Slayer_Kev666
Legacy Member
Of een mooi staaltje wanbeleidDillyracer zei:Club koopt Jorgacevic waardoor De Padt komt bovendrijven.
Club koopt Leekens weg bij de RD.
Club haalt Sas weg bij Anderlecht.
Zou gewoon de meest geliefde ploeg moeten zijn uit de JPL.![]()

Maar voor 2/3 punten ben ik hun erg dankbaar, Over Sas zullen ze bij Anderlecht wel tevreden zijn dat hij weg is.



