Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deathsythe zei:en real en city zouden dat niet doen?
gilly zei:zenit is mss geen echte grote naam maar toch een van de betere in pot2 hoor.
milan mss 1 van de mindere in pot2 , kon dus slechter. Nu proberen dortmund en malaga te vermijden !
Romelus zei:Tegen dit Milan maakt Anderlecht ZEKER kans.