Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fella

Legacy Member
Reactie op HLN..
"hebben weer eens geluk die paarse schijters ,als ze nu niet doorgaan weet ik het ook niet meer welke tegenstanders ze moeten loten, tweede klassers misschien ."

Die denkt waarschijnlijk zo:
Russische ploeg = spelen die voetbal? Oh en Malaga, nog nooit van gehoord, waarschijnlijk sukkelaars in La Liga.

Het niveau van die mannen is daar zo.. tgohja de meeste van jullie weten dat wel :).

Wilcao

Legacy Member
Fella zei:
Groep D, damn.
Succes Wilcao en alle andere Ajax-supporters, succes.:unsure:

haha, bedankt!! We kunnen het gebruiken :unsure:.

Toch een beetje spijt dat ik geen passe-partout heb genomen, maar goed.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Sorry maar Anderlecht heeft echt wel een klotegroep getrokken. Die sjeik is misschien weg bij Malaga, maar er is nog wel wat kwaliteit daar aanwezig hoor. Milan blijft Milan. Laten we daar geen illusies rond maken, ja hun ploeg is keihard verkracht en verzwakt tijdens de transferperiode. Maar ik zie Deschacht nu niet echt Pato afstoppen. En met Mbokani alleen klop je hun verdediging niet. Het middenveld alleen al wordt compleet kapotgemaakt. En Zenit, dat is een ijzersterke ploeg. Minder dan bij de vorige ontmoeting, maar een 1/6 is het beste dat Anderlecht daar tegen zal kunnen halen.

Elke tegenstander kunnen ze 'afhouden' thuis, met het nodige geluk. Maar een 0/18 is niet onmogelijk, helaas.

puni

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Maar een 0/18 is niet onmogelijk, helaas.

Een 18 op 18 ook niet. Het blijft voetbal.

Vrij onaantrekkelijke affiches alleszins. Jammer van Malaga uit pot vier. Was daar een 'kleine' ploeg uitgekomen zat er misschien echt wel meer in.

SkeeWax

Legacy Member
Waarom commercieel slecht? Alsof het stadion niet vol zal zitten voor CL matchen..
Sportief vind ik het ook goede groep. Het zijn mooie ploegen en er vallen wat punten te rapen.

En lol @ Ronaldo z'n gezicht :D Maar hij had het wel het meest verdiend imo
Best player in Euro 2012 INIESTA - YouTube

pina

Legacy Member
ook al is het stadion leeg, de opbrengsten daarvan is nog altijd peanuts in vergelijking met wat ze van tv-gelden krijgen. De sportieve resultaten kunnen bovendien financieel ook heel wat opbrengen. De groep des doods is leuk qua naam maar sportief elke keer met 5 doelpunten verschil verliezen vind ik ook niet leuk. Geef mij maar dan een poule met een zware naam minder.

João

Legacy Member
SkeeWax zei:
Waarom commercieel slecht? Alsof het stadion niet vol zal zitten voor CL matchen..
Sportief vind ik het ook goede groep. Het zijn mooie ploegen en er vallen wat punten te rapen.

En lol @ Ronaldo z'n gezicht :D Maar hij had het wel het meest verdiend imo
Best player in Euro 2012 INIESTA - YouTube

Als ik dat filmpje zo bekijk, ben ik toch wel blij dat ik meer sympathie heb voor Ronaldo. Hij kan tenminste Engels praten en staat daar als een zelfverzekerde man, niet zoals Messi die eerlijk gezegd als een simpel jongetjeoverkomt.
Uiteraard heeft dit niets te maken met hun voetbalkwaliteiten en ik gun het Iniesta van harte.

Svartálfar

Legacy Member
João zei:
Als ik dat filmpje zo bekijk, ben ik toch wel blij dat ik meer sympathie heb voor Ronaldo. Hij kan tenminste Engels praten en staat daar als een zelfverzekerde man, niet zoals Messi die eerlijk gezegd als een simpel jongetjeoverkomt.
Uiteraard heeft dit niets te maken met hun voetbalkwaliteiten en ik gun het Iniesta van harte.
Zou er nog aan moeten ontbreken na zoveel jaar in Engeland gespeeld te hebben.

Mudi

Legacy Member
Svartálfar zei:
Zou er nog aan moeten ontbreken na zoveel jaar in Engeland gespeeld te hebben.

Maak niet uit, er zijn genoeg spelers die in Engeland hebben gespeeld en die nog niet eens deftig Engels kunnen.

Carlos Tevez Refuses To Play - Post Match Interview - Man City vs. Bayern Munich - Champions - YouTube

Het is de wereldtaal. Is het zo'n moeite om gewoon de basis te kennen. Niemand verwacht van hun om een boek te schrijven, gewoon basic English 101 en that's it. Kijk maar naar de Italianen, die kunnen tenminste hun zelf uitdrukken.

Alessandro Del Piero - Interview for SI.com - YouTube

Bontus

Legacy Member
Malaga heeft zich nog snel versterkt met Javier Saviola en Roque Santa Cruz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan