Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nahrtent

Legacy Member
waffel zei:
Thuis verliezen we niet van Malaga en Zenith.

M

M

W

Als Genk thuis kan gelijkspelen tegen Chelsea, Valencia en Leverkussen kan Anderlecht dat toch ook wel tegen Malaga en Zenit zeker :lol:.

Akkoord, de één match is de ander niet, maar van die overpessimistische praat à la "Oh no, op voorhand 0/18" krijg ik het toch wel ze. Het kan goed zijn dat ze tegen Malaga met 0-5 thuis de boot in gaan en dan op een diefje met 0-1 gaan winnen in San Siro (Herinner u FC Barcelona - Rubin Kazan in 2010 ofzo?), 't is voetbal en de match is pas gespeeld als hij gespeeld is :unsure:.

TazzDeMazz

Legacy Member
waffel zei:
Thuis verliezen we niet van Malaga en Zenith.

M

M

W

Kgeef and meer kans thuis tegen milan dan thuis tegen zenit. Nee tegen zenit gaje 2x verliezen ze.

Kily_G

Legacy Member
Zenith dit weekend zien spelen en vond ze niet echt overtuigend. Zijn ook nog steeds op zoek naar een spits want daar zat toch het probleem. Verdedigend ook regelmatig een foutje.

Thuis zie ik ons er nog iets tegen halen.

Nahrtent

Legacy Member
Brick Top zei:
RSCA groepswinnaar!

Liever niet, dan treffen we wéér geen Barcelona, maar wéér wel een kutploeg die zowat het midden houdt tussen "aantrekkelijke affiche" en "haalbare kaart", en bijgevolg geen van de twee is.

Romelus

Legacy Member
Bart Religion zei:
Zijn die zo slecht tegenwoordig?

Wel, als fan is het nogal vrij duidelijk momenteel: subtop in Italië, dus middenmoot in Europa. Anderlecht goeie loting dus.

Bart Religion

Legacy Member
Malaga is enorm verzwakt buiten vorig jaar. Hun halve basisploeg is weg ofzo. Waaronder hun topscorer Rondon en zonder Cazorla is 't ook al veel minder.

Elosopardo

Legacy Member
Bart Religion zei:
Malaga is enorm verzwakt buiten vorig jaar. Hun halve basisploeg is weg ofzo. Waaronder hun topscorer.

Het is de ploeg waar Anderlecht punten tegen zou moeten halen, maar zo vanzelfsprekend is dat niet, ik denk dat ondanks dat er veel goede spelers zijn vertrokken Malaga zeker niet te onderschatten valt...

Foose

Legacy Member
Real Madrid (Spa)
Manchester City (Eng)
Ajax (Ned)
Borussia Dortmund (Dui)

Damn, wat een poule :love:. En RSCA - Milan, hmmm.. Wil ik wel es live gaan checken :cool:

Arsenal zoals vorig jaar alweer de simpelste poule

$uB^

Legacy Member
Geen slechte loting omdat de 'enige' topploeg (Milan) uit de poule al redelijk verzwakt is ivm vorig jaar ..
Maar ik zie ze ook niet zomaar winnen van Malaga of Zenit hoor ...

Man City heeft wel een toffe poule :-)

Andres_

Legacy Member
Ziet er mij tbh zo een poule uit waar Anderlecht nooit al te veel zal moeten onderdoen maar uiteindelijk toch altijd met lege handen gaat achterblijven.

Wedstrijdschema al bekend?

Brick Top

Legacy Member
Den Herman mag wel is gaan investeren in een paar deftige spelers, vooral in de verdediging. In een groep met Barca en City gaat niemand het u kwalijk nemen als je 0/18 haalt maar in deze groep zou een gelijkspel of twee toch tof zijn. En volgens mij is dat ook niet onmogelijk...

Bontus

Legacy Member
Nu gewoon 6 keer gelijkspelen en zo 3 miljoen opstrijken en minstens de 3e plaats :p

Jepjep

Legacy Member
Brick Top zei:
Den Herman mag wel is gaan investeren in een paar deftige spelers, vooral in de verdediging. In een groep met Barca en City gaat niemand het u kwalijk nemen als je 0/18 haalt maar in deze groep zou een gelijkspel of twee toch tof zijn. En volgens mij is dat ook niet onmogelijk...

Nou nou dat is ook niet echt ambitieus een gelijkspel of twee. Valt meer te halen imo.

Maxwell

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
:D Als ik het zo hoor dan wordt anderlecht gewoon groepswinnaar.

Nee, dat maakt gij er gewoon weer zelf van. Het zal bikkelen worden voor de derde plaats. Ik geef ze 25% kans om die te halen :cool:. Zenith imo moeilijkste tegenstander. Tegen die verplaatsing zie ik nu al op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan