Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
-Steve- zei:
Op basis van deze match moet ik u gewoon gelijk geven. :/

:D
Wel een mooie opener voor de 'neutrale' fan. Veel kaarten, penalty gemist, owngoal.
Enkel nog mooi voetbal nodig :unsure:

Truman'

Legacy Member
Lospeed zei:
techniek niet kunnen bijschaven? :doh:

Verfijnen is idd zo simpel niet. Spontaan en in snelheid met overzicht uw technische capaciteiten verfijnen..hmm

SIO

Legacy Member
als ze zo gaan blijven voortdoen zal er nog een tweede komen

maarja Ariel zijn tactisch vernuft heeft weer gespeeld: ik breng nekeer Kanu in, mijn hardwerkende middenvelder :ironic:

caoimhin

Legacy Member
Eagle` zei:
Lukaku is zeker top in België, maar in het buitenland het maken is nog iets anders. Tuurlijk gaat die nog veel bijleren in't buitenland, ma velen verkijken zich op zijn groeimarge. Fysiek kunt ge bijschaven naarmate ge ouder wordt, techniek bijna onmogelijk. Ofwel hebt ge al op heel jonge leeftijd een feilloze techniek ofwel niet, dat komt echt niet meer met ouder worden, zelf al is ie maar 18.

En laat nu net het talent van lukaku zen fysiek zijn..

Wat versta je onder techniek? Balaanname, één-tijd spelen, .. is ook techniek. Dat kan je altijd bijschaven en verbeteren. Kijk maar naar Vleminckx.

wakel

Legacy Member
kanu is toch wel een brolspeler, doet pijn aan de ogen om die te zien spelen.

Eagle`

Legacy Member
Lospeed zei:
techniek niet kunnen bijschaven? :doh:

Degreyse heeft ook ooit die opmerking gemaakt, geloof me, als u balcontroles in de jupkes league al verre van zuiver zijn, da gaat ge echt niet wegwerken in een competite waar het tempo nog hoger ligt :)

Coolerooney

Legacy Member
OHL stelt wat teleur vind ik .. tege 10 man nog steeds alleen maar slecht kunne counteren .. niet de revelatie van het seizoen

Truman'

Legacy Member
Coolerooney zei:
OHL stelt wat teleur vind ik .. tege 10 man nog steeds alleen maar slecht kunne counteren .. niet de revelatie van het seizoen

Tegen rsca is dat geen schande

Coolerooney

Legacy Member
ik weet match 1 maar gewoon ook daarnet in een counter met genoeg mogelijkheden kunnen ze dat niet uitspelen ..

Lospeed

Legacy Member
even ter info, wat is er precies gebeurd op de fandag? :unsure:
of enkel dat van jacobs zijn naam niet afroepen ofzo?

Trebby

Legacy Member
Coolerooney zei:
ik weet match 1 maar gewoon ook daarnet in een counter met genoeg mogelijkheden kunnen ze dat niet uitspelen ..

wat wilt ge van een 2de klasser.... ge moet niet de hemel verwachten van zo'n ploeg é

wakel

Legacy Member
Lospeed zei:
even ter info, wat is er precies gebeurd op de fandag? :unsure:
of enkel dat van jacobs zijn naam niet afroepen ofzo?

Van Holsbeek en kanu kregen een fluitconcert :woohoo:. Ariel is weer goed bezig vandaag trouwens Kanu erop en daarna onze meest creatieve speler er ook nog eens afhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan