Brick Top
Legacy Member
jeperdejep zei:Nou nou dat is ook niet echt ambitieus een gelijkspel of twee. Valt meer te halen imo.
Eerlijk is eerlijk, Anderlecht heeft gewoon veel te weinig CL-waardige spelers. Zeker in de verdediging lopen er te veel rond die zelfs in de eigen competitie niet 'top' te noemen zijn.
Spijtig dat Suarez out is tot nieuwjaar, schilt wel wat imo.
. Zenith imo moeilijkste tegenstander. Tegen die verplaatsing zie ik nu al op.



.