Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
jeperdejep zei:
Nou nou dat is ook niet echt ambitieus een gelijkspel of twee. Valt meer te halen imo.

Eerlijk is eerlijk, Anderlecht heeft gewoon veel te weinig CL-waardige spelers. Zeker in de verdediging lopen er te veel rond die zelfs in de eigen competitie niet 'top' te noemen zijn.

Spijtig dat Suarez out is tot nieuwjaar, schilt wel wat imo.

Pseudo

Legacy Member
amaaaai, anderlecht wordt hier nogal overschat, 0 op 18 incoming

het zijn niet de andere ploegen die zo sterk zijn, eerder Anderlecht dat zo zwak is

TazzDeMazz

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Nee, dat maakt gij er gewoon weer zelf van. Het zal bikkelen worden voor de derde plaats. Ik geef ze 25% kans om die te halen :cool:. Zenith imo moeilijkste tegenstander. Tegen die verplaatsing zie ik nu al op.

Nee, ik maak daar niets van. Ik geloof ze lang ze leven niet dat and groepswinnaar wordt of zelf overwintert. Maar als je sommige reacties leest. Milan is te pakken, zenit niet overtuigend, malaga loopt leeg.
Gij zit wel rap op uw paard ze.

Bontus

Legacy Member
Pseudo zei:
amaaaai, anderlecht wordt hier nogal overschat, 0 op 18 incoming

het zijn niet de andere ploegen die zo sterk zijn, eerder Anderlecht dat zo zwak is

Toch zelfde team dan vorig jaar?
Deden het niet zo slecht in de EL als ik me goed herinner. ;)

Malaga is zeker te pakken, een Mbokani zouden ze bij Zenit goed kunnen gebruiken. En ondanks dat we tegen AC Milan niet te veel moeten verwachten van RSCA, blijft het wel één van de meer haalbare clubs om te loten uit pot 1.

Suarez + Mbokani, dan Biglia, Proto & Kouyaté : Is imo zeker CL materiaal.

Kenneke10

Legacy Member
Toch vrij zware loting, lijken allemaal haalbare kaarten.
Milan is altijd een ploeg die wat als een diesel start aan het seizoen maar daar ge je niet zomaar van winnen.
Zenit .... tja gewoon moeilijk zowel thuis als uit

Malaga is mss de wat onbekende, maar hebben toch vrij makkelijk panathinakos uitgeschakeld.

Anoniem04

Legacy Member
Bontus zei:
Toch zelfde team dan vorig jaar?
Deden het niet zo slecht in de EL als ik me goed herinner. ;)

Malaga is zeker te pakken, een Mbokani zouden ze bij Zenit goed kunnen gebruiken. En ondanks dat we tegen AC Milan niet te veel moeten verwachten van RSCA, blijft het wel één van de meer haalbare clubs om te loten uit pot 1.

Suarez + Mbokani, dan Biglia, Proto & Kouyaté : Is imo zeker CL materiaal.

Ja, spijtig genoeg dat uw ploeg uit 11 spelers bestaat en niet uit 5.

Bontus

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ja, spijtig genoeg dat uw ploeg uit 11 spelers bestaat en niet uit 5.

Dus Malaga heeft 11 CL toppers lopen?

Die hebben ook maar een 4-tal toppers nu Cazorla weg is.

Lilspanyol

Legacy Member
Romelus zei:
En vanaf wanneer kan je tickets kopen voor de CL-wedstrijden van Rsca?

Niet slecht bedoeld, maar ge gaat nu toch niet bij Anderlechtsupporters zitten zeker :p?

Cerv.Be

Legacy Member
Malaga moeten ze echt punten pakken, zeker thuis. Is daar een halve leegloop geweest..
Thuis winnen van Zenith is ook zeker mogelijk.

Wilcao

Legacy Member
Ik denk dat Ajax wel door kan stoten in die poulen, mits we de ploeg lichtjes versterken.








En dan denk ik aan Messi, Ronaldo en Iniesta :unsure:

Rikie

Legacy Member
Vanavond waarschijnlijk nog, eerste wedstrijd is al bekend:

Anderlecht op 18 september tegen AC Milan
De eerste wedstrijd van Anderlecht in de CL zal gespeeld worden in het San Siro stadion in Milan. De overige data volgen dadelijk.

Maxwell

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Nee, ik maak daar niets van. Ik geloof ze lang ze leven niet dat and groepswinnaar wordt of zelf overwintert. Maar als je sommige reacties leest. Milan is te pakken, zenit niet overtuigend, malaga loopt leeg.
Gij zit wel rap op uw paard ze.

Ja nee, dat is gewoon omdat 1 of 2 dan zo'n reactie geven en dan binnenkort, als het flagrant misloopt, wordt hier weer gezegd dat ALLE Rsca supporters zeiden dat de kwalificatie al binnen was en de tegenstanders onderschat hadden enz. Net als bij de wedstrijden tegen Limassol. En dat stoort mij gewoon :).

Kenneke10

Legacy Member
Men zit hier suarez op te noemen gaat die eigenlijk wel nog kunnen spelen in de groepsfase?

En wat als Mbokani alsnog vertrekt? ...De Ceulaer?

Rikie

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Men zit hier suarez op te noemen gaat die eigenlijk wel nog kunnen spelen in de groepsfase?

En wat als Mbokani alsnog vertrekt? ...De Ceulaer?

1. Waarschijnlijk niet nee.
2. Vleminckx (al denk ik dat ze dan "het volste vertrouwen aan De Sutter geven, en (de geblesseerde) Cyriac & Suarez achter de hand hebben")
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan