Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportinggboy zei:Buiten Clint vind ik er niets over terug, hopelijk niets van aan. Enkel TDS in de spits tegen Bursa isad:
BleKKie zei:Clint is dan ook wel verre van betrouwbaar, afwachten lijkt me. Zoals gezegd werd zelfs niet getraind vandaag, al kan dat ook enkel voor de A-kern (lees: speler die gisteren speelden) zijn, alhoewel, uitlooptraining?
Weebl zei:Als Sportinggboy niet op de hoogte is, geloof ik er zéker niks van!
Vedoco zei:Uiteindelijk komt het uit dat het Deschacht is en geen haan die er nog om kraait![]()

Sportinggboy zei:Afwachten volgens mij. Man ik hoop echt dat er niets van aan is. Anders kunnen ze onze Medische staf ook wel eens buiten kieperen. Niet echt normaal dat ge om de week met een zwaar blessure kampt
Vedoco zei:OK, ze ZOUDEN kunnen weten dat hij is uitgevallen maar ze kunnen nooit zo goede bronnen hebben dat ze weten dat het voor 3 maanden isDus gene paniek!

Fireflies zei:Mazuch, Bulykin, Veselinovic, Diandy,...
Uitgeleend of niet, die zijn gewoon veel te zwak. Een jaar ervaring gaat daar echt niets aan veranderen.