Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Bayern, Valencia, LOSC en BATE. Me gusta el grupo! :) Bayern is zwaar, maar LOSC en BATE zijn goed te doen voor Valencia, kwalificeren moet kunnen in deze groep.

BeeLz

Legacy Member
City weer in de moeilijkste groep :p

Malaga en Milan beide toch serieus verzwakt tegenover vorig jaar maar blijven natuurlijk degelijke ploegen.

waffel

Legacy Member
Ik zou gaan naar Anderlecht Zenith. Waar moet ik het best zijn om zo vlug mogelijk mijn tickets te hebben?

CuRv3

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Dodengroep ze voor ajax ^^

toen ik zag dat het city / real werd zat ik hier te hopen op dortmund. Dit is gewoon zalig voor 3x naar Amsterdam te rijden met een gigantische smile. Tuurlijk gaan we niet door, maar dat hoeft ook niet. Als we poule A kwamen (50% kans) hadden we wel kans, maar ach als het niet lukt dan maar alle mooie matchen en de poule des doods. Met opgeheven hoofd spelen en genieten van het voetbal. Super

Bart Religion

Legacy Member
Duimen voor Shaktar en Juventus. :applause:

Fuck Chelsea, vorig jaar de CL verneukt met hun lelijk "voetbal" en zowel tegen Napoli, Barca & Bayern onterecht gewonnen.

TazzDeMazz

Legacy Member
Mss als milan echt suckt dan kunnen ze thuis eeen punt pakken. Maar dat wordt in het beste geval EL. Zenit groepswinnar voor mij. Niet echt een oog op het niveau van malaga dus dat wordt afwachten.

Runkle

Legacy Member
Bart Religion zei:
Duimen voor Shaktar en Juventus. :applause:

Fuck Chelsea, vorig jaar de CL verneukt met hun lelijk "voetbal" en zowel tegen Napoli, Barca & Bayern onterecht gewonnen.

:sleep:

scel

Legacy Member
Dortmund en City zijn leuk maar voor het 3e jaar op rij Madrid in de poul zie ik niet zo zitten.

Mudi

Legacy Member
scel zei:
Dortmund en City zijn leuk maar voor het 3e jaar op rij Madrid in de poul zie ik niet zo zitten.

Moet haalbaar zijn voor Ajax :unsure:

Ik had liever Ajax in de groep van PSG gezien en andersom. Dat zou wat gegeven hebben.

Cerv.Be

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Mss als milan echt suckt dan kunnen ze thuis eeen punt pakken. Maar dat wordt in het beste geval EL. Zenit groepswinnar voor mij. Niet echt een oog op het niveau van malaga dus dat wordt afwachten.
Die sjeik die daar gekomen is 2 jaar geleden heeft er een waar kerkhof van gemaakt, die zijn zo goed als failliet. Zijn hopeloos op zoek naar nieuw kapitaal.

De kans was zelf groot dat ze uit Europees voetbal werden geweerd (zoals Mallorca vorig jaar btw), maar blijkbaar liet de UEFA toch begaan.

waffel

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Mss als milan echt suckt dan kunnen ze thuis eeen punt pakken. Maar dat wordt in het beste geval EL. Zenit groepswinnar voor mij. Niet echt een oog op het niveau van malaga dus dat wordt afwachten.

In principe zou ik altijd geloven in Anderlecht, maar onze verdediging kan onze gebrek aan efficiëntie (in vgl met Milan etc) niet opvangen! Vogel voor de kat sowieso, laat ons hopen dat gewoon geen afgang wordt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan