Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Scr1fle

Legacy Member
Hm nergens anders te vinden, zal wel niets van waar zijn. :sop:


Had liever TDS gezien tegen Club.

exo

Legacy Member
Man als dees waar is dan kunnen we het sowieso vergeten tegen Bursaspor... Verdediging is een zeef en aanval onthoofd.

MrBrightside

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Buiten Clint vind ik er niets over terug, hopelijk niets van aan. Enkel TDS in de spits tegen Bursa is :sad:

Ik heb eens gemaild naar Clint..

Swagger

Legacy Member
Man, man, hoeveel pech kan je niet hebben.

Hopelijk is er niks van waar, maar ik vrees ervoor. Waar rook is..

Weebl

Legacy Member
Hunk :\
Is er al nieuws van Anderlecht zelf? Want dit lijkt wel heel bizar..

BleKKie

Legacy Member
Clint is dan ook wel verre van betrouwbaar, afwachten lijkt me. Zoals gezegd werd zelfs niet getraind vandaag, al kan dat ook enkel voor de A-kern (lees: speler die gisteren speelden) zijn, alhoewel, uitlooptraining?

Sportinggboy

Legacy Member
Vandaag was er een training achter gesloten deuren voor Bursaspor.

Voor de rest nergens bevestiging of nieuws die dat overnemen ( ook niet in Franse pers )

In dat artikel van Clint staat ook de naam van De SCHutter. Niet echt goed geschreven.

Ik hoop dat er niets van aan is

fcberke

Legacy Member
BleKKie zei:
Clint is dan ook wel verre van betrouwbaar, afwachten lijkt me. Zoals gezegd werd zelfs niet getraind vandaag, al kan dat ook enkel voor de A-kern (lees: speler die gisteren speelden) zijn, alhoewel, uitlooptraining?

er was een training achter gesloten deuren.

Vedeco

Legacy Member
Uiteindelijk komt het uit dat het Deschacht is en geen haan die er nog om kraait :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
Als Sportinggboy niet op de hoogte is, geloof ik er zéker niks van!

Afwachten volgens mij. Man ik hoop echt dat er niets van aan is. Anders kunnen ze onze Medische staf ook wel eens buiten kieperen. Niet echt normaal dat ge om de week met een zwaar blessure kampt

Vedoco zei:
Uiteindelijk komt het uit dat het Deschacht is en geen haan die er nog om kraait :unsure:

deal :)

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Afwachten volgens mij. Man ik hoop echt dat er niets van aan is. Anders kunnen ze onze Medische staf ook wel eens buiten kieperen. Niet echt normaal dat ge om de week met een zwaar blessure kampt

mss is het daar zo gezellig en is dat de reden dat hij terugkwam naar rsca?

Weebl

Legacy Member
De kinesist van dienst moet daar echt een lekker wijf zijn denk ik. Man man man!

Boukreev

Legacy Member
op twitter toch ook nog niets van te vinden, buiten een vraag aan iemand die fysio is bij rsca of het artikel klopt. heeft nog niet geantwoord.

Vedeco

Legacy Member
OK, ze ZOUDEN kunnen weten dat hij is uitgevallen maar ze kunnen nooit zo goede bronnen hebben dat ze weten dat het voor 3 maanden is :p Dus gene paniek!

Sportinggboy

Legacy Member
Vedoco zei:
OK, ze ZOUDEN kunnen weten dat hij is uitgevallen maar ze kunnen nooit zo goede bronnen hebben dat ze weten dat het voor 3 maanden is :p Dus gene paniek!

Zou me ook raar lijken. Nuja het is mogelijk. Al vind ik het raar dat het nog nergens anders staat :)

kakmongool

Legacy Member
Fireflies zei:
Mazuch, Bulykin, Veselinovic, Diandy,...

Uitgeleend of niet, die zijn gewoon veel te zwak. Een jaar ervaring gaat daar echt niets aan veranderen.


Waarom de haat naar Bulykin kan toch zo slecht niet zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan