Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, die niet voor Anderlecht supporterde.Booka Shade zei:Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen, die niet voor Anderlecht supporterde.
Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.
Rikie zei:niemand!
Rikie zei:idd, die mag niet blij zijn!! :ironic:
Booka Shade zei:Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen, die niet voor Anderlecht supporterde.
Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.
soit toch proficiat gezien over 90 minutenBooka Shade zei:Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen, die niet voor Anderlecht supporterde.
Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.
Booka Shade zei:Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen, die niet voor Anderlecht supporterde.
Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Booka Shade zei:Ik denk dat ik de enige was, en ik ben beschaamd om dit te zeggen, die niet voor Anderlecht supporterde.
Op zo'n momenten kan die coëfficiënt mij bitter weinig schelen. Het enige waar ik aan denk is dat die dikke nekken weer extra geld in't laatje krijgen en de supporters weer gaan opscheppen dat ze in de CL zitten.

Swagger zei:Nog iemand centraal achteraan?
Maxwell Sanchez zei:Triest.
Rubmifer zei:Daar is toch helemaal niets triest aan?


Swagger zei:Ben is benieuwd welke kleppers er gaan komen naar brussel.
Maxwell Sanchez zei:Triest.