Jurgenv1
Legacy Member
TheRedDevils zei:Heeft hij eigenlijk gespeeld bij Dortmund? Bijna hele tijd op de bank zeker
Kwil hem terug![]()
Snel Starfactory bellen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Heeft hij eigenlijk gespeeld bij Dortmund? Bijna hele tijd op de bank zeker
Kwil hem terug![]()

Ik had Rafa wel eens willen bezig zien tegen GilletFireflies zei:Edit: Schrik niet. Ik vond hem vandaag, en ook vorige week, en eigenlijk ook tegen Westerlo niet zo goed spelen, totaal geen uitblinker. Dat doelpunt vorige week maakt hij nooit met een deftige verdediger voor hem. Maar het staat vast dat ik veel liever een Lestienne, Meunier, of andere bankzitter heb dan Rafa, nogal logisch ook. Maar hij moet eerst wel enkele niveaus hoger beginnen spelen wil hij indruk maken hoor.

Trebby zei:20min ingevallen vorige week, geen potten gebroken maar wel dichtbij doelpunt met vrije trap. Nuja, was niet echt nodig ze stonden toen al 3-0 voor na heerlijk voetbal.![]()
Vedoco zei:Trage pot voetbal gisteren maar wel verdiend gewonnen tegen een onherkenbaar Standard. Thijs, Smolders en Jörgensen speelden een berepartij, voor mij wel het perfecte centrale trio nuEn wat een kalf is Ljubijankic niet
![]()
We hadden sowieso al Telenet, abo genomen daar en nu ook BgcTV erbij.Dubbelpunt zei:Als je Telenet hebt, zonder een speciaal sport abonnement, dan kan je geen enkele match zien toch?
Dus Belgacom TV is dé keuze als je graag gratis wat Belgische voetbalmatchen wil zien?

Jonas89 zei:Wel gemakkelijk dat je elke wedstrijd kan apart opvragen in de tv-theek van telenet (samenvatting), is enorm handig![]()
Is dat dan gratis als Sporting Telenet klant?Fireflies zei:Dat wel, maar ik betwijfel dat Club de schorsing gaat kunnen blijven uitstellen tot na de topper.

Vedoco zei:Ah eigenlijk nog niet op geletIs dat dan gratis als Sporting Telenet klant?