TheRedDevils
Legacy Member
-Steve- zei:Op basis van deze match moet ik u gewoon gelijk geven. :/

Wel een mooie opener voor de 'neutrale' fan. Veel kaarten, penalty gemist, owngoal.
Enkel nog mooi voetbal nodig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Steve- zei:Op basis van deze match moet ik u gewoon gelijk geven. :/


Lospeed zei:techniek niet kunnen bijschaven? :doh:
Eagle` zei:Lukaku is zeker top in België, maar in het buitenland het maken is nog iets anders. Tuurlijk gaat die nog veel bijleren in't buitenland, ma velen verkijken zich op zijn groeimarge. Fysiek kunt ge bijschaven naarmate ge ouder wordt, techniek bijna onmogelijk. Ofwel hebt ge al op heel jonge leeftijd een feilloze techniek ofwel niet, dat komt echt niet meer met ouder worden, zelf al is ie maar 18.
En laat nu net het talent van lukaku zen fysiek zijn..
Lospeed zei:techniek niet kunnen bijschaven? :doh:

Coolerooney zei:OHL stelt wat teleur vind ik .. tege 10 man nog steeds alleen maar slecht kunne counteren .. niet de revelatie van het seizoen
Coolerooney zei:ik weet match 1 maar gewoon ook daarnet in een counter met genoeg mogelijkheden kunnen ze dat niet uitspelen ..
Lospeed zei:even ter info, wat is er precies gebeurd op de fandag?
of enkel dat van jacobs zijn naam niet afroepen ofzo?
Lospeed zei:even ter info, wat is er precies gebeurd op de fandag?
of enkel dat van jacobs zijn naam niet afroepen ofzo?
. Ariel is weer goed bezig vandaag trouwens Kanu erop en daarna onze meest creatieve speler er ook nog eens afhalen.