Cpt. Kablammo
Legacy Member
asmo zei:Mocht van mij zelfs al is voor de RD opgeroepen worden met de blessure van Dembele. Het gaat héél snel voor die jongen, maar je ziet gewoon dat dat hors categorie is.
Laat hem nog eventjes lekker ballen met de beloften. Hij heeft nog niet het CV om KDB en Hazard op de bank te zetten.
En Genk zal inderdaad pissed zijn, Praet is nu al een paar miljoen waard en stel u voor dat ze na de KDB-Benteke-Vossen tandem, Praet-De Ceulaer-Vossen hadden. Dat is een zuivere, beweeglijke nummer 10 gekoppeld met twee goaltjesdieven waarvan één een loepzuivere traptechniek heeft en alles in één tijd kan nemen.
Genk zou los eerste staan nu.

