Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
asmo zei:
Mocht van mij zelfs al is voor de RD opgeroepen worden met de blessure van Dembele. Het gaat héél snel voor die jongen, maar je ziet gewoon dat dat hors categorie is.

Laat hem nog eventjes lekker ballen met de beloften. Hij heeft nog niet het CV om KDB en Hazard op de bank te zetten.

En Genk zal inderdaad pissed zijn, Praet is nu al een paar miljoen waard en stel u voor dat ze na de KDB-Benteke-Vossen tandem, Praet-De Ceulaer-Vossen hadden. Dat is een zuivere, beweeglijke nummer 10 gekoppeld met twee goaltjesdieven waarvan één een loepzuivere traptechniek heeft en alles in één tijd kan nemen.

Genk zou los eerste staan nu.

Anoniem04

Legacy Member
Muismat zei:
Ik vind het wel een aangenaam matchke :D

Ben vooral benieuwd als Vargas & Cyriac terug zijn en op niveau, dat zal nodig zijn als Mbokani vertrekt in januari.

Anderlecht wordt 2de in de CL groep en Mbokani blijft gewoon jong. :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Een geluk dat Proto eens aan de bal gevoeld heeft bij die eerste inworp. Was ook de enige keer

Thorazer

Legacy Member
Jorgensen niet 100% fit en dan toch spelen dat snap ik al helemaal niet...
Dan verschieten ze dat er een serieuze blessure last is.

Anoniem04

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Bojan toch wel onze beste uitgaande transfer!
Sergioooooooooo

Club koopt Jorgacevic waardoor De Padt komt bovendrijven.
Club koopt Leekens weg bij de RD.
Club haalt Sas weg bij Anderlecht.

Zou gewoon de meest geliefde ploeg moeten zijn uit de JPL. :unsure:

Stan_V

Legacy Member
Rikie zei:
Wilmots zei dat hij al dicht bij een selectie zit.

Mirallas gaat waarschijnlijk geblesseerd wegvallen, van mijn part mag die gewoon vervangen worden door Praet...

Cerv.Be

Legacy Member
Vraag mij af wat Van Acker moet doen om te spelen, iedereen is geblesseerd - of toch half - en die jongen blijft op de bank zitten. Had Engels ook al lang veel meer kansen gegeven dan die pipo uit Spanje.

-Steve-

Legacy Member
Mbokani moet ook nog naar de Africa Cup. Maar we redden ons wel zonder hem. Het is een heerlijke spits, maar De Sutter heeft zich ook bewezen tijdens zijn afwezigheid.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Vraag mij af wat Van Acker moet doen om te spelen, iedereen is geblesseerd - of toch half - en die jongen blijft op de bank zitten. Had Engels ook al lang veel meer kansen gegeven dan die pipo uit Spanje.

Van Acker is ook gewoon niet goed maar bon, Jorgensen ook niet imo.

thijse

Legacy Member
Dillyracer zei:
Club koopt Jorgacevic waardoor De Padt komt bovendrijven.
Club koopt Leekens weg bij de RD.
Club haalt Sas weg bij Anderlecht.

Zou gewoon de meest geliefde ploeg moeten zijn uit de JPL. :unsure:

Hoe dwaas dit ook klinkt, iedereen heeft er idd voordeel uit gehaald behalve club :ironic:

Vedeco

Legacy Member
Van Acker had nochtans goed geweest voor Gent. Arzo op het middenveld is gelijk een olifant in een porseleinwinkel.

Cerv.Be

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Van Acker is ook gewoon niet goed maar bon, Jorgensen ook niet imo.
Dat is nog een understatement. Slechter dan Jorgensen dit seizoen kan gewoonweg niet.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
-Steve- zei:
Mbokani moet ook nog naar de Africa Cup. Maar we redden ons wel zonder hem. Het is een heerlijke spits, maar De Sutter heeft zich ook bewezen tijdens zijn afwezigheid.

Probleem is wel dat SUtterke blessuregevoelig is en Anderlecht heeft een heel druk schema...

JensDT42

Legacy Member
-Steve- zei:
Mbokani moet ook nog naar de Africa Cup. Maar we redden ons wel zonder hem. Het is een heerlijke spits, maar De Sutter heeft zich ook bewezen tijdens zijn afwezigheid.

Als Anderlecht zo goed blijft spelen wel, maar als ze een flauwe periode hebben zoals het begin van dit seizoen? Ik zie Mbokani dan eerder es flitsen dan De Sutter. Ik benieuwd, als Dieu weg gaat of ze zouden investeren in een spits of gokken op De Sutter en terugkomen van Vargas/Cyriac...

-Steve-

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Probleem is wel dat SUtterke blessuregevoelig is en Anderlecht heeft een heel druk schema...

True, maar ik dacht dat ze tijdens de transferperiode ook een spits gingen halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan