Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Komt momenteel toch tekort voor in de kern te staan denk ik.

Als ge met kern basis bedoelt dan ja. Maar komt ook van derde klasse, en wat die al laten zien heeft is ok tot goed te noemen, is zeker niet slechter dan bv. een reynaldo :).

Morrissey

Legacy Member
Svartálfar zei:
Als ge met kern basis bedoelt dan ja. Maar komt ook van derde klasse, en wat die al laten zien heeft is ok tot goed te noemen, is zeker niet slechter dan bv. een reynaldo :).

Reynaldo is dan ook niet goed hé :p. Zal er wel komen, maar ik bedoel maar dat je met spelers als Lestienne en Meunier OP DIT MOMENT zeker geen kampioen gaat worden.

Scr1fle

Legacy Member
Bwa zeer sterke voorbereiding gehad en zeer sterke invalbeurt tegen Westerlo.Lijkt mij een zeer goede flankspeler. Kan die trouwens ook niet in de spits spelen?

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflies zei:
Komt momenteel toch tekort voor in de kern te staan denk ik.

Heeft idd meer tijd nodig, maar voor iemand die van 3de klasse komt doet hij het niet slecht imo. Kortom, het potentieel is er in overvloed maar dat is nog steeds geen garantie op succes.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Lestienne heeft zijn gestalte ook gewoon niet mee voor duels. Dat die hard werkt ga ik mee akkoord maar zie hem toch niet graag spelen.

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Reynaldo is dan ook niet goed hé :p. Zal er wel komen, maar ik bedoel maar dat je met spelers als Lestienne en Meunier OP DIT MOMENT zeker geen kampioen gaat worden.

Als vervanger is dat ruim voldoende, voor in de basis komt die nog te kort ja.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik denk dat Meunier na de winterstop gaat openbloeien, nu nog wat verder aanpassen aan het tempo en niveau.

Jurgenv1

Legacy Member
Dillyracer zei:
Club staat zowaar al 3 speeldagen aan kop!

Volgende week naar Zulte die relatief goed bezig is en daarna thuis de topper tegen RSCA... Dus ik heb sterk mijn twijfels dat dit ook nog voor speeldag 4 of 5 nog zo zal zijn. :)

Scr1fle

Legacy Member
Zulte wordt allesbehalve gemakkelijk. :s :s :s

Meer schrik van Zulte dan van Anderlecht. :unsure:

Gavin

Legacy Member
3-1 van Perbet ... lekker.


Edit: ook behoorlijk typisch dat het een own-goal is die Brugge de match doet winnen. Zonder was het weer niet gelukt.

massief

Legacy Member
Sporza blijft er op vooruit gaan:
Na twee draws heeft nieuwkomer Bergen zijn eerste zege van het seizoen beet. Het won van STVV dankzij vier doelpunten van topschutter Perbet: 3-2.

Boukreev

Legacy Member
Gavin zei:
ook behoorlijk typisch dat het een own-goal is die Brugge de match doet winnen. Zonder was het weer niet gelukt.

of: behoorlijk typisch dat twee goals onterecht worden afgekeurd, anders was het 3/4 - 0 geworden. tis maar hoe je het ziet

NotoriousP

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Rafa zal wrs 2 of 3 dagen krijgen en die andere pipo 1 of 2 dagen.

Maar Brugge gaat dan wel in beroep om hem toch tegen rsca te kunnen gebruiken ;-)

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
3-1 van Perbet ... lekker.


Edit: ook behoorlijk typisch dat het een own-goal is die Brugge de match doet winnen. Zonder was het weer niet gelukt.

Ja Gavin, ja... :]

Gavin

Legacy Member
Hey, niet mijn schuld dat Brugge op momenten dat de match helemaal naar hun kant helt niet de pletwalsreflex van een echte kampioen heeft. Voor de zoveelste keer. Die afgekeurde goals hebben daar op zich niets mee te maken.

Die lijken echt altijd hun eigen de das om te willen doen op de een of andere manier. Vandaar: als die own-goal niet valt, denk ik dat het gewoon 0-0 blijft. Dus typisch, aangezien we dat vorig jaar ettelijke keren hebben gezien en vorige week nog eens een supervoorbeeld kregen. Er kan dan wel gezaagd worden over Akpala of Hoefkens, maar dat is het grootste probleem: meedogenloos de boel afmaken.

Rubmifer

Legacy Member
Degelijk club brugge vandaag, maar laat ons vooral niet vergeten dat OHL hier inderdaad serieus antivoetbal bracht. Met 11 achter de man waardoor er niets van ruimte was om te combineren. En dat voor een ploeg die het net moet hebben van dat soort voetbal. Ik had het wel zien aankomen.

Hadden hier gewoon 4-0 moeten winnen vandaag als je die afgekeurde goals ziet en de kansen die sommigen kregen. Efficiëntie mag toch wel wat beter. Dirar bijvoorbeeld. Jongens toch, ofwel scoort ge ofwel legt de bal af. Maar telkens opnieuw zo'n kans de nek omwringen. Ideaal scenario om dan nog een goal tegen te krijgen.

Jammer van Vleminckx. Hopelijk niet al te lang uit want ik heb geen zin om tot januari met de Jos in de spits te spelen. Die kerel werkt wel maar is echt niet van het niveau Brugge. Daarnet ook nog mooi gezien. Meneer staat helemaal alleen maar staat wel domweg offside, om dan nog op de paal af te werken ook :') Dat ze bij het bestuur maar rap kijken voor een 2e spits. Almeback zijn verlies is nog goed op te vangen met DVG. En zet Hoefkens in godsnaam op de bank. Hogli dat al meer dan bewezen heeft dat hij een basisplaats verdient. IJzersterke match gezien van die kerel.

Vazquez wordt de patron en verdeler bij Club, dat zie ik nu al. Hopelijk kan die zich nog verder ontwikkelen in de ploeg want dan gaan we daar heel veel plezier aan beleven.

Er is nog werk, en ik wil vooral nog meer efficiëntie zien. Zeker in matchen als deze. 5-0 winnen is leuk, maar je bent er niets mis als je in de volgende match alle moeite van de wereld hebt om een bal in de netten te leggen.

Svartálfar

Legacy Member
rubmifer zei:
Degelijk club brugge vandaag, maar laat ons vooral niet vergeten dat OHL hier inderdaad serieus antivoetbal bracht. Met 11 achter de man waardoor er niets van ruimte was om te combineren. En dat voor een ploeg die het net moet hebben van dat soort voetbal. Ik had het wel zien aankomen.

Hadden hier gewoon 4-0 moeten winnen vandaag als je die afgekeurde goals ziet en de kansen die sommigen kregen. Efficiëntie mag toch wel wat beter. Dirar bijvoorbeeld. Jongens toch, ofwel scoort ge ofwel legt de bal af. Maar telkens opnieuw zo'n kans de nek omwringen. Ideaal scenario om dan nog een goal tegen te krijgen.

Jammer van Vleminckx. Hopelijk niet al te lang uit want ik heb geen zin om tot januari met de Jos in de spits te spelen. Die kerel werkt wel maar is echt niet van het niveau Brugge. Daarnet ook nog mooi gezien. Meneer staat helemaal alleen maar staat wel domweg offside, om dan nog op de paal af te werken ook :') Dat ze bij het bestuur maar rap kijken voor een 2e spits. Almeback zijn verlies is nog goed op te vangen met DVG. En zet Hoefkens in godsnaam op de bank. Hogli dat al meer dan bewezen heeft dat hij een basisplaats verdient. IJzersterke match gezien van die kerel.

Vazquez wordt de patron en verdeler bij Club, dat zie ik nu al. Hopelijk kan die zich nog verder ontwikkelen in de ploeg want dan gaan we daar heel veel plezier aan beleven.
Dat is het geluk van Koster, dat Almeback is uitgevallen nu kan em Hoefkens terug naar het centrum halen zodat Hogli op de back start. Want zenne kapitein durft em niet uit de ploeg te zetten. Na de prestatie van Hoefkens verlede week had Hogli ALTIJD in de basis moeten starten.

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
Hey, niet mijn schuld dat Brugge op momenten dat de match helemaal naar hun kant helt niet de pletwalsreflex van een echte kampioen heeft. Voor de zoveelste keer. Die afgekeurde goals hebben daar op zich niets mee te maken.

Die lijken echt altijd hun eigen de das om te willen doen op de een of andere manier. Vandaar: als die own-goal niet valt, denk ik dat het gewoon 0-0 blijft. Dus typisch, aangezien we dat vorig jaar ettelijke keren hebben gezien en vorige week nog eens een supervoorbeeld kregen. Er kan dan wel gezaagd worden over Akpala of Hoefkens, maar dat is het grootste probleem: meedogenloos de boel afmaken.

Was Club niet zo laks de vorige week waren ze ook gewonnen... Nuja, een kampioen moet zijn mindere matchen ook kunnen winnen. :p Je vergeet wel een paar zaken bij te vertellen: OHL komt een muur optrekken, totaal geen wil om te voetballen. Pots flatert er op los want die afgekeurde goals doen er wel toe, als die goedgekeurd waren zoals het moest zijn had Club een rustige avond gehad.

Begrijp me niet verkeerd, er is geen reden tot euforie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan