Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Braxgata zei:kan in de pol G.Beerschot aangepast worden naar Beerschot?
MVg,
Timaeus zei:
jeperdejep zei:omdat dankzij germinal, beerschot nog bestaat :applause:
Dillyracer zei:Hoeveel blessurelast heeft Anderlecht niet?![]()
Dillyracer zei:Hoeveel blessurelast heeft Anderlecht niet?![]()
Zoveel zever in zo'n korte post. Knap.Klopgeest zei:Altijd uitkomen met hun 'grote kern' en spelers stallen bij andere clubs in eerste en wanneer ze ertegen uit komen mogen deze spelers niet eens spelen (Azevedo bij OHL bv)
Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..
Het Belgisch voetbal zo willen domineren, nee dan dwing je geen respect af.
Klopgeest zei:Altijd uitkomen met hun 'grote kern' en spelers stallen bij andere clubs in eerste en wanneer ze ertegen uit komen mogen deze spelers niet eens spelen (Azevedo bij OHL bv)
Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..
Het Belgisch voetbal zo willen domineren, nee dan dwing je geen respect af.
Klopgeest zei:Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..

puni zei:Echt lachwekkend hoeveel malchance we daarmee hebben de voorbije zes maanden..
). Dat van Mbokani is natuurlijk ongelukkig.Zouden ze dan niets eens DRINGEND hun medische staff onder de loepen nemen, want serieus dat is niet normaal.pina zei:ze hebben ELK jaar te kampen met énorm veel blessurelast. Dat is al sinds jaar en dag zo. En spelers die werden verhuurd mogen WEL meespelen als het tegen adnerlecht is. Meer dan normaal ook. Het is bij standard dat zoiets niet mag. En Azevedo is niet eens van anderlecht.

caoimhin zei:Mooie post van Klopgeest, duidelijk een kenner.