Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trebby zei:man man man die david luis is zwak bezig
BuBbA zei:Echt onnozel, in de competitie deftig bezig de laatste tijd maar nu hier weer belachelijk slecht.
Het is Luiz btw.
Rubmifer zei:Ramires speelt toch ook echt hopeloos.
dacuba zei:Vervangen door die andere Braziliaan in de 2e helft. Mata links en Hazard dan maar rechts en hup.
dacuba zei:Vervangen door die andere Braziliaan in de 2e helft. Mata links en Hazard dan maar rechts en hup.

Jonas89 zei:En toch blijf ik Ramires een goede speler vinden, hem afschrijven doe ik niet![]()
BuBbA zei:Is ook gewoon goed, maar dan als CM. Niet als RW.