Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

sharpshot

Legacy Member
Zoveel kansen zeg, heerlijke pot van Suarez maar we lagen hier strijk toen hij zijn pasje naar gillet wou versturen, zo'n kans verprutsen zeg.

Eagle`

Legacy Member
lel die sups, staan springen gelijk zotten, fier gelijk ne gieter na waarschijnlijk één van de afschuwelijkste matchen ooit uit de anderlecht historie bijgewoond te hebben.

En dat komt sportingboy hier dor sebiet een boomke opzetten over echte sups vs salonsups, hij had beter zijn geld besteed aan nen bak karmeliet krijgde tenminste nog geld voor weer van de vidange :')

Rubmifer

Legacy Member
Rotslechte partij van A'lecht. Even de betere in de 1e helft, maar in de 2e helft mogen ze content zijn dat ze er geen 3 hebben binnengekregen. Maar goed, winst is winst, dat geef ik ze wel mee. Maar meer ook niet. Er is nog veel werk aan. Benieuwd hoe de match er zou hebben uitgezien moest die bal in de 3e minuut er al meteen zijn ingegaan.

exo

Legacy Member
Elke supporter zal wel staan springen gelijk zot maar op de bus worden de nuchtere discussies gevoerd en zullen ze wel beseffen dat ze er zo tegen Bursaspor niet gaan komen. Hell zelfs tegen de boerkes gaan we een pak rammel krijgen als we zo spelen.


@Jacobs
Haal gvd die hermafrodiet van ne Gillet van da plein af, is zelfs niet waard om op de bank te zitten bij Anderlecht.

sharpshot

Legacy Member
exo zei:
Elke supporter zal wel staan springen gelijk zot maar op de bus worden de nuchtere discussies gevoerd en zullen ze wel beseffen dat ze er zo tegen Bursaspor niet gaan komen. Hell zelfs tegen de boerkes gaan we een pak rammel krijgen als we zo spelen.

Ooit al mee geweest op verplaatsing?
ik kan u verzekeren dat het nooit zo is, maar echt, nooit. En ja bij elke club niet rsca alleen, ik viseer jullie niet.

Scr1fle

Legacy Member
Tsjah het is een kunst he ,bij club verliezen dan meestal. :cry: Ben benieuwd naar de match tegen Bursaspor!

Swagger

Legacy Member
Diene Van Handenhoven, nog slechter dan ne vrije-radio presentator.

Den Eddy daarentegen hoor ik wel graag bezig.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Ooit al mee geweest op verplaatsing?
ik kan u verzekeren dat het nooit zo is, maar echt, nooit. En ja bij elke club niet rsca alleen, ik viseer jullie niet.

Jeps, maar toen wonnen we nog met matig tot goed voetbal.
Enkel op Cercle verloren en toen waren de kritieken in onze bus toch snoeihard.

Anoniem04

Legacy Member
Ik begrijp echt niet hoe Gillet bij een topploeg speelt en wordt opgeroepen voor de RD.

Hekje#

Legacy Member
exo zei:
Elke supporter zal wel staan springen gelijk zot maar op de bus worden de nuchtere discussies gevoerd en zullen ze wel beseffen dat ze er zo tegen Bursaspor niet gaan komen. Hell zelfs tegen de boerkes gaan we een pak rammel krijgen als we zo spelen.


@Jacobs
Haal gvd die hermafrodiet van ne Gillet van da plein af, is zelfs niet waard om op de bank te zitten bij Anderlecht.


Wtf ? Ooit al es meegweest ? (serieuze vraag btw)

Nuchtere praat na de match op de bus da bestaat nie denk k :D

puni

Legacy Member
Peter Maes (Lokeren-coach): "We hebben goed voetbal gebracht, op een kwartier na. Ik had mijn spelers gewaarschuwd voor de rechter van Suarez. We waren te braaf. Ik blijf rustig. We hebben al elke match kansen afgedwongen."


Hij trapt hem met links binnen, gekke Peter. :')

Weebl

Legacy Member
puni zei:
Peter Maes (Lokeren-coach): "We hebben goed voetbal gebracht, op een kwartier na. Ik had mijn spelers gewaarschuwd voor de rechter van Suarez. We waren te braaf. Ik blijf rustig. We hebben al elke match kansen afgedwongen."


Hij trapt hem met links binnen, gekke Peter. :')

Zal wel een fout van sporza zijn... :unsure:

ng

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Boeit niet in voetbal man. Zwijgen en content zijn met die 3 punten.

Doet niet dwaas é.
Suarez maakt misschien wel een briljante goal, vooral briljant in de zin van zo doodeenvoudig. Ze moeten er meer een voorbeeld aan nemen.
Maar die verdediging, fuck me zenne. Dat was huilen met de pet op.

Zwijgen en content zijn met de drie punten, precies het bestuur van Anderlecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan