Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
1KL0P.jpg

Babaluna

Legacy Member
Mbokani heeft toch ni veel nodig om te scoren ze :)
ik vond Praet, Kouyate, Biglia de uitblinkers , maar heel de ploeg was sterk :)
Nu winnen tegen Milan :)

ChasingRabbits

Legacy Member
Praet en Biglia waren de mannen van de match, dat is wel duidelijk.
Bruno heeft mij weeral niet kunnen bekoren.
Kanu brol voetballer.
mbokani lekkere intrede terug.
Jovanovic weer veel dom balverlies, mag ook eens weggekieperd worden.
rest was allemaal degelijk tot goed.

Jack Wilshere

Legacy Member
Safari vond ik ook sterk spelen maar vooral Kouyaté dirigeerde de verdediging toch wel als een eindbaas.

MrBrightside

Legacy Member
Ik denk toch dat jullie allemaal de waarde van Klejstan gisteren onderschatten. Sinds die in terug in vorm is draait de ploeg weer, en hij laat de bal rapper rond gaan waardoor er weer snelheid in het spel begint te komen van A'lecht.

Biglia was gisteren dan weer heer en meester in de balrecuperaties. Laat weer eens tonen dat hij de beste defensieve middenvelder in België is. Zijn passes zijn ook zelden slecht. Alleen blijven zijn voorzetten een mysterie waarom die tegenwoordig allemaal de mist in gaan.

Safari was gisteren écht top! Nooit aan hem getwijfeld ondanks de kritiek die hij krijgt. Hield gisteren gemakkelijk het spurtkanon van Zenit uit de wedstrijd, want wat was die kerel snel! :eek:

Mbokani vond ik dan weer op zijn goal na tegenvallen...

sharpshot

Legacy Member
Was de eerste goeie match van Safari die ik zag, maar het kon tellen.

Maxwell

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik denk toch dat jullie allemaal de waarde van Klejstan gisteren onderschatten. Sinds die in terug in vorm is draait de ploeg weer, en hij laat de bal rapper rond gaan waardoor er weer snelheid in het spel begint te komen van A'lecht.

Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.

caoimhin

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.

Aan beide. Praet is subliem, maar zegt zelf ook dat Klejstan sneller de bal afgeeft dan Kanu waardoor het spel sneller gaat.

MrBrightside

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ligt het aan Klejstan of aan Praet ? Ik denk eerder aan de 2e.
Nuytinck ook niks op aan te merken gisteren.

Praet brengt zoveel meer maar niet op dezelfde positie. Kanu en Klejstan voetballen daarentegen wel op dezelfde positie, en ik heb de indruk dat het met Klejstan preciezer en rapper gaat dit balcirculatie.

Kanu heeft dan ook andere kwaliteiten die vooral zijn snelheid probeert te benutten en kopbal sterk is.

pina

Legacy Member
Kljestan doet het in zijn rol niet slecht maar biedt ook geen echte meerwaarde aan. Voelt eerder als jan modaal aan en allesbehalve onmisbaar. Zo'n type voetballers lopen er genoeg rond. Maar zo iemand hebben ze wel nodig voor het evenwicht op het middenveld.

Jack Wilshere

Legacy Member
Verschil is dat als Kljestan speelt Biglia af en toe hoger kan gaan spelen zonder de balrecuperatie op het middenveld te verliezen, doet Biglia dit met Kanu in de ploeg is er niemand om de bal laag te gaan recuperen en / of bij te houden en is Kouyaté genoodzaakt dit te doen en zo verkrijg je gaten in de verdediging. Als Biglia dit doet als Kljestan op het veld staat schuift die gewoon op naar zijn positie.

Boterkoek

Legacy Member
caoimhin zei:
En zeggen dat er hier ene op het forum zit die Biglia één van de mindere van RSCA vindt :lol: :lol:

Imo is dit de eerste wedstrijd (Europees) van Biglia waarin ie goed heeft gespeeld.

Booka Shade

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Anderlecht-Zenit Petersburg Live

Praet krijgt nochtans de laagste score ... Nochtans een pass success van 94% maar wel maar 37 touches. Ik snap het alleszins niet ..

Dat komt omdat hij inderdaad maar 37 touches had en voor de rest geen dribbels deed, geen tackles en ook niks bij aerial success.

1CEZ

Legacy Member
ik vond dat boe geroep telkens als Witsel ne bal aanraaktte maar zielig.

Ok wat er gebeurd is is gebeurd; maar witsel blijft nog altijd ne belg en ne RD daarom respect vo die kerel :)

Thorazer

Legacy Member
Gisteren een leuke match gaan zien op RSCA volgende match tegen Milan ben ik er ook bij hopelijk met hetzelfde resultaat.

VDB begint RSCA op de rails te krijgen :)

pepepepe

Legacy Member
waffel zei:
Waarom stelt iedereen dat in vraag. Dat is toch logisch. Witsel aartsvijand nummer 1 bij Anderlecht. Witsel keert na enkele jaren terug, feiten zijn nog niet vergeten, mannen die normaal "FUCK YOU" "NTM" etc roepen, fluiten nu Witsel uit.

Ikzelf ga die feiten nooit vergeten (en de gemiste penalty tegen Turkije =p), maar om hem daar nu heel de wedstrijd door voor uitfluiten... Maar ik begrijp wel dat ze het doen op Anderlecht.

Dat zijn dan wel de eerste mongolen die juichen bij een eventueel doelpunt van Witsel bij de RD. Gewoon triestig publiek daar.:unsure:

Thorazer

Legacy Member
1CEZ zei:
ik vond dat boe geroep telkens als Witsel ne bal aanraaktte maar zielig.

Ok wat er gebeurd is is gebeurd; maar witsel blijft nog altijd ne belg en ne RD daarom respect vo die kerel :)
Is vooral schrijnend dat Witsel voor zo'n ploeg heeft gekozen de slechtste zet van hem hopelijk is hij er volgend seizoen geen speler meer...

En tja dat boegeroep was er ook wel over volgens mij zeker omdat het al zo lang geleden is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan