Booster
Legacy Member
Hekje# zei:Ik hoop voor u dat hij 1 sept daar ook nog rondloopt![]()
ik hoop het ook

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hekje# zei:Ik hoop voor u dat hij 1 sept daar ook nog rondloopt![]()

spits99 zei:Iemand zei een paar uur geleden dat het bij hem niet werkte door adblock, misschien is dat ook uw probleem...

Nic! zei:Canesin was niet zo goed hoor Sportingboy. Een actie of twee, drie wel geslaagd. Maar op een hele partij is dat nu niks om lovend over te doen.

Swagger zei:Eerste helft was toch wel goed; tweede helft was hij minder nadrukkelijk aanwezig. Maar algemeen toch wel opnieuw goeie match.

edraket zei:Waar is Sporza dan ergens verkeerd?
MrBrightside zei:sporza: Anderlecht juicht na duel der gemiste kansen
De redeactie van Sporza heeft duidelijk naar een andere wedstrijd gekeken..![]()
Ik heb enkel de eerste helft gezien maar in het begin vond ik hem toch (verrassend) goed fluiten, vaak dat hij goed balvoordeel liet maar dan toch de fout floot etc.puni zei:Nzolo is toch ook maar zwak, naar goede gewoonte.
Heeft toch vaak de bal gevraagd en doorgespeeld op een goeie manier, samen met Suarez en Proto de 2 beste Anderlecht spelers op dit moment.Nic! zei:Canesin was niet zo goed hoor Sportingboy. Een actie of twee, drie wel geslaagd. Maar op een hele partij is dat nu niks om lovend over te doen.
Fireflies zei:Mh, ik vond de match nu toch ook niet weer zo dramatisch. Zeker in de eerste helft enkele mooie combinaties gezien, maar het ging gewoon veel te traag. Het idee was er wel, maar de uitvoering verliep aan een veel te traag tempo. Onze verdediging gaat toch serieus moeten oppassen, gelukkig hebben we daar Proto die daar de match van zijn leeven keept. Die eerste redding is voor mij de knapste, wat een kattensprong om die bal nog te halen, ongezien.
Suarez zijn goal was anders ook wel een parel. 4 man voorbij en perfect die bal in de haak lepelen, hopelijk kan hij eindelijk deze vorm vasthouden, want altijd al een enorme fan geweest van hem. Zo'n knappe voetballer om naar te kijken. Canesin vond ik ook niet zo goed, maar wel enkele mooie acties en enorm snel.
Biglia was ook weer top vond ik, strooide met de assists, behield de rust die niemand anders verdedigend behield en was gewoon heel sterk. Gillet mag nu wel écht zijn boeltje nemen, wat een krabber is dat eigenlijk? Net als Legear, zelden zo zwak zien invallen. Gelukkig bracht Jova nog iets van gevaar met enkele acties, want anders was er niks meer aan die 2de helft. Volgende week Mbokani en Jova in de basis, laat dat duidelijk zijn.
Sh@D0wBE zei:Iemand zei toch dat Mbokani direct me kon spelen? Dat hij fysiek zeer sterk stond?
Sh@D0wBE zei:Iemand zei toch dat Mbokani direct me kon spelen? Dat hij fysiek zeer sterk stond?
Fireflies zei:Klopt, zijn medische testen waren uitstekend. Hij zou klaar zijn om een hele match te spelen.

edraket zei:Waar is Sporza dan ergens verkeerd?
Veel balverlies, misverstanden en 5 grote kansen op een wedstrijd noem ik niet het duel der gemiste kansen.