Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

sharpshot

Legacy Member
Moh jova die matchritme mist :unsure:

Iemand vermoedelijke opstelling van rsca? Speelt Sutterke?

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Was toch geweten? Jova was dit weekend speelgerechtigd, Dieu volgende week. Speelklaar, dat is een andere zaak. Jova zou matchritme missen.

Mbokani zou vanaf donderdag al in de basis kunnen staan, zou fysiek beter dan klaar zijn

Morrissey

Legacy Member
Proto, Gillet, Juhasz, Samuel, Safari, Biglia, Kljestan, Suarez, Canesin, Jovanovic/Reynaldo, De Sutter.

De Sutter zal wel spelen, is onze enige echte diepe spits. Kljestan zie ik niet van het veld gaan, kunnen we gebruiken en was vorige week goed.

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Proto, Gillet, Juhasz, Samuel, Safari, Biglia, Kljestan, Suarez, Canesin, Jovanovic/Reynaldo, De Sutter.

De Sutter zal wel spelen, is onze enige echte diepe spits. Kljestan zie ik niet van het veld gaan, kunnen we gebruiken en was vorige week goed.

Hopelijk Suarez terug in vorm zoals vorige week :)

Morrissey

Legacy Member
Denk ik ook, maar aangezien de enige opties Reynaldo en Iakovenko zijn, hoop ik toch op Jova aan de start, die is op 1 been nog beter dan beide kinderen.

Sportinggboy

Legacy Member
We zullen zien :)

Zal eens gaan vertrekken se :) Hopelijk een leuke wedstrijd!

Lamsednav

Legacy Member
Tenzij Jacobs het weer hoog in zijnen bol heeft en er opnieuw een klote opstelling van maakt.

Jonas89

Legacy Member
Cartek zei:
jammer dat bossut weer half flatert anders pakken we daar de
drie punten. nuja een punt op genk pakken is nooit slecht zeker.
we gaan het nog veel ploegen moeilijk maken dit seizoen. het voetbal dat
we brengen is echt goed in vergelijking met vorig jaar.
nieuwe aankopen hamalainen, milunovic en trajkovski lijken aan te slaan.
zalige spelers. :love:

Ja, is de 2de keer dit seizoen al de Maréval & Bossut elkaar niet goed begrijpen, op Lokeren ook zo. Dan ging de bal er niet in. Wel zeer leuk voetbal brengt Kalezic tegenover vorig jaar met BDR & Broos...

k'zie Hamalainen, Milunovic & Trajkovski het ook nog ver schoppen, zeker die laatste. Ook Delaplace niet onderschatten, enorm veel loopwerk elke match.

Swagger

Legacy Member
Hopelijk krijgt Praet zijn kans, kerel zou echt meerwaarde kunnen zijn.

Eagle`

Legacy Member
Lamsednav zei:
Tenzij Jacobs het weer hoog in zijnen bol heeft en er opnieuw een klote opstelling van maakt.

Ariel is idd een niet te onderschatten factor, die kan elk elftal verkrachten :woohoo:

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Lestienne was dik aant heersen zeg en nog eens een contractverlenging tekenen deze dinsdag, beste man op het veld. Verdiende overwinning, slechte ref, wel twee keer terecht rood maar teveel gele kaarten en veel te veel fouten gemaakt.

2 keer terecht rood? Brilleke afzetten maat. :lol:

Refaelov was donkerrood, mag ook enkele dagen schorsing krijgen.
OHL was totaal geen rood maar Pots had er geen al te sterke match opzitten heb ik al gehoord.

Scr1fle

Legacy Member
exo zei:
2 keer terecht rood? Brilleke afzetten maat. :lol:

Refaelov was donkerrood, mag ook enkele dagen schorsing krijgen.
OHL was totaal geen rood maar Pots had er geen al te sterke match opzitten heb ik al gehoord.

Ervoor had een OHL-speler Akke in zen gezicht geslagen. Daar moesten ze rood krijgen en niet voor die tackle.

Morrissey

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ervoor had een OHL-speler Akke in zen gezicht geslagen. Daar moesten ze rood krijgen en niet voor die tackle.

So what, als je geen rood geeft voor die slag, moet je dat niet later compenseren voor die fout. Ofwel geef je rood voor die slag (terecht), ofwel doe je dat niet, maar dan moet je niet bij de eerste de beste tackle uit het niets rood trekken. Die tackle was te laat, maar geen gestrekt been, noch langs achter, dat was ronduit belachelijk dat hij daar ook nog maar rood durft te trekken.

exo

Legacy Member
Een vorige fase mag nooit meespelen in een beslissing op een andere fase, regel 1 die ge als scheidsrechter moet leren. Dus relevantie: 0.

Morrissey

Legacy Member
Compensatie zou eens in het nadeel van Club moeten zijn, het kot is te klein.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan