Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

MrBrightside zei:Ik denk toch dat jullie allemaal de waarde van Klejstan gisteren onderschatten. Sinds die in terug in vorm is draait de ploeg weer, en hij laat de bal rapper rond gaan waardoor er weer snelheid in het spel begint te komen van A'lecht.
Maxwell Sanchez zei:Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.
Maxwell Sanchez zei:Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.

Maxwell Sanchez zei:Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.
caoimhin zei:En zeggen dat er hier ene op het forum zit die Biglia één van de mindere van RSCA vindt![]()
![]()
disturbed_mind zei:Anderlecht-Zenit Petersburg Live
Praet krijgt nochtans de laagste score ... Nochtans een pass success van 94% maar wel maar 37 touches. Ik snap het alleszins niet ..
waffel zei:Waarom stelt iedereen dat in vraag. Dat is toch logisch. Witsel aartsvijand nummer 1 bij Anderlecht. Witsel keert na enkele jaren terug, feiten zijn nog niet vergeten, mannen die normaal "FUCK YOU" "NTM" etc roepen, fluiten nu Witsel uit.
Ikzelf ga die feiten nooit vergeten (en de gemiste penalty tegen Turkije =p), maar om hem daar nu heel de wedstrijd door voor uitfluiten... Maar ik begrijp wel dat ze het doen op Anderlecht.

Is vooral schrijnend dat Witsel voor zo'n ploeg heeft gekozen de slechtste zet van hem hopelijk is hij er volgend seizoen geen speler meer...1CEZ zei:ik vond dat boe geroep telkens als Witsel ne bal aanraaktte maar zielig.
Ok wat er gebeurd is is gebeurd; maar witsel blijft nog altijd ne belg en ne RD daarom respect vo die kerel![]()