Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
SkeeWax zei:
Waarom commercieel slecht? Alsof het stadion niet vol zal zitten voor CL matchen..
Sportief vind ik het ook goede groep. Het zijn mooie ploegen en er vallen wat punten te rapen.

En lol @ Ronaldo z'n gezicht :D Maar hij had het wel het meest verdiend imo
Best player in Euro 2012 INIESTA - YouTube

Hoe onwennig staat Messi daar constant, weet echt geen weg met zijn handen, staat constant te bewegen :)
Een beetje media training en hoe daar mee om te gaan mag wel vind ik :p

BBQezel

Legacy Member
Btw is iedereen zo zeker dat Arsenal vlot 1e gaat zijn in de groep? Ik vrees dat het ook een groep des doods is

kwistenbiebel

Legacy Member
Olympiakos en Montpellier zijn niet meer de ploegen van vorig seizoen lijkt mij. Dus 1ste of 2de moet toch zéker voor Arsenal.

BeeLz

Legacy Member
Gavin zei:
Ja wow, Engels dat Cannavaro gisteren kon! Die italianen toch!!!

Hangt van persoon tot persoon af, en van de woonplaats. En natuurlijk hoeveel eieren eronder gelegd worden.

Idd, was het ook aan het denken. Italianen lijken met op dat vlak nog net iets erger dan Spanjaarden. Alé, dat is mijn ervaring van op vakanties etc.

Niet dat Iniesta geen waardige winnaar is maar vond zijn seizoen vorig jaar zeker niet zijn beste.

Lilspanyol

Legacy Member
Bontus zei:
Malaga heeft zich nog snel versterkt met Javier Saviola en Roque Santa Cruz

En Iturra, een speler die vorig jaar nog aan Murcia uitgeleend werd, vandaar dat ik hem ken. Zeker geen slechte speler!

John1307

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
Ik snap echt niet hoe achterlijk je kunt zijn als speler. Door zo een gedrag laat je, je ploeg gewoon in de steek. Maar dan gaat hij wel fijn bij de supporters staan dinsdag...

Kunnen ze die gast zijn contract niet gewoon ontbinden? Zo'n vedettenkuren voor iemand die al meer als twee jaar niets meer heeft gepresteerd.

bardok--

Legacy Member
Chelsea voor vanavond:

Čech, Ivanović, Cole, David Luiz, Cahill, Ramires, Lampard (c), Mikel, Hazard, Torres, Juan Mata.
SUBS: Turnbull, Bertrand, Oriol Romeu, Oscar, Raul Meireles, Moses, Sturridge.

Elosopardo

Legacy Member
Gaat die spast van stadion nu ook de champions league presenteren of is het nu eenmalig voor de supercup ?

Wilcao

Legacy Member
Elosopardo zei:
Gaat die spast van stadion nu ook de champions league presenteren of is het nu eenmalig voor de supercup ?

De CL heeft geen bespreking meer, dacht ik.

Trebby

Legacy Member
Dat commentaar loopt ook weer fameus voor op het beeld. :( Zo spijtig..

vraag mij ook af waarom niet ook in de CL zelf de ledreclameborden gebruikt worden ipv altijd die kartonnen plakken.. Daar waar mogelijk toch best LED gebruiken, veel mooier en veel beter bruikbaar :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan