Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

The Black Mamba

Legacy Member
Dat het eerst maar eens op een deftige site komt vooraleer we beginnen panikeren. In dat artikel staat er ook "De Schutter" trouwens :rofl:

exo

Legacy Member
Idd, een journalist die De Sutter De Schutter noemt kan ik moeilijk serieus nemen.

Nuja als het toch waar is en we gaan de boot in tegen Bursaspor is dat weer een goede reden om AJ wél aan te houden.

StickyPummel

Legacy Member
Dat jullie dingen geloven die enkel en alleen op clint terug te vinden zijn... N/o, maar :wtf:

Sportinggboy

Legacy Member
StickyPummel zei:
Dat jullie dingen geloven die enkel en alleen op clint terug te vinden zijn... N/o, maar :wtf:

Ik hoop dat er niets van aan is, ma tis toch altijd schrikken als je zoiets leest. Nu is er na uren nog nergens iets verschenen dus lijkt me de kans dat het ongeloofwaardig is redelijk groot.

Didierke10

Legacy Member
Schoon goalke van Gorius gisteren door tussen drie spelers te dribbelen en dan beheerst af te werken. Lokeren verdiende ook meer dan te verliezen tegen Anderlecht, het is alleen dankzij Proto dat ze gewonnen hebben.

Jurgenv1

Legacy Member
Blessure Almeback valt nog mee, hij zal de wedstrijd van donderdag halen (al dan niet met een masker). Over Vleminckx is er nog geen nieuws.(Clubbrugge.be)

Vedeco

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Blessure Almeback valt nog mee, hij zal de wedstrijd van donderdag halen (al dan niet met een masker). Over Vleminckx is er nog geen nieuws.(Clubbrugge.be)

Ik vind die Hogli een pak sterker presteren, zouden hem beter eens een basisplaats gunnen ipv Almeback met een masker op te zadelen.

Weebl

Legacy Member
Vedoco zei:
Ik vind die Hogli een pak sterker presteren, zouden hem beter eens een basisplaats gunnen ipv Almeback met een masker op te zadelen.

Almebäck is CV, Høgli is RB.

Svartálfar

Legacy Member
Vedoco zei:
Ik vind die Hogli een pak sterker presteren, zouden hem beter eens een basisplaats gunnen ipv Almeback met een masker op te zadelen.

Zeg dat eens tegen Koster.

Weebl zei:
Almebäck is CV, Høgli is RB.

Ipv Almeback op te stellen, Hoefkens naar het centrum halen en Hogli op de rb eh.

sharpshot

Legacy Member
Vedoco zei:
Ik vind die Hogli een pak sterker presteren, zouden hem beter eens een basisplaats gunnen ipv Almeback met een masker op te zadelen.

Almeback is cv en hogli rb dus kunnen er beide op, enkel wil Koster hoefkens er niet afhalen. Ergerlijk maar typisch aan koster. Alhoewel Almeback niet zo goed is, deftige vervanger zoals ik zei voor het seizoen, zie ik hem toch liever dan hoefkens momenteel.

Rogue

Legacy Member
Een blessure aan de lies is vaak vervelend. Dat kan rap een paar weken aanslepen, zeker als je terug te snel begint met spelen.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik moet toegeven dat die Høgli steeds aardig is ingevallen. Ik had Hoefkens na zijn zwakke prestatie tegen STVV toch altijd op de bank gelaten voor hem.

Almebäck heeft mij nog niet weten overtuigen.

sharpshot

Legacy Member
Hogli - DVG -Donk - Stenman zou natuurlijk ideaal zijn, het beste aan onze verdediging is dat we veel goeie vervangers hebben voor die posities, had veel twijfels over de LB maar zo slecht zijn die gastjes niet.

Weebl

Legacy Member
Rogue zei:
Een blessure aan de lies is vaak vervelend. Dat kan rap een paar weken aanslepen, zeker als je terug te snel begint met spelen.

Hangt er van af. Ik heb nu een soort van verrekking in de aanhechting van mijn rechter adductor, en dat is over na 9 dagen rust met kinesist. Maar over het algemeen zijn dat wel vrij zware blessures.


En ja, Hoefkens centraal zetten, maar als hij kan spelen met een masker dat is hij fit he. Ik veronderstel niet dat dat veel problemen kan veroorzaken. De dokters zullen hem ook wel geen risico's laten nemen. Ik ga er wel van uit dat Koster dat zal doen. Hoefkens centraal en Høgli op RB, zodat hij een excuus heeft om Hoefkens op te stellen en Høgli kan laten spelen.

majas

Legacy Member
Kan het niet goed zien op de beelden van Stadion, maar is dat weer Hoefkens die de bal gewoon weer buiten stampt bij die eerste kans van OHL??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan