Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Was toch geweten? Jova was dit weekend speelgerechtigd, Dieu volgende week. Speelklaar, dat is een andere zaak. Jova zou matchritme missen.
Fireflies zei:Proto, Gillet, Juhasz, Samuel, Safari, Biglia, Kljestan, Suarez, Canesin, Jovanovic/Reynaldo, De Sutter.
De Sutter zal wel spelen, is onze enige echte diepe spits. Kljestan zie ik niet van het veld gaan, kunnen we gebruiken en was vorige week goed.

Cartek zei:jammer dat bossut weer half flatert anders pakken we daar de
drie punten. nuja een punt op genk pakken is nooit slecht zeker.
we gaan het nog veel ploegen moeilijk maken dit seizoen. het voetbal dat
we brengen is echt goed in vergelijking met vorig jaar.
nieuwe aankopen hamalainen, milunovic en trajkovski lijken aan te slaan.
zalige spelers.![]()
Lamsednav zei:Tenzij Jacobs het weer hoog in zijnen bol heeft en er opnieuw een klote opstelling van maakt.

sharpshot zei:Lestienne was dik aant heersen zeg en nog eens een contractverlenging tekenen deze dinsdag, beste man op het veld. Verdiende overwinning, slechte ref, wel twee keer terecht rood maar teveel gele kaarten en veel te veel fouten gemaakt.

exo zei:2 keer terecht rood? Brilleke afzetten maat.
Refaelov was donkerrood, mag ook enkele dagen schorsing krijgen.
OHL was totaal geen rood maar Pots had er geen al te sterke match opzitten heb ik al gehoord.
Sh@D0wBE zei:Ervoor had een OHL-speler Akke in zen gezicht geslagen. Daar moesten ze rood krijgen en niet voor die tackle.