waffel
Legacy Member
Spijtig, 't is altijd plezant om Standard Europees te zien spelen.
Om nog eventjes terug te gaan trouwens op Fireflies' repliek. Als je mij geen supporter vindt omdat ik Mbokani constant afkraak, wat moet ik dan denken van de meerderheid Anderlecht supporters die Mbokani ontvangt precies alsof er niets aan de hand is? Hoe zie jij dan een échte supporter? Het is niet omdat fils-du-papa content is met deze transfer, dat andere échte Anderlecht grootheden zoals Michel hun ogen rollen met transfers als deze. We hebben het hier wel over de kerel die uit onvrede is vertrokken bij Anderlecht, omdat hij geen respect had voor ons, naar rivaal Standard vertrok, altijd wou bewijzen dat Anderlecht hem nooit mocht weggedaan hebben (hoe kon Anderlecht daar nu een professionele relatie mee beginnen) en maar al te graag het huisvuil buitenzette als het over Anderlecht ging. Dat je tevreden bent met deze transfer, tot daar toe, dat je iemand anders gaat uitmaken voor geen supporter te zijn omdat hij hier grandioos tegen is, vind ik... even belachelijk als de transfer van Mbokani zelf.
Om nog eventjes terug te gaan trouwens op Fireflies' repliek. Als je mij geen supporter vindt omdat ik Mbokani constant afkraak, wat moet ik dan denken van de meerderheid Anderlecht supporters die Mbokani ontvangt precies alsof er niets aan de hand is? Hoe zie jij dan een échte supporter? Het is niet omdat fils-du-papa content is met deze transfer, dat andere échte Anderlecht grootheden zoals Michel hun ogen rollen met transfers als deze. We hebben het hier wel over de kerel die uit onvrede is vertrokken bij Anderlecht, omdat hij geen respect had voor ons, naar rivaal Standard vertrok, altijd wou bewijzen dat Anderlecht hem nooit mocht weggedaan hebben (hoe kon Anderlecht daar nu een professionele relatie mee beginnen) en maar al te graag het huisvuil buitenzette als het over Anderlecht ging. Dat je tevreden bent met deze transfer, tot daar toe, dat je iemand anders gaat uitmaken voor geen supporter te zijn omdat hij hier grandioos tegen is, vind ik... even belachelijk als de transfer van Mbokani zelf.
ad: uit
Beerschot
Ik dacht dat dat taboo was voor de ratten nu 
