Proim
Legacy Member
Ja, je kan ook de 3 matchen die op Telenet zijn geweest volledig herbekijken.Vedoco zei:Ah eigenlijk nog niet op geletIs dat dan gratis als Sporting Telenet klant?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, je kan ook de 3 matchen die op Telenet zijn geweest volledig herbekijken.Vedoco zei:Ah eigenlijk nog niet op geletIs dat dan gratis als Sporting Telenet klant?
massief zei:Sporting ga winnen! (of gelijk)

NotoriousP zei:0-0 lijkt mij ideaal.![]()



BleKKie zei:Alleen aan kop![]()
Achterlijk domme & verdiende rode kaart van Rafa, op die plaats kom zeg :ironic:
Die rode kaart voor OHL was anders ook wel belachelijk, zelfs geen geel waard vind ik, schopt niet, glijd gewoon door en heeft zijn been wat ja
Verdiende overwinning verder, OHL nul kansen gehad dusja
Jurgenv1 zei:Schrik van Refaelov?![]()

Jonas89 zei:Toch een punt meegenomen uit Genk, op naar volgende week tegen club..

Glor zei:Vanavond in het Lokerenvak gaan kijken
Kzal mijn paars-witte vlag al maar thuis laten.

Ja, dat muurtje optrekken is irritant maar uiteindelijk kunt ge niet meer verwachten. Dat zijn geen zaken die ertoe doen. Pots wel, maar die flaterde ook in Brugges voordeel (rood OHL bijvoorbeeld) dus dat balanceeert wel (ook al vind ik afgekeurde goals veel ingrijpender dan rode kaarten). Maar:Jurgenv1 zei:Je vergeet wel een paar zaken bij te vertellen: OHL komt een muur optrekken, totaal geen wil om te voetballen. Pots flatert er op los want die afgekeurde goals doen er wel toe, als die goedgekeurd waren zoals het moest zijn had Club een rustige avond gehad.
NotoriousP zei:Nochtans een goal onterecht afgekeurd van ons maar dat heb je weer niet gezien zeker?![]()
Die afgekeurde goals doen er geen zak toe, toch niet bij hetgene dat ik bedoel (en dat zei ik al, dus ik had ze wel degelijk gezien). Die afgekeurde goals zijn pech, wat er na die rode kaart gebeurt is puur Brugge.NotoriousP zei:Mja en zonder Amerika waren de duitsers hier misschien nog de baas. Met die belachelijke hypothetische stellingen altijd...
Sportinggboy zei:Ik denk het ook
Alst gelijk is liever 6-6 dan![]()
Gavin zei:
BuZz.LiGhTYeAr zei:zijn die filmpjes op Stadion site nu 10 keer slechter in kwaliteit dan de voorbije weken of is dat een gedacht?
Sportinggboy zei:Praet, Kabasele en Jova zouden de Anderlechtselectie hebben vervolledigd

Fireflies zei:Goed nieuws![]()