Boterkoek
Legacy Member
Thorazer zei:Is vooral schrijnend dat Witsel voor zo'n ploeg heeft gekozen de slechtste zet van hem hopelijk is hij er volgend seizoen geen speler meer...
Kon jij weten dat Zenit zo slecht ging spelen? DIe hebben gewoon een dipje dat er snel weer uit zal gaan.

, maar de prestaties zijn er in Rusland toch..
