Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:Dodengroep ze voor ajax ^^
Bart Religion zei:Duimen voor Shaktar en Juventus. :applause:
Fuck Chelsea, vorig jaar de CL verneukt met hun lelijk "voetbal" en zowel tegen Napoli, Barca & Bayern onterecht gewonnen.

scel zei:Dortmund en City zijn leuk maar voor het 3e jaar op rij Madrid in de poul zie ik niet zo zitten.

Die sjeik die daar gekomen is 2 jaar geleden heeft er een waar kerkhof van gemaakt, die zijn zo goed als failliet. Zijn hopeloos op zoek naar nieuw kapitaal.TazzDeMazz zei:Mss als milan echt suckt dan kunnen ze thuis eeen punt pakken. Maar dat wordt in het beste geval EL. Zenit groepswinnar voor mij. Niet echt een oog op het niveau van malaga dus dat wordt afwachten.
TazzDeMazz zei:Mss als milan echt suckt dan kunnen ze thuis eeen punt pakken. Maar dat wordt in het beste geval EL. Zenit groepswinnar voor mij. Niet echt een oog op het niveau van malaga dus dat wordt afwachten.
