Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
Spijtig, 't is altijd plezant om Standard Europees te zien spelen.



Om nog eventjes terug te gaan trouwens op Fireflies' repliek. Als je mij geen supporter vindt omdat ik Mbokani constant afkraak, wat moet ik dan denken van de meerderheid Anderlecht supporters die Mbokani ontvangt precies alsof er niets aan de hand is? Hoe zie jij dan een échte supporter? Het is niet omdat fils-du-papa content is met deze transfer, dat andere échte Anderlecht grootheden zoals Michel hun ogen rollen met transfers als deze. We hebben het hier wel over de kerel die uit onvrede is vertrokken bij Anderlecht, omdat hij geen respect had voor ons, naar rivaal Standard vertrok, altijd wou bewijzen dat Anderlecht hem nooit mocht weggedaan hebben (hoe kon Anderlecht daar nu een professionele relatie mee beginnen) en maar al te graag het huisvuil buitenzette als het over Anderlecht ging. Dat je tevreden bent met deze transfer, tot daar toe, dat je iemand anders gaat uitmaken voor geen supporter te zijn omdat hij hier grandioos tegen is, vind ik... even belachelijk als de transfer van Mbokani zelf.

Sportinggboy

Legacy Member
waffel zei:
Spijtig, 't is altijd plezant om Standard Europees te zien spelen.



Om nog eventjes terug te gaan trouwens op Fireflies' repliek. Als je mij geen supporter vindt omdat ik Mbokani constant afkraak, wat moet ik dan denken van de meerderheid Anderlecht supporters die Mbokani ontvangt precies alsof er niets aan de hand is? Wie is dan een echte supporter van Anderlecht? Het is niet omdat fils-du-papa content is met deze transfer, dat andere échte Anderlecht grootheden zoals Michel hun ogen rollen met transfers als deze. We hebben het hier wel over de kerel die uit onvrede is vertrokken bij Anderlecht, omdat hij geen respect had voor ons, naar rivaal Standard vertrok, altijd wou bewijzen dat Anderlecht hem nooit mocht weggedaan hebben (hoe kon Anderlecht daar nu een professionele relatie mee beginnen) en maar al te graag het huisvuil buitenzette als het over Anderlecht ging.

Is zo, maar hij speelt nu eenmaal bij ons en tegenover de rest van onze spitsen moet hij 2 niveau's hoger kunnen. Liever Mbokani dan dat ik elke match op TDS zijne kop moet zien. TDS kan amper een bal controleren , voor Bursaspor ziet het er :sad: uit

Morrissey

Legacy Member
Maar hoe je het ook draait of keert, hij is nu wel een speler van onze kern. Of je er voor bent, of tegen, dat gaat niets veranderen aan het feit dat hij een speler is van R.S.C.Anderlecht. Ik vind het gewoon supporteronwaardig om een speler van je eigen kern een (zware) blessure toe te wensen. Het gaat hier nog steeds over mensen van vlees en bloed, mensen die de kleuren van uw ploeg komen verdedigen, dan mag je toch met iéts meer respect praten dan hoe jij er daar over gaat.

Je mag nog zo'n grote tegenstander zijn van de mens (en voetballer Mbokani), maar het is gewoon laag om iemand, van uw eigen ploeg nota bene, dat toe te wensen. Ik vind het al marginaal als Bruggesupporters hier komen lachen met zo'n blessure, van een Anderlechtsupporter, en zeker van u, had ik toch iets meer klasse verwacht. Dat je hem niet moet hebben is uw volste recht, maar een beetje respect lijkt mij toch het minste.

Ik zeg niet dat je hem hier in uw handen moet sluiten, en die aanval op u persoonlijk had anders moeten geformuleerd worden. Ik vind het supporteronwaardig om iemand van uw eigen ploeg zo te bekritiseren en hem zo'n zaken toe te wensen, meer niet. Of je meer of minder fan bent omdat je Dieu niet wilt laat ik buiten beschouwing, maar het hoort niet om als liefhebber van een ploeg zo'n woorden uit te spreken, vind ik.

waffel

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Is zo, maar hij speelt nu eenmaal bij ons en tegenover de rest van onze spitsen moet hij 2 niveau's hoger kunnen. Liever Mbokani dan dat ik elke match op TDS zijne kop moet zien. TDS kan amper een bal controleren , voor Bursaspor ziet het er :sad: uit

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. TDS deed het zo prima bij Cercle, qua scoren, maar dat komt er bij Anderlecht helemaal niet uit.

Fireflies zei:
Maar hoe je het ook draait of keert, hij is nu wel een speler van onze kern. Of je er voor bent, of tegen, dat gaat niets veranderen aan het feit dat hij een speler is van R.S.C.Anderlecht. Ik vind het gewoon supporteronwaardig om een speler van je eigen kern een (zware) blessure toe te wensen. Het gaat hier nog steeds over mensen van vlees en bloed, mensen die de kleuren van uw ploeg komen verdedigen, dan mag je toch met iéts meer respect praten dan hoe jij er daar over gaat.

Je mag nog zo'n grote tegenstander zijn van de mens (en voetballer Mbokani), maar het is gewoon laag om iemand, van uw eigen ploeg nota bene, dat toe te wensen. Ik vind het al marginaal als Bruggesupporters hier komen lachen met zo'n blessure, van een Anderlechtsupporter, en zeker van u, had ik toch iets meer klasse verwacht. Dat je hem niet moet hebben is uw volste recht, maar een beetje respect lijkt mij toch het minste.

Ik zeg niet dat je hem hier in uw handen moet sluiten, en die aanval op u persoonlijk had anders moeten geformuleerd worden. Ik vind het supporteronwaardig om iemand van uw eigen ploeg zo te bekritiseren en hem zo'n zaken toe te wensen, meer niet. Of je meer of minder fan bent omdat je Dieu niet wilt laat ik buiten beschouwing, maar het hoort niet om als liefhebber van een ploeg zo'n woorden uit te spreken, vind ik.

Mja, ik zal in het vervolg zo'n zaken achterwege laten dan. Maar ik ga wel niet de schijnheilige uithangen, en nu al vertellen voor in de loop van zijn hele carrière ik geen greintje medelijden ga hebben als hij faalt (door welke omstandigheden dan ook), mààr, tegelijkertijd zal het mij pijn doen wat hij Anderlecht dan aandoet, dus hoop ik wel dat hij slaagt.

Sportinggboy

Legacy Member
waffel zei:
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. TDS deed het zo prima bij Cercle, qua scoren, maar dat komt er bij Anderlecht helemaal niet uit.

TDS kan alleen renderen in een 4-4-2 met een 2de goede spits naast hem. In de meesterplannen van Jacobs kan TDS niets komen doen bij RSCA

Braxgata

Legacy Member
nog geen zin gehad om het te veranderen

EDIT: speciaal aangepast voor sportinggboy :p

Anoniem15

Legacy Member
Sportinggboy zei:
TDS kan alleen renderen in een 4-4-2 met een 2de goede spits naast hem. In de meesterplannen van Jacobs kan TDS niets komen doen bij RSCA

Ik vraag mij af waarom ze die jongen dan niet uitlenen, desnoods aan Cercle terug.

Nic!

Legacy Member
Sorry sportingboy, maar De Sutter kan veel beter ballen controleren, deviëren en tikken als targetman dan Lukaku. Buiten de match van Lokeren heeft TDS altijd zijn wedstrijd gespeeld. Hard werkend, soms goed voor een goal en liet de spelers naast hem scoren.

Dat hij misschien betert rendeert in een 4-4-2, kan ik nog mee akkoord gaan. Maar dat hij als enkele spits niets waard is, is complete larie. Dan moet je dringend voetbal leren zien. Als je ook in het stadion zit, moet je maar eens letten uit hoeveel loopacties TDS balbezit voor Anderlecht afdwingt. Maar dat ziet de gemiddelde Anderlecht-fan jammer genoeg niet.

Hekje#

Legacy Member
Dat ziet de gemiddelde voetbal fan gewoon niet. Enkel hoeveel 'goawls ze moake' en of 'vechten voor den bal'

Hannibal

Legacy Member
Nu staat het ook op sporza en op de officiele website van RSCA. Balen. :/

The Black Mamba

Legacy Member
Nic! zei:
Sorry sportingboy, maar De Sutter kan veel beter ballen controleren, deviëren en tikken als targetman dan Lukaku. Buiten de match van Lokeren heeft TDS altijd zijn wedstrijd gespeeld. Hard werkend, soms goed voor een goal en liet de spelers naast hem scoren.

Dat hij misschien betert rendeert in een 4-4-2, kan ik nog mee akkoord gaan. Maar dat hij als enkele spits niets waard is, is complete larie. Dan moet je dringend voetbal leren zien. Als je ook in het stadion zit, moet je maar eens letten uit hoeveel loopacties TDS balbezit voor Anderlecht afdwingt. Maar dat ziet de gemiddelde Anderlecht-fan jammer genoeg niet.

Zelfs dat lukt hem niet meer tegenwoordig hoor. Die jongen gaat achteruit in plaats van vooruit , mede door blessures.

Rubmifer

Legacy Member
Tgohja, dat kun je moeilijk op Anderlecht zelf gaan steken natuurlijk. Kan altijd gebeuren. Jammer voor RSCA want nu moeten ze weer gaan rekenen op TDS die duidelijk niet graag speelt in het systeem van Jacobs. Zeker jammer voor Europees voetbal, want in europa zie ik toch graag de belgische ploegen goed presteren.

StickyPummel

Legacy Member
StickyPummel zei:
Dat jullie dingen geloven die enkel en alleen op clint terug te vinden zijn... N/o, maar :wtf:
sorry.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan