Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Proim

Legacy Member
Vedoco zei:
Ah eigenlijk nog niet op gelet :p Is dat dan gratis als Sporting Telenet klant?
Ja, je kan ook de 3 matchen die op Telenet zijn geweest volledig herbekijken.

NemesisBE

Legacy Member
Dom dom dom van Refa, heel dom.
Dat rood van Raeymaeckers mss niet terecht, maar als ge die z'n mep aan Akpala zag, zal dat er wel mee te maken hebben gehad.
Vreemde samenvatting op Stadion trouwens, die eerste afgekeurde goal niet laten zien, en op't einde toch nog een kans of 2-3 niet laten zien...

Al bij al verdiende overwinning van Club, al zat er minder tik-tak in vandaag, zondag op STVV heb ik beter voetbal gezien.

BleKKie

Legacy Member
Alleen aan kop :cool: :p

Achterlijk domme & verdiende rode kaart van Rafa, op die plaats kom zeg :ironic:
Die rode kaart voor OHL was anders ook wel belachelijk, zelfs geen geel waard vind ik, schopt niet, glijd gewoon door en heeft zijn been wat ja :crazy:

Verdiende overwinning verder, OHL nul kansen gehad dusja

Svartálfar

Legacy Member
BleKKie zei:
Alleen aan kop :cool: :p

Achterlijk domme & verdiende rode kaart van Rafa, op die plaats kom zeg :ironic:
Die rode kaart voor OHL was anders ook wel belachelijk, zelfs geen geel waard vind ik, schopt niet, glijd gewoon door en heeft zijn been wat ja :crazy:

Verdiende overwinning verder, OHL nul kansen gehad dusja

Geel was daar terecht, maar die kerel had er al af moeten liggen na die mep op Jos.

En Rafa, tja da was dom, gelukkig beseft em het zelf ook.

Glor

Legacy Member
Vanavond in het Lokerenvak gaan kijken :cool:
Kzal mijn paars-witte vlag al maar thuis laten.

Cartek

Legacy Member
Jonas89 zei:
Toch een punt meegenomen uit Genk, op naar volgende week tegen club..

jammer dat bossut weer half flatert anders pakken we daar de
drie punten. nuja een punt op genk pakken is nooit slecht zeker.
we gaan het nog veel ploegen moeilijk maken dit seizoen. het voetbal dat
we brengen is echt goed in vergelijking met vorig jaar.
nieuwe aankopen hamalainen, milunovic en trajkovski lijken aan te slaan.
zalige spelers. :love:

Gavin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Je vergeet wel een paar zaken bij te vertellen: OHL komt een muur optrekken, totaal geen wil om te voetballen. Pots flatert er op los want die afgekeurde goals doen er wel toe, als die goedgekeurd waren zoals het moest zijn had Club een rustige avond gehad.
Ja, dat muurtje optrekken is irritant maar uiteindelijk kunt ge niet meer verwachten. Dat zijn geen zaken die ertoe doen. Pots wel, maar die flaterde ook in Brugges voordeel (rood OHL bijvoorbeeld) dus dat balanceeert wel (ook al vind ik afgekeurde goals veel ingrijpender dan rode kaarten). Maar:
NotoriousP zei:
Nochtans een goal onterecht afgekeurd van ons maar dat heb je weer niet gezien zeker? :)

NotoriousP zei:
Mja en zonder Amerika waren de duitsers hier misschien nog de baas. Met die belachelijke hypothetische stellingen altijd...
Die afgekeurde goals doen er geen zak toe, toch niet bij hetgene dat ik bedoel (en dat zei ik al, dus ik had ze wel degelijk gezien). Die afgekeurde goals zijn pech, wat er na die rode kaart gebeurt is puur Brugge.


Of er nu tien goals zijn afgekeurd of niet, feit was dat Brugge het alweer laat hangen op het moment dat het moet (rode kaart OHL). Er is gewoon niemand die het dan even afmaakt of de boel slim aanpakt. Net zoals vorig seizoen, net zoals bijvoorbeeld op STVV. Integendeel, liever de dwazen uithangen en het nog wat moelijker maken.

Het ergste is ook nog dat Brugge kansen bijeen voetbalt maar niemand tot scoren komt ... met Dirar nogmaals als hoogtepunt denk ik. Zelfs niet als de ban door die own-goal gebroken is: blijven sukkelen en onnozel doen. Als er geen enkele speler is die dat kan forceren, hebt ge een coach nodig die de boel dan platbrandt. Maar dat doet Adrie ook niet. Wie gaat het doen, want op dit moment is het 10-11 opnieuw op dat vlak.

NotoriousP

Legacy Member
Och kom, niet zeveren hé, als Roelandts er niet aan geweest was dan had Lestienne hem binnen getikt en had je geen been om op te staan.

Sportinggboy zei:
Ik denk het ook ;)




Alst gelijk is liever 6-6 dan :)

Nah slecht voor mijn megascore (proto & juhasz)

sharpshot

Legacy Member
Gavin zei:

Qua afwerken was het gewoon weer zo'n wedstrijd van malchance, in iedere andere wedstrijd gaan er daar meer dan drie van binnen, nu tjah. Dikke pech zoals iedere ploeg dat wel heeft, bv gent begin dit seizoen.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
zijn die filmpjes op Stadion site nu 10 keer slechter in kwaliteit dan de voorbije weken of is dat een gedacht?

Fireflame

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
zijn die filmpjes op Stadion site nu 10 keer slechter in kwaliteit dan de voorbije weken of is dat een gedacht?

Heb ook die indruk. Pixelfun

Sportinggboy

Legacy Member
Praet, Kabasele en Jova zouden de Anderlechtselectie hebben vervolledigd

Morrissey

Legacy Member
Was toch geweten? Jova was dit weekend speelgerechtigd, Dieu volgende week. Speelklaar, dat is een andere zaak. Jova zou matchritme missen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan