Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Swagger zei:Ik verstond wel niet goed de wissels van Ariël. Waarom De Sutter wisselen voor een (vette) Legaer?
BleKKie zei:Als ge 0-1 voor staat lijkt het me logisch dat je zonder spitsen gaat spelen aja![]()
MrBrightside zei:Jakovenko leek me dan een betere keuze.. Die jongen heeft nog wat te bewijzen bij A'lecht en zal dus zijn kans graag grijpen. Terwijl Legear aan het flirten is met Standard en die net uit een blessure komt?

Swagger zei:Ik snap wel vaker de beslissingen van Ariël niet
En Legaer, van mij mag hij vertrekken. Schijnt dat Roland zijn veto heeft gesteld tegen de komst van Legaer bij Standard.
Sportinggboy zei:Heeft idd niet geflirt met Standard ... Als je alles moet geloven wat er geschreven wordt ...
En Iakovenko is brol, totaal geen Anderlechtmateriaal
exo zei:- Gillet
- Kanu
- Iakovenko
- Reynaldo
- Wasylewski
- Deschacht
- Bulykin
- Vaselin
- Chavarria
- Diandy
- ..
Vul maar aan als we het over brol hebben!
