Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

BleKKie

Legacy Member
Als ge 0-1 voor staat lijkt het me logisch dat je zonder spitsen gaat spelen aja :unsure:

MrBrightside

Legacy Member
Swagger zei:
Ik verstond wel niet goed de wissels van Ariël. Waarom De Sutter wisselen voor een (vette) Legaer?

BleKKie zei:
Als ge 0-1 voor staat lijkt het me logisch dat je zonder spitsen gaat spelen aja :unsure:

Jakovenko leek me dan een betere keuze.. Die jongen heeft nog wat te bewijzen bij A'lecht en zal dus zijn kans graag grijpen. Terwijl Legear aan het flirten is met Standard en die net uit een blessure komt?

Scr1fle

Legacy Member
Legear staat echt wel dik net als Vargas :$

vargas.jpg



1265.jpg
:oink:

massief

Legacy Member
Gekwetste voetballers hebben meestal nog minder discipline dan fitte. Triestig volkje het grootste deel van die vetbetaalde vedetten.

Swagger

Legacy Member
MrBrightside zei:
Jakovenko leek me dan een betere keuze.. Die jongen heeft nog wat te bewijzen bij A'lecht en zal dus zijn kans graag grijpen. Terwijl Legear aan het flirten is met Standard en die net uit een blessure komt?

Ik snap wel vaker de beslissingen van Ariël niet :)

En Legaer, van mij mag hij vertrekken. Schijnt dat Roland zijn veto heeft gesteld tegen de komst van Legaer bij Standard.

exo

Legacy Member
Legear mag echt niet naar Standard, buitenland of blijven.
Een fitte Legear is de beste flankaanvaller van België en ik zie het al gebeuren dat hij bij Standard nooit geblesseerd gaat zijn, no thx.

MrBrightside

Legacy Member
Legear mag al een tijdje van mij vertrekken. Geweldige speler als hij scherp staat, maar is dan ook meestal geblesseerd. Anzji Machatsjkala mag zich dus melden! :evil:

Nee, hij mag blijven ;) Maar ik ben wel benieuwd naar die Mollins.

Sportinggboy

Legacy Member
Swagger zei:
Ik snap wel vaker de beslissingen van Ariël niet :)

En Legaer, van mij mag hij vertrekken. Schijnt dat Roland zijn veto heeft gesteld tegen de komst van Legaer bij Standard.

Heeft idd niet geflirt met Standard ... Als je alles moet geloven wat er geschreven wordt ...

En Iakovenko is brol, totaal geen Anderlechtmateriaal

exo

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Heeft idd niet geflirt met Standard ... Als je alles moet geloven wat er geschreven wordt ...

En Iakovenko is brol, totaal geen Anderlechtmateriaal

- Gillet
- Kanu
- Iakovenko
- Reynaldo
- Wasylewski
- Deschacht
- ....

Vul maar aan als we het over brol hebben!

Sportinggboy

Legacy Member
exo zei:
- Gillet
- Kanu
- Iakovenko
- Reynaldo
- Wasylewski
- Deschacht
- Bulykin
- Vaselin
- Chavarria
- Diandy
- ..

Vul maar aan als we het over brol hebben!

Aangevuld :D

MrBrightside

Legacy Member
Deschacht blijft een solide verdediger imo. Is ook een leidersfiguur binnen de groep die we nodig hebben. Een echte prof!

Klejstan vind ik ook niet goed genoeg voor A'lecht eigenlijk.

Morrissey

Legacy Member
Mazuch, Bulykin, Veselinovic, Diandy,...

Uitgeleend of niet, die zijn gewoon veel te zwak. Een jaar ervaring gaat daar echt niets aan veranderen.

MrBrightside

Legacy Member
Iakovenko is misschien trouwens geen materiaal voor de A-kern, maar toch een hele leuke invaller. Mocht elke invaller even veel kwaliteiten hebben als de A-speler dan speelden we elk jaar kampioen.

Sportinggboy

Legacy Member
Vandaag kreeg Anderlecht echter een nieuwe opdoffer: amper zes dagen na zijn transfer naar Anderlecht ligt het nieuwe goudhaantje Mbokani al in de lappenmand: hij kwetste zich zwaar op training aan de knie en het ziet er naar uit dat hij zeker drie maanden aan de kant zal staan. Vanavond volgt een diagnose.

Gisteren kon Anderlecht Lokeren verslaan met het kleinste verschil dankzij een goal van Suarez, maar niet iedereen was enthousiast over het geleverde spel. Op Mbokani zal er voorlopig niet gerekend moeten worden om verandering te brengen… Bovendien keek men uit naar de prestaties van het voormalige koningskoppel Jovanovic - Mbokani, dus een dubbele tegenslag voor paars-wit. (KA)

http://www.clint.be/sport/voetbal/nieuw-goudhaantje-anderlecht-onmiddellijk-out

Training is achter gesloten deuren vandaag. Nu raar dat enkel clint hiermee naar buiten komt, voor de rest nergens nieuws

Scr1fle

Legacy Member
:lol: Dat wordt De Sutter tegen Bursaspor.

Wel goed voor Club, nu moeten we niet tegen Mbokani verdedigen!

Rubmifer

Legacy Member
Hoe blijven ze dat toch voor elkaar krijgen bij A'lecht. Brute pech voor paars wit wel. Als het waar zou zijn natuurlijk.

Sportinggboy

Legacy Member
Buiten Clint vind ik er niets over terug, hopelijk niets van aan. Enkel TDS in de spits tegen Bursa is :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan