Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nahrtent

Legacy Member
Weebl zei:
"Mbokani, Kouyaté en Biglia zijn niet vertrokken, dat zijn drie transfers op zich. Wij zijn voldoende gewapend om op drie fronten te kunnen strijden voor overwinningen!"

Ik zie het hem zo zeggen :lol:

Swagger

Legacy Member
Weebl zei:
"Mbokani, Kouyaté en Biglia zijn niet vertrokken, dat zijn drie transfers op zich. Wij zijn voldoende gewapend om op drie fronten te kunnen strijden voor overwinningen!"

Ik bedoelde ploegen voor de league. Transfer verwacht ik ni veel meer van. Moisander zijn ze te laat, jammer.

Rubmifer

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Pff ik vind dat ook wel triest hoor, uiteindelijk heeft iedere Belgische club er voordeel bij dat A'lecht de CL haalt. Oke, ze hebben extra geld beschikbaar maar dat kan alleen maar leiden tot een sterkere competitie

Hoe leidt extra geld voor Anderlecht nu naar een sterkere competitie? Ja, Anderlecht kan betere spelers aankopen, maar wat winnen de andere teams daar nu bij?

Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.

CobraX

Legacy Member
Money in the pocket en Suarez nog steeds speler van Anderlecht. Sweet combination. :love:

Nahrtent

Legacy Member
Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen :love:.

Swagger

Legacy Member
Wa waren fantastisch 90 minuten lang? Heeft den olie gezopen? Slechtste dat ik in lange tijd gezien heb.

Fella

Legacy Member
Ik ben geen Anderlecht supporter, ik support immers voor de coolste ploeg van het land namelijk SVZW.
Maar als er Belgische ploegen Europees spelen dan supporter ik daarvoor, ongeacht wat voor ploeg dat ook is.

Lilspanyol

Legacy Member
Gifke iemand van VDB die die assistent precies bangt bij de viering? :rofl:

Maxwell

Legacy Member
Rubmifer zei:
Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.

Tja, de voordelen van een landskampioen. Niks nieuw.

Re@V0r

Legacy Member
van gans de ploeg halen ze Olli voor de camera...
'ik wil ooit eens tegen Barcelona spelen'
precies of em in de CL in de basis gaat staan :wtf:

kzei het via chat ook tegen een maat bij die 2e goal: 2-0 Iakovenko + gayscene aan de zijlijn :D

Kiiilerke

Legacy Member
Sindweller zei:
Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen :love:.

gij denk toch niet dat messi en co gaat spelen tegen anderlecht ? b team it is

Rubmifer

Legacy Member
Fella zei:
Ik ben geen Anderlecht supporter, ik support immers voor de coolste ploeg van het land namelijk SVZW.
Maar als er Belgische ploegen Europees spelen dan supporter ik daarvoor, ongeacht wat voor ploeg dat ook is.

Pas op, nu Anderlecht in de CL zit zal ik ook wel voor Paars Wit supporteren hoor.

Nahrtent

Legacy Member
Rubmifer zei:
Hoe leidt extra geld voor Anderlecht nu naar een sterkere competitie? Ja, Anderlecht kan betere spelers aankopen, maar wat winnen de andere teams daar nu bij?

Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.

Andere ploegen wéten ook dat Anderlecht meer geld heeft, en gaan zich minder makkelijk tevreden stellen met een bod. Die gaan gewoon afkomen met het "ge hebt nu toch geld genoeg" argument, en als Anderlecht een speler echt wil, gaan ze daarvoor dieper in de buidel (kunnen) tasten (ook al omdat ze nu niet meer elke cent twee keer moeten omdraaien), wat op termijn dus voor een budgetverhoging van de andere ploegen leidt. Vergelijk het met Genk, dat meer heeft moeten betalen voor Gorius dan het aanvankelijk in gedachten had, omdat KV Mechelen wist dat ze toch genoeg geld hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan