Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Trebby

Legacy Member
20min ingevallen vorige week, geen potten gebroken maar wel dichtbij doelpunt met vrije trap. Nuja, was niet echt nodig ze stonden toen al 3-0 voor na heerlijk voetbal. :D

edit:

Net beelden gezien van rode kaarten. Die van OHL was echt geen rode kaart waard, die van Rafa... sjah dat is donker donker rood. Zo gevaarlijk ingaan. Schande.

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Edit: Schrik niet. Ik vond hem vandaag, en ook vorige week, en eigenlijk ook tegen Westerlo niet zo goed spelen, totaal geen uitblinker. Dat doelpunt vorige week maakt hij nooit met een deftige verdediger voor hem. Maar het staat vast dat ik veel liever een Lestienne, Meunier, of andere bankzitter heb dan Rafa, nogal logisch ook. Maar hij moet eerst wel enkele niveaus hoger beginnen spelen wil hij indruk maken hoor.
Ik had Rafa wel eens willen bezig zien tegen Gillet :D

massief

Legacy Member
Trebby zei:
20min ingevallen vorige week, geen potten gebroken maar wel dichtbij doelpunt met vrije trap. Nuja, was niet echt nodig ze stonden toen al 3-0 voor na heerlijk voetbal. :D

33 minuten en verloren deze week.

sharpshot

Legacy Member
Lestienne was dik aant heersen zeg en nog eens een contractverlenging tekenen deze dinsdag, beste man op het veld. Verdiende overwinning, slechte ref, wel twee keer terecht rood maar teveel gele kaarten en veel te veel fouten gemaakt.

Anoniem04

Legacy Member
Gent is eigelijk, van wat ik gezien heb, echt wel goed aan het spelen. Hadden die niet constant op de paal zitten stampen hadden ze echt wel het maximum van de punten kunnen hebben.

Vedeco

Legacy Member
Trage pot voetbal gisteren maar wel verdiend gewonnen tegen een onherkenbaar Standard. Thijs, Smolders en Jörgensen speelden een berepartij, voor mij wel het perfecte centrale trio nu :) En wat een kalf is Ljubijankic niet :angry:

TheRedDevils

Legacy Member
Zie nu net op stadion dat het idd zuiver rood was voor Rafa.
En owngoal van Roelandts blijkbaar.

Wrm zit die laatste grote kans van Lestienne er niet bij? :crazy: Vind ik toch ook wel opmerkelijk. Was alleen voor de keeper. Stadion :naughty:

stormtrooper

Legacy Member
Vedoco zei:
Trage pot voetbal gisteren maar wel verdiend gewonnen tegen een onherkenbaar Standard. Thijs, Smolders en Jörgensen speelden een berepartij, voor mij wel het perfecte centrale trio nu :) En wat een kalf is Ljubijankic niet :angry:

Inderdaad, enorm dom van Zlatan. Wel jammer dat Kanu (?) daar geen rood krijgt voor de elleboog in de nek.

Vooral een onherkenbaar Standard: veel te veel werkers en geen creatievelingen.

massief

Legacy Member
Het leuke aan dat geval Kanu is dat de ref het niet zag en het wel op TV is gekomen, als de bond dan consequent is straffen ze die alsnog. Of is dat enkel bij Arzo en Coulibaly?

Proim

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Als je Telenet hebt, zonder een speciaal sport abonnement, dan kan je geen enkele match zien toch?
Dus Belgacom TV is dé keuze als je graag gratis wat Belgische voetbalmatchen wil zien?
We hadden sowieso al Telenet, abo genomen daar en nu ook BgcTV erbij.

Leuke match gezien in Kortrijk, Chavarria gaat heersen :cool:

Jonas89

Legacy Member
Wel gemakkelijk dat je elke wedstrijd kan apart opvragen in de tv-theek van telenet (samenvatting), is enorm handig :)

Vedeco

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wel gemakkelijk dat je elke wedstrijd kan apart opvragen in de tv-theek van telenet (samenvatting), is enorm handig :)

Ah eigenlijk nog niet op gelet :p Is dat dan gratis als Sporting Telenet klant?

Sportinggboy

Legacy Member
Straks naar lokeren! Hopelijk krijgt Praet al meteen kansen vandaag :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan