Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Weebl

Legacy Member
waffel zei:
Haha, Weebl zijn nick staat in het rood.

Waffel menne, ge moet nie peizen dak u nie durf infra's geven he :p.
Ontopic blijven aub :). We hebben een off-topic thread om ons volledig te laten gaan!

Burgernfries

Legacy Member
pina zei:
Hebben ze nochtans al gedaan een aantal jaren geleden. Als je bvb 2x te maken krijgt met spelers waarbij hun studs in het gras blijven steken tijdens een draaibeweging, lijkt mij de medische staf weinig schuld te treffen
De terreinverzorger daarentegen!

BleKKie

Legacy Member
Weebl zei:
Waffel menne, ge moet nie peizen dak u nie durf infra's geven he :p.
Ontopic blijven aub :). We hebben een off-topic thread om ons volledig te laten gaan!

Gaat ge nu ook al beginnen ja :angry: :unsure:

Braxgata

Legacy Member
Ik snap niet waarom wij zo een talent volle keeper laten gaan naar anderlecht om daar dan uitgeleend te worden, en het ergste van al stijnen is de vervanger -_-

pina

Legacy Member
omdat beerschot geen rechten zou hebben op kaminski, als ik het mij goed herinner.

Burny

Legacy Member
Refaelov blijkbaar minimum 4 speeldagen schorsing aan zijn broek. Indien dit consequent gaat zal toegepast worden, heb ik er niets op tegen.

sharpshot

Legacy Member
3 zal wel genoeg zijn zeker?
De seniorenbond moet niet overdrijven hé

edit: Odoi kreeg er 3 effectief zeker?

stormtrooper

Legacy Member
Ljublijankic heeft een voorstel tot 3 dagen gekregen. Hopen dat ze naar de beelden van Kanu kijken.

Sportinggboy

Legacy Member
Odoi 3 effectief.

Refaelov zeker 4 effectief ( anders komt het niet voor het sportcomite ). 4 zou terecht zijn, meer zou erover zijn

Vedeco

Legacy Member
Die 3 voor Zlatan zijn best normaal hé, gewoon Kanu ook 3 geven en er is gerechtigheid :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
4 is toch net eentje te veel denk ik, ik vond Odoi zijn ingreep toch een stuk viezer. Kheb liever dat ze me onderuit glijden dan dat ze op mijn scheenbeen inbeuken.

Sportinggboy

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
4 is toch net eentje te veel denk ik, ik vond Odoi zijn ingreep toch een stuk viezer. Kheb liever dat ze me onderuit glijden dan dat ze op mijn scheenbeen inbeuken.

?

Als die gast van Leuven zijn studs in de grond blijven steken speelt die dit jaar niet meer hoor. Van Odoi was zeker ook een vuile fout maar vind ik iets minder erg dan deze ( mijn persoonlijke mening he :) )

caoimhin

Legacy Member
Vind ik ook. Beide niet goed te praten, maar die van Odoi vind ik minder erg (als je dat al kan zeggen van zo'n tackles).

Rubmifer

Legacy Member
Ik vond die tackle van Rafa ook niet leuk om zien. Die speler van OHL had daar inderdaad een hele zware blessure aan kunnen overhouden. Maar in mijn ogen is 3 speeldagen gewoon genoeg.

Enige wat hem misschien helpt is dat ie het meteen wist dat hij rood ging krijgen. Niets van protest ook. Besefte het toch vlug dat ie zwaar in de fout gegaan is.

Sportinggboy

Legacy Member
Van mij mag de bond 4 speeldagen geven aan Rafa en 3 aan ljubijankic, maar moeten ze het voor de rest van het seizoen ook zo doen. iedereen gelijk voor de wet. Kanu mag op basis van de beelden van mij ook 3 a 4 weken krijgen. Slagen hoort gewoon niet

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Sportinggboy zei:
?

Als die gast van Leuven zijn studs in de grond blijven steken speelt die dit jaar niet meer hoor. Van Odoi was zeker ook een vuile fout maar vind ik iets minder erg dan deze ( mijn persoonlijke mening he :) )

Bwa kweetni, als Odoi een iets rechtere hoek had bij die stamp, dan was dat scheenbeentje ook gebarsten waarschijnlijk, als die studs in de grond staken was het ook nog mogelijke schade aan de kniepezen en enkel eventueel.

Maar goed, 3 speeldagen is voor beide genoeg. Dat is de juiste balans tussen afstraffing en signaal geven. Maar dit soort fouten gaan nooit verdwijnen hoor, beide spelers hadden de intentie totaal niet maar ze waren gewoon dom. Rafa die gleed ook echt hard door, had totaal geen controle over die tackle, mag hij wel wat op oefenen want dat zal niet het laatste gladde veld zijn waar hij op speelt.

Ik denk dat Odoi nog wel veel kaarten gaat pakken dit seizoen trouwens, die valt meer en meer op met domme fouten het afgelopen jaar, alsof eventjes het licht uit gaat bij die jongen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan