Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Time zei:Enige wat me opviel dit weekend is dat het sinds Dury toch weer bergop gaat bij Zulte... Hij doet het ginder toch maar weer.
kakmongool zei:Nfor is wel een van de beste spelers uit de JPL met bal aan de voet, waarom moest hij weg bij ZW?

Iemand zei:Gent vanavond, jezus. Wat voor een draak van een match was me dat zeg.
Zulte eerste helft pak sterker tegen uitermate zwak Gent.
Zulte toont op het einde wel dat het klein ploegje is. 3-1 voor tegen tienen en tijd beginnen rekken dat het niet meer mooi was.
Arbitrage was zo mogelijk nog zwakker dan Gent, 2 onterechte rode kaarten. Eerste kaart die N'Diaye krijgt raakt hij de speler totaal niet. Andere gele kaarten ook zeer discutabel. Ref was archislecht.
Jonas89 zei:Ik hoop echt dat we hem gaan kunnen houden, 1 september is nog ver weg...
kakmongool zei:Nfor is wel een van de beste spelers uit de JPL met bal aan de voet, waarom moest hij weg bij ZW?
dacuba zei:RSCA zegt dat elk jaar over volk dat ze kunnen houden.. "is onze beste transfer". Jammer dat onze "topclub" niet meer ambitie heeft. Dan pakt PSV het dit jaar toch heel anders aan, die zijn tenminste eerlijk en zeggen (net als Ajax) waar het op staat.
Jonas89 zei:Ik weet niet meer met wie precies, maar lag overhoop met de trainer (De Roover/Broos/Kalezic), waaronder ook Vandenbroeck & Maréval.
Mijn geheugen laat mij in de steek maar ik DENK dat het met Broos was... En dan liep er nog ééne Chevalier rond die de boel ook wat verziekte...
kwam omdat ze pokerden voor geld 
Rbn13 zei:Net de samenvatting gezien van ZW-Gent en OHL-Genk. 3 lachwekkende rode kaarten, lichte maar correcte penalty voor OHL en een handsbal van Bailly buiten de 16 die gewoon niet getoond werd.

Rbn13 zei:Net de samenvatting gezien van ZW-Gent en OHL-Genk. 3 lachwekkende rode kaarten, lichte maar correcte penalty voor OHL en een handsbal van Bailly buiten de 16 die gewoon niet getoond werd.
J.Brown zei:Heeft de bond nu iets gedaan aan de elleboogstoot van Wasil vorige week? Dat ze die eens schorsen pls
Hoe fel dat er ook over ging, ik zie dat eigenlijk elke week gebeuren (deze week bvb. Stijnen). Als ze voor zoiets Wasyl achteraf moeten straffen vind ik dat een tikkeltje te ver gaan.J.Brown zei:Heeft de bond nu iets gedaan aan de elleboogstoot van Wasil vorige week? Dat ze die eens schorsen pls
iplf zei:Hoe fel dat er ook over ging, ik zie dat eigenlijk elke week gebeuren (deze week bvb. Stijnen). Als ze voor zoiets Wasyl achteraf moeten straffen vind ik dat een tikkeltje te ver gaan.
On the other hand, als ze wat consequent zijn, dan waren we nu al eventjes verlost van dwazen als Bolat, Stijnen, Wasyl...