Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Elke supporter zal wel staan springen gelijk zot maar op de bus worden de nuchtere discussies gevoerd en zullen ze wel beseffen dat ze er zo tegen Bursaspor niet gaan komen. Hell zelfs tegen de boerkes gaan we een pak rammel krijgen als we zo spelen.
sharpshot zei:Ooit al mee geweest op verplaatsing?
ik kan u verzekeren dat het nooit zo is, maar echt, nooit. En ja bij elke club niet rsca alleen, ik viseer jullie niet.
exo zei:Elke supporter zal wel staan springen gelijk zot maar op de bus worden de nuchtere discussies gevoerd en zullen ze wel beseffen dat ze er zo tegen Bursaspor niet gaan komen. Hell zelfs tegen de boerkes gaan we een pak rammel krijgen als we zo spelen.
@Jacobs
Haal gvd die hermafrodiet van ne Gillet van da plein af, is zelfs niet waard om op de bank te zitten bij Anderlecht.

boerkiiilerke zei:gtfo! ne win is ne win

Jurgenv1 zei:Dat was blijkbaar nog anders gisteren bij Club?![]()
puni zei:Peter Maes (Lokeren-coach): "We hebben goed voetbal gebracht, op een kwartier na. Ik had mijn spelers gewaarschuwd voor de rechter van Suarez. We waren te braaf. Ik blijf rustig. We hebben al elke match kansen afgedwongen."
Hij trapt hem met links binnen, gekke Peter. :')

Maxwell Sanchez zei:Boeit niet in voetbal man. Zwijgen en content zijn met die 3 punten.
Weebl zei:Zal wel een fout van sporza zijn...![]()