Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SgT_dEUS zei:@JuG : ik vind ook niet echt dat Been echt het probleem is bij Genk .. maar een echt goeie trainer vind ik hem niet. Er zit te weinig een duidelijk systeem in de ploeg, hij rekent echt op het feit dat de spelers gewoon goed spelen .. maarja als dat niet gebeurt dan blijft er van Racing Genk niet meer veel over!
Benteke gaat wel man van het seizoen worden ( voor Genk ) denk ik.
starspike zei:OHL mag een dikke kaars branden.
De rode kaart was overdreven, Genk krijgt gele kaarten tegen voor IDENTIEKE fouten als dat Leuven onbestraft mag doen, Genk krijgt geen penalty voor vasthouden met twee handen waar Leuven er een krijgt voor vasthouden met ene...
Voor het overige: Als je met tien valt, is het niet meer dan logisch dat de statistieken in het voordeel van de ploeg met een man meer valt. Maar wederom dankzij een BEREsterke Benteke komen we mooi voor en de 0-1 was ABSOLUUT niet onverdiend. Dan wordt het logischerwijs moeilijker, zeker als je dan zo een kloefkapper in het zwart hebt, maar je komt er toch door. Maar ja dikke pech en een slechte arbitrage nekken ons.
Wanneer de verdedigers en Kumordzi en Hubert er staan, zullen we wel gewapend zijn. Ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen. Vandaag wilden ze vechten en je zag ook dat er wel wat voetballend vermogen was. We komen er wel.
Cpt. Kablammo zei:Genk heeft reusachtige geldzakken daar liggen, gaan ze daar ooit nog iets mee doen of rekenen ze op nog een paar De Bruynes/Courtois/Casteels uit hun -15 ofzo?
Die kunnen makkelijk een straffe keeper en idem CV kopen toch, en het MOET toch zijn dat hun scoutingsapparaat die posities sinds vorig seizoen al in het oog hield? Aangezien de CVs daar oftewel scheef gaan oftewel geblesseerd zijn en de Lazlo toch minstens 5-10x per seizoen wilt flateren.

puni zei:Strafschop was terecht (gewoon enorm dom van Buffel), en dat we een punt pakken ook. Genk heeft heel de tweede helft een kans gecreëerd, en die maken ze dan ook af.
Fella zei:Deftige doelpuntjes van Berrier!
starspike zei:Ik denk niet dat je veel Genkies de strafschop op zich gaat zien betwisten. Het probleem zit er gewoon in dat Benteke door De Roeck met twee handen wordt vastgehouden en daar wordt zelfs nog eens niet fatsoenlijk naar gekeken. Fluit je de penalty op Azevedo: OK. Maar dan had je die op Benteke ook moeten fluiten.
En zo was er ook de fase waarin Buffel doorging op goal en duidelijk gehinderd wordt. Hij laat het onterecht gebeuren, al zou het op zich wel een HEEL lichte penalty zijn. Dus op dat vlak ga ik niet te veel zeggen, maar als aan de overkant Gorius na balvoordeel voor OHL nog een gele kaart krijgt voor exact hetzelfde? Amai mijn voeten...
En ja, terechte puntenverdeling... Als je enkel naar de statistieken kijkt wel, en het cliché is dat voetbal enkel daarom draait. Maar als we enkel daarnaar kijken en niet verder kijken dan de neus lang is, kunnen we beter alle fora en andere sociale media opdoeken... Als we onze belangrijkste middenvelder niet onterecht verliezen, geraken we NOOIT zoveel onder druk (Hyland is echt een MACHINE) en als andere bepalende spelers centraal (Vossen en Gorius bvb) , geen geel krijgen voor dingen die aan de overkant niet gefloten worden zelfs, speel je ook daar met meer doorzetting en moet je je voetje niet op beslissende momenten terugtrekken om niet nog een man te verliezen. En dan wil ik ook nog eens zien wat er gebeurt als er bvb 0-3 zou vallen op (de niet-geloten maar terechte) penalty op Benteke...
Genk zijn match was gewoon al van in de eerste helft volledig beïnvloed door de man in het zwart.

starspike zei:Vergeet niet dat er DRIE CV's gekwetst zijn...En twee daarvan zijn absoluut niet blessuregevoelig. Dus dat is gewoon pech. Ze hebben te laat gehandeld, dat is een feit. Maar een Koulibaly zal hier nog velen doen verstommen en als ge Simaeys terughebt, staat ge qua mentaliteit en onverzettelijkheid ook al een pak sterker. En doordat er meer en meer signalen komen dat we Joneleit niet gaan terugzien, komt er op korte termijn ook nog een CV. Ik vertrouw er wel op dat het goedkomt... Vorig jaar kuttransfers en te laat, deze keer redelijk goede transfers, maar te laat... Wie weet doen we het volgend jaar eindelijk helemaal goed
En qua keepers... Vorig jaar heeft Köteles zelfs geen één keer geflaterd. Dat het niet in België een keeper is van de subtopcategorie, vind ik ook. Een Courtois krijg je sowieso niet en de mensen daar onder zoals Proto en Bolat is Laszlo ook niet. Maar we moeten niet overdrijven.


LaBuenaVida zei:Club kan tenminste verdedigen nu, en de voorsprong vasthouden!
