Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Geen argumenten van de United- en Arsenalboys hier ten opzichte van Spurs, Newcastle of Liverpool over een drukker/zwaarder programma tot en met nieuwjaar!!! Die zitten zelf in EL-groepen, het niveau zal niet veel verschillen alvast...

shadowstep0705

Legacy Member
Vanaf wanneer kunne we tickets voor anderlecht kope? En wanneer zijn de wedstrijden?

Bart Religion

Legacy Member
Snoeckers zei:

Als fan zou ik het ook niet graag horen, maar 'valt toch niet bepaald tegen te spreken.

Maar goed, van oude koeien gesproken :)

Hopelijk brengen ze dit jaar wel iets dat kan doorgaan voor voetbal en dan vind ik het best hoor dat ze winnen tegen Juventus mochten ze de betere zijn.

TheRedDevils

Legacy Member
mtm zei:
Geen argumenten van de United- en Arsenalboys hier ten opzichte van Spurs, Newcastle of Liverpool over een drukker/zwaarder programma tot en met nieuwjaar!!! Die zitten zelf in EL-groepen, het niveau zal niet veel verschillen alvast...

Braga, Galatasaray en Cluj. Wat een kutploegen zeg :p
Zullen saaie matchen worden vrees ik.

Elosopardo

Legacy Member
Trebby zei:
0 op 18 is dus al een feit.. :(

Maakt niet uit in welke groep ze zitten, anderlecht is imo niet champions league waardig... maar tegen Malaga valt misschien iets te sprokkelen nu dat den oliesbaron daar weg is :)

CuRv3

Legacy Member
scel zei:
Dortmund en City zijn leuk maar voor het 3e jaar op rij Madrid in de poul zie ik niet zo zitten.

komop zeg. Dit is toch een prachtige poule en we kunnen genieten van topmatchen. Ik had ook liever barcelona dan real gezien, maar dit is echt om te watertanden. Liever worden we gewoon 2e (wishful thinking) of 4e en gewoon weer kampioen worden dit seizoen. Weet jij wanneer passe-partouts beschikbaar komen voor niet-kaarthouders? Heb al mailtje gestuurd.

Trebby

Legacy Member
Die spelers daar zo op da podium zien staan.. Da zien er zo toch ook echt wel sukkeltjes uit hé. :/

Mudi

Legacy Member
mtm zei:
Geen argumenten van de United- en Arsenalboys hier ten opzichte van Spurs, Newcastle of Liverpool over een drukker/zwaarder programma tot en met nieuwjaar!!! Die zitten zelf in EL-groepen, het niveau zal niet veel verschillen alvast...

Uhh, kampioen van Griekenland, kampioen van Frankrijk en top 3 ploeg uit Duitsland. Dat zal je niet vinden in de EL :unsure:

Ik ben zeer content met deze loting, maar toch moeten deze wedstrijden gewonnen worden (dus het zal gespeeld worden met de A elftal tot de kwalificatie garant is).

Runkle

Legacy Member
Bart Religion zei:
Als fan zou ik het ook niet graag horen, maar 'valt toch niet bepaald tegen te spreken.

Maar goed, van oude koeien gesproken :)

Hopelijk brengen ze dit jaar wel iets dat kan doorgaan voor voetbal en dan vind ik het best hoor dat ze winnen tegen Juventus mochten ze de betere zijn.

Van oude koeien gesproken en je haalt ze zelf onnodig aan?
Ik zeg ook niet dat ze mooi voetbal hebben gebracht, smiley sloeg eerder op "weer die commentaar".

En tegen Napoli onverdiend gewonnen, i lol'd.

Elosopardo

Legacy Member
INIIEESSSTAAAA !! Pracht van een speler en zo ongelofelijk hard verdiend :D

Carus

Legacy Member
Iniesta is ook uitgeroepen tot beste speler van het EK, gewonnen door Spanje. Dat zal ook wel meegespeeld hebben.

Trebby

Legacy Member
waffel zei:
Thuis verliezen we niet van Malaga en Zenith.

M

M

W

Is Malaga dan echt zo verzwakt? En is Zenit dan echt zo verzwakt vergeleken met toen RSCA er in de EL er tegen moest spelen?

Als ik de namen zie zeg ik gewoon, onmogelijke groep. Maarja, ik hoop natuurlijk anders.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ze gaan de match(en) van hun leven moeten spelen, maar op zich is Anderlecht niet kansloos tegen die ploegen. Toch niet thuis.

Een gelijkspel moeten ze toch eens halen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan