Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Klopgeest

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hoeveel blessurelast heeft Anderlecht niet? :s

Altijd uitkomen met hun 'grote kern' en spelers stallen bij andere clubs in eerste en wanneer ze ertegen uit komen mogen deze spelers niet eens spelen (Azevedo bij OHL bv)

Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..

Het Belgisch voetbal zo willen domineren, nee dan dwing je geen respect af.

Burgernfries

Legacy Member
Klopgeest zei:
Altijd uitkomen met hun 'grote kern' en spelers stallen bij andere clubs in eerste en wanneer ze ertegen uit komen mogen deze spelers niet eens spelen (Azevedo bij OHL bv)

Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..

Het Belgisch voetbal zo willen domineren, nee dan dwing je geen respect af.
Zoveel zever in zo'n korte post. Knap.
1) RSCA verhuurt niet uit vrije wil spelers. Ofwel gaat het om veredeld afval, ofwel zijn het spelers die uit financiele noodzaak te vroeg zijn gekocht.

2) Zoals ik het begrijp is Azevedo niet van RSCA.

3) Als blessureleed wordt aangehaald door RSCA is het 100% terecht. Om een of andere reden gebeurt dit altijd bij RSCA. Enkel Vargas is een ander verhaal.

4) RSCA moet NOOIT naar de sterkte van de tegenstander kijken. Als ze naast de titel grijpen is het bijna altijd door ondermaats presteren van het eigen team, niet doordat de tegenstanders het laten afweten.

pina

Legacy Member
Klopgeest zei:
Altijd uitkomen met hun 'grote kern' en spelers stallen bij andere clubs in eerste en wanneer ze ertegen uit komen mogen deze spelers niet eens spelen (Azevedo bij OHL bv)

Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..

Het Belgisch voetbal zo willen domineren, nee dan dwing je geen respect af.

ze hebben ELK jaar te kampen met énorm veel blessurelast. Dat is al sinds jaar en dag zo. En spelers die werden verhuurd mogen WEL meespelen als het tegen adnerlecht is. Meer dan normaal ook. Het is bij standard dat zoiets niet mag. En Azevedo is niet eens van anderlecht.

starspike

Legacy Member
Klopgeest zei:
Dan moeten ze nu niet afkomen met 'blessureleed'. Wat hebben ze weer chance dat Genk & Standard dit seizoen een serieuze dip hebben en dat het enkel tussen hun & Club Brugge (& mogelijk een outsider) zou gaan..

Zo te zien heeft er iemand niet opgelet wat er vorig jaar bijna gebeurd is in de titelstrijd ;)
Zelf vond ik dat we heel goed op weg waren om toch weer serieus mee te doen bovenaan. Nu wacht ik even af wat er als nieuwe trainer komt, want dat gaat voor een zeer groot deel de ambities en motivatie bepalen bij de spelers.

sharpshot

Legacy Member
puni zei:
Echt lachwekkend hoeveel malchance we daarmee hebben de voorbije zes maanden..

Ik zou het niet "malchance" noemen, het is blijkbaar een stramien bij Rsca om een volle ziekenboeg te hebben door het jaar heen, kan het mij bijna niet anders herinneren. Ofwel trainen jullie te hard ofwel verzorgen jullie spelers zich niet goed genoeg (of koop je teveel blessuur gevoelige spelers en is er geen "nazorg" :unsure:). Dat van Mbokani is natuurlijk ongelukkig.

puni

Legacy Member
Ofwel klopt er gewoon iets niet met onze medische staff, niet de eerste keer dat dat gerucht de ronde doet (cfr. Frutos).

Cerv.Be

Legacy Member
pina zei:
ze hebben ELK jaar te kampen met énorm veel blessurelast. Dat is al sinds jaar en dag zo. En spelers die werden verhuurd mogen WEL meespelen als het tegen adnerlecht is. Meer dan normaal ook. Het is bij standard dat zoiets niet mag. En Azevedo is niet eens van anderlecht.
Zouden ze dan niets eens DRINGEND hun medische staff onder de loepen nemen, want serieus dat is niet normaal. :)

Anoniem04

Legacy Member
Als het de medische staff is, dan gaat Vargas zich nog amuseren bij Anderlecht. :unsure:

pina

Legacy Member
Hebben ze nochtans al gedaan een aantal jaren geleden. Als je bvb 2x te maken krijgt met spelers waarbij hun studs in het gras blijven steken tijdens een draaibeweging, lijkt mij de medische staf weinig schuld te treffen

Weebl

Legacy Member
Dan moet er imo een betere opvolging zijn naargelang schoeisel en grasmat. Als je gewone plastieken studs aanhebt zal je op de grasmatten van vandaag niet blijven steken en jouw knie verdraaien. Als je nu echter al met metalen studs begint te trainen op een harde ondergrond, dan kan je dit wel wat rapper voorhebben.
Hoe dan ook kan het gewoon niet dat er bij een topclub uit ons land telkens zoveel geblesseerden zijn in de voorbereiding.
Dat kan ook liggen aan't feit dat de voorbereidingsperiode te hard wordt getraind, of de spelers echt niks hebben gedaan in het tussenseizoen en het hoge niveau niet aankunnen in het begin.
Maar dit (geval Dieu) is inderdaad een probleem waar de medische staff weinig aan kan veranderen.

Kiiilerke

Legacy Member
miljaarde tis ma best dade gij mod zij geworden en niet een of andere debiel:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan