Nahrtent
Legacy Member
waffel zei:Thuis verliezen we niet van Malaga en Zenith.
M
M
W
Als Genk thuis kan gelijkspelen tegen Chelsea, Valencia en Leverkussen kan Anderlecht dat toch ook wel tegen Malaga en Zenit zeker
.Akkoord, de één match is de ander niet, maar van die overpessimistische praat à la "Oh no, op voorhand 0/18" krijg ik het toch wel ze. Het kan goed zijn dat ze tegen Malaga met 0-5 thuis de boot in gaan en dan op een diefje met 0-1 gaan winnen in San Siro (Herinner u FC Barcelona - Rubin Kazan in 2010 ofzo?), 't is voetbal en de match is pas gespeeld als hij gespeeld is
.
Als ik het zo hoor dan wordt anderlecht gewoon groepswinnaar.
. En RSCA - Milan, hmmm.. Wil ik wel es live gaan checken 

