Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Trebby

Legacy Member
Meunier lijkt mij eerder een aankoop die pas binnen 3j zou moeten renderen..

En LOL @ afgekeurde goals doen er niet toe... Dus je maakt 10 goals, allen geldig maar desondanks toch afgekeurd. En dan, krijgt er zelf eentje binnen. Dat doet er niet toe?

Morrissey

Legacy Member
NotoriousP zei:
Maar Brugge gaat dan wel in beroep om hem toch tegen rsca te kunnen gebruiken ;-)

De uitspraak wordt deze week gedaan, als Club in beroep gaat zal hij volgende week spelen, maar de week erna (tegen RSCA) zal die dan wel geschorst zijn. Net als bij Odoi, rood in de eerste match, 2de kunnen spelen door het beroep en zit nu 3 dagen uit. Best dom eigenlijk, anders was hij net terug voor de match tegen Club.

TheRedDevils

Legacy Member
Slechte lijnrechters(zaten toch een paar keer mis volgens mij :p) + scheidsrechter die de partij niet goed aanvoelde.
Het spel van Club was ook echt matig, had er meer van verwacht.
Zuinige overwinning, maar het had zeker 3-0 kunnen staan. OHL verdedigde goed, vooral die linksback (26?) viel me op. Al kwam dat deels door de slechte dribbels van Rafa.

Deze match is eentje om te vergeten.
Was het trouwens terecht rood? (beide kaarten)

stormtrooper

Legacy Member
Toch ook wel raar: Odoi krijgt zijn beroep een week later terwijl Arzo er nog op wacht :p

NotoriousP

Legacy Member
Gavin zei:
Edit: ook behoorlijk typisch dat het een own-goal is die Brugge de match doet winnen. Zonder was het weer niet gelukt.

Nochtans een goal onterecht afgekeurd van ons maar dat heb je weer niet gezien zeker? :)

Fireflies zei:
De uitspraak wordt deze week gedaan, als Club in beroep gaat zal hij volgende week spelen, maar de week erna (tegen RSCA) zal die dan wel geschorst zijn. Net als bij Odoi, rood in de eerste match, 2de kunnen spelen door het beroep en zit nu 3 dagen uit. Best dom eigenlijk, anders was hij net terug voor de match tegen Club.

True maar Refaelov levert nu wel een grotere meerwaarde voor Club dan Odoi voor rsca :p

puni

Legacy Member
Ze is toch afgekeurd? Dus is Gavin zijn stelling dat het zonder die owngoal waarschijnlijk 0-0 bleef niet eens zo onwaarschijnlijk.

Morrissey

Legacy Member
NotoriousP zei:
True maar Refaelov levert nu wel een grotere meerwaarde voor Club dan Odoi voor rsca :p

Dat wel, maar ik betwijfel dat Club de schorsing gaat kunnen blijven uitstellen tot na de topper.

St0wned

Legacy Member
OHL die iets bracht die zelfs in de verste verte niet op voetbal lijkt
Brugge die bij momenten degelijk speelde zonder echt te overdrijven
Pots en zijn assistenten:
Shrek-the-Third-Three-Blind-Mice-01.jpg


had in feite moeten een simpele match zijn...

NotoriousP

Legacy Member
Fireflies zei:
Dat wel, maar ik betwijfel dat Club de schorsing gaat kunnen blijven uitstellen tot na de topper.

Ik vrees er ook voor :p

puni zei:
Ze is toch afgekeurd? Dus is Gavin zijn stelling dat het zonder die owngoal waarschijnlijk 0-0 bleef niet eens zo onwaarschijnlijk.

Mja en zonder Amerika waren de duitsers hier misschien nog de baas. Met die belachelijke hypothetische stellingen altijd... Brugge heeft geen topmatch gespeeld maar wel verdiend gewonnen, meer moet er niet gezegd worden.

Rubmifer

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Was het trouwens terecht rood? (beide kaarten)

Die voor OHL was nogal verrassend, maar kwam er vooral voor dat voorval met die slag in het gezicht van de Jos.

Die van Rafa was zeker terecht.

TheRedDevils

Legacy Member
rubmifer zei:
Die voor OHL was nogal verrassend, maar kwam er vooral voor dat voorval met die slag in het gezicht van de Jos.

Die van Rafa was zeker terecht.

Wtf, leek niets aan de hand bij die van Rafa :D Duidelijk niet goed gezien dus.
En die van OHL leek me eerder geel. Staat nog nergens online zeker :p

Trebby

Legacy Member
Sjah, als topploeg mogen we niet afhankelijk zijn van 1 speler.. Zeker niet zoals RSCA dat was met Bousouffa, mag niet zoiets is niet goed voor de club.

Scr1fle

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Slechte lijnrechters(zaten toch een paar keer mis volgens mij :p) + scheidsrechter die de partij niet goed aanvoelde.
Het spel van Club was ook echt matig, had er meer van verwacht.
Zuinige overwinning, maar het had zeker 3-0 kunnen staan. OHL verdedigde goed, vooral die linksback (26?) viel me op. Al kwam dat deels door de slechte dribbels van Rafa.

Deze match is eentje om te vergeten.
Was het trouwens terecht rood? (beide kaarten)

Diandy was belachelijk slecht. Vooral in het uit verdedigen.

TheRedDevils

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Diandy was belachelijk slecht. Vooral in het uit verdedigen.

Niemand geraakte er voorbij (althans id eerste helft)? :p

Ofwel heb ik het op een andere verdediger :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Zeker die van Rafa was zuiver rood, zeker met de strakke regels van dit seizoen moet je daar altijd rood voor trekken. Die van OHL was totaal geen rood, tackle te laat maar geen gestrekt been en niet gevaarlijk, moet altijd geel zijn. Maar rood was wel een terechte compensatie voor die slag die hij ervoor geeft, al mag dat geen excuus zijn. Dan geef je daar rood voor, en niet voor een lichte tackle wat later.

Edit: Schrik niet. Ik vond hem vandaag, en ook vorige week, en eigenlijk ook tegen Westerlo niet zo goed spelen, totaal geen uitblinker. Dat doelpunt vorige week maakt hij nooit met een deftige verdediger voor hem. Maar het staat vast dat ik veel liever een Lestienne, Meunier, of andere bankzitter heb dan Rafa, nogal logisch ook. Maar hij moet eerst wel enkele niveaus hoger beginnen spelen wil hij indruk maken hoor.

Scr1fle

Legacy Member
Begin Peresic eigenlijk al te missen. :sad:

Wat een complete voetballer was dat niet! :love:

TheRedDevils

Legacy Member
Heeft hij eigenlijk gespeeld bij Dortmund? Bijna hele tijd op de bank zeker :s

Kwil hem terug :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan