waffel
Legacy Member
Swagger zei:haha, in het buitenland lachen ze ons toch gewoon uit!
Da niveau jong.
Dit is voetbal van de jaren 70, ene ploeg is nergens, andere ploeg domineert 90min aan een een stuk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Swagger zei:haha, in het buitenland lachen ze ons toch gewoon uit!
Da niveau jong.

You're trying too hard.Cpt. Kablammo zei:Vadis had ook weer het volle halfuur nodig om het gat te zien. Hij was precies een ******* aan't vogelen in't donker.

Sh@D0wBE zei:Kzien hier aant sterven van te zenuwen![]()
Sh@D0wBE zei:Kzien hier aant sterven van te zenuwen![]()
Volgende keer in het stadion gaan zitten he 
waffel zei:Ik heb 1-0 voorspeld, Club twee helften sterk, maar kan enkel zijn kansen in de slotminuten verzilveren.
Sh@D0wBE zei:En Cercle verliest![]()