Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boterkoek

Legacy Member
Thorazer zei:
Is vooral schrijnend dat Witsel voor zo'n ploeg heeft gekozen de slechtste zet van hem hopelijk is hij er volgend seizoen geen speler meer...

Kon jij weten dat Zenit zo slecht ging spelen? DIe hebben gewoon een dipje dat er snel weer uit zal gaan.

Thorazer

Legacy Member
Boterkoek zei:
Kon jij weten dat Zenit zo slecht ging spelen? DIe hebben gewoon een dipje dat er snel weer uit zal gaan.
Het gaat niet over Zenit maar gewoon over de Russische competitie in het algemeen wat totaal niet aanspreekt buiten het grote geld.

ChasingRabbits

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Anderlecht-Zenit Petersburg Live

Praet krijgt nochtans de laagste score ... Nochtans een pass success van 94% maar wel maar 37 touches. Ik snap het alleszins niet ..

Dat is omdat die statistieken op wat cijfers afgestemd zijn zoals het aantal baltoetsen etc... Iedereen die de match heeft gezien kan je wel vertellen dat hij één van de hoogste scores al dan niet de hoogste score moet hebben.

Sir.Killalot

Legacy Member
Thorazer zei:
Is vooral schrijnend dat Witsel voor zo'n ploeg heeft gekozen de slechtste zet van hem hopelijk is hij er volgend seizoen geen speler meer...

En tja dat boegeroep was er ook wel over volgens mij zeker omdat het al zo lang geleden is.

Ik vond het vooral erg hoe hard die door zijn eigen ploegmaats werd genegeerd.

In de tweede helft heb ik minder aandachtig gekeken, maar in de eerste helft... Hoe vaak Witsel aanspeelbaar was en hij gewoon werd overgeslagen (met een lange bal naar voren die dan nooit aankwam)...

Racing_Genk

Legacy Member
Boterkoek zei:
Kon jij weten dat Zenit zo slecht ging spelen? DIe hebben gewoon een dipje dat er snel weer uit zal gaan.

Kerel ze winnen bijna alles in Rusland, stop met zeggen dat ze in een dipje zitten.

Ook als het eens goed is in Belgie proberen er nog steeds mensen te zoeken naar andere verklaringen, A'lecht speelde gisteren gewoon heel sterk.

Boterkoek

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Kerel ze winnen bijna alles in Rusland, stop met zeggen dat ze in een dipje zitten.

Ook als het eens goed is in Belgie proberen er nog steeds mensen te zoeken naar andere verklaringen, A'lecht speelde gisteren gewoon heel sterk.

Ze zitten in een dipje. Niet alles gaat zoals het moet gaan punt.
En ik heb trouwens nergens gezegd dat A'lecht slecht heeft gespeeld.;)

kwistenbiebel

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Dat is omdat die statistieken op wat cijfers afgestemd zijn zoals het aantal baltoetsen etc... Iedereen die de match heeft gezien kan je wel vertellen dat hij één van de hoogste scores al dan niet de hoogste score moet hebben.

Absoluut, dermee dat ik het raar vind dat zijn cijfer zo laag ligt. Weer een indicator dat zovelen zitten kijken op statistieken..

TrickY.

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Kerel ze winnen bijna alles in Rusland, stop met zeggen dat ze in een dipje zitten.

Bwa, ze spelen echt niet als een topper van Rusland hoor.. Het zit daar echt niet lekker (de vader van Lombaerts zei het in het interview nadien ook).

Racing_Genk

Legacy Member
Boterkoek zei:
Ze zitten in een dipje. Niet alles gaat zoals het moet gaan punt.
En ik heb trouwens nergens gezegd dat A'lecht slecht heeft gespeeld.;)

Hoezo is een ploeg met 18/18 in crisis? Leg me dat eens uit.

@tricky: oke mentaal zitten ze mss in een crisis :p, maar de prestaties zijn er in Rusland toch..

sharpshot

Legacy Member
Je ziet toch duidelijk dat een ploeg met zo'n spelers ferm ondermaats presteert in de CL?

En dat ligt heus niet aan de tegenstanders in hun poule, want die zouden ze allemaal moeten aankunnen.

Boterkoek

Legacy Member
sharpshot zei:
Je ziet toch duidelijk dat een ploeg met zo'n spelers ferm ondermaats presteert in de CL?

En dat ligt heus niet aan de tegenstanders in hun poule, want die zouden ze allemaal moeten aankunnen.

Precies.

pepepepe

Legacy Member
Tuurlijk zit Zenit in crisis, gisteren zaten ze echt gewoon ferm onder niveau te presteren en anderlecht speelde gewoon op zijn niveau. Wat resulteerde in een naar champions league normen rotslechte match, ongelooflijk slecht niveau gisteren ze.

John1307

Legacy Member
Mbokani mag ook eens wat meer dankbaarheid tonen zenne, hij scoort z'n goaltje en zit direct weer te zagen dat hem tijdens de winterstop weg wilt zelfs als ze Europees overwinteren. Met zo'n mentaliteit zal hij het niet ver schoppen in het buitenland hoor. Voor een speler die met hangende pootjes terugkeerde van zijn buitenlands avontuur zou ik me toch wat nederiger opstellen hoor..

Sportinggboy

Legacy Member
Gewonnen tegen het machtige FC Peppermint . Wat zal Jacobs zuur kijken :)

Babaluna

Legacy Member
John1307 zei:
Mbokani mag ook eens wat meer dankbaarheid tonen zenne, hij scoort z'n goaltje en zit direct weer te zagen dat hem tijdens de winterstop weg wilt zelfs als ze Europees overwinteren. Met zo'n mentaliteit zal hij het niet ver schoppen in het buitenland hoor. Voor een speler die met hangende pootjes terugkeerde van zijn buitenlands avontuur zou ik me toch wat nederiger opstellen hoor..

Zonder Mbokani zaten we ni IN de CL dus da 1 goaltje zal het ni maken .
en ik denk da elke speler zaagt om naar het buitenland te gaan , alleen doet hij het openlijk :)

John1307

Legacy Member
Babaluna zei:
Zonder Mbokani zaten we ni IN de CL dus da 1 goaltje zal het ni maken .
en ik denk da elke speler zaagt om naar het buitenland te gaan , alleen doet hij het openlijk :)

Er is niks mis mee om naar het buitenland te willen, maar dan liefst niet tijdens de winterstop. Als Anderlecht Europees niet kan overwinteren mag hem weg, in het andere geval moet hij het fatsoen moeten hebben om te blijven tot einde seizoen.

Logos

Legacy Member
Om dan weer te gaan falen zeker? Sorry, Mbokani is goed, mss op zijn beste atm maar heeft al laten blijken dat hij de Europese (sub)top niet aan kan.

Romelus

Legacy Member
Juve vanavond bekijken, winst is broodnodig en eigenlijk niet meer dan logisch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan