Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JuG zei:Onverdiende winst toch wel hoor
boerkiiilerke zei:gtfo! ne win is ne win
puni zei:Nzolo is toch ook maar zwak, naar goede gewoonte.
exo zei:Feit, maar hier hebben we wel 2 of mss zelfs 3 punten 'gestolen'.
Chance'ke dat we ne sterke Proto hadden en Lokeren echt bagger kan afwerken.
boerkiiilerke zei:gtfo! ne win is ne win
Maxwell Sanchez zei:Boeit niet in voetbal man. Zwijgen en content zijn met die 3 punten.

Romelus zei:Rotslechte partij van Anderlecht, Proto was gelukkig voor hen in fantastische doen. Maar ze kunnen er ook niets aan doen dat de anderen alle kansen missen.
Dat middenveld trekt op nougabollen vind ik.