Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Babaluna zei:Vleminckx ? zede zot ...
Dien komt ni in MIJN ploeg !![]()
Romelus zei:Ja bij de Milansupporters zal moeilijk gaan vrees ik.
Votación: 53 periodistas 19 votos Iniesta, 17 votos Messi, 17 votos Cristiano.
.Fella zei:Groep D, damn.
Succes Wilcao en alle andere Ajax-supporters, succes.![]()
.NemesisBE zei:Zowel commercieel als sportief is het een kutgroep voor Anderlecht.
Cpt. Kablammo zei:Maar een 0/18 is niet onmogelijk, helaas.
Maar hij had het wel het meest verdiend imoSkeeWax zei:Waarom commercieel slecht? Alsof het stadion niet vol zal zitten voor CL matchen..
Sportief vind ik het ook goede groep. Het zijn mooie ploegen en er vallen wat punten te rapen.
En lol @ Ronaldo z'n gezichtMaar hij had het wel het meest verdiend imo
Best player in Euro 2012 INIESTA - YouTube
Zou er nog aan moeten ontbreken na zoveel jaar in Engeland gespeeld te hebben.João zei:Als ik dat filmpje zo bekijk, ben ik toch wel blij dat ik meer sympathie heb voor Ronaldo. Hij kan tenminste Engels praten en staat daar als een zelfverzekerde man, niet zoals Messi die eerlijk gezegd als een simpel jongetjeoverkomt.
Uiteraard heeft dit niets te maken met hun voetbalkwaliteiten en ik gun het Iniesta van harte.
Svartálfar zei:Zou er nog aan moeten ontbreken na zoveel jaar in Engeland gespeeld te hebben.