Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:"Mbokani, Kouyaté en Biglia zijn niet vertrokken, dat zijn drie transfers op zich. Wij zijn voldoende gewapend om op drie fronten te kunnen strijden voor overwinningen!"

Weebl zei:"Mbokani, Kouyaté en Biglia zijn niet vertrokken, dat zijn drie transfers op zich. Wij zijn voldoende gewapend om op drie fronten te kunnen strijden voor overwinningen!"
Racing_Genk zei:Pff ik vind dat ook wel triest hoor, uiteindelijk heeft iedere Belgische club er voordeel bij dat A'lecht de CL haalt. Oke, ze hebben extra geld beschikbaar maar dat kan alleen maar leiden tot een sterkere competitie
Rubmifer zei:Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.
Sindweller zei:Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen.
Fella zei:Ik ben geen Anderlecht supporter, ik support immers voor de coolste ploeg van het land namelijk SVZW.
Maar als er Belgische ploegen Europees spelen dan supporter ik daarvoor, ongeacht wat voor ploeg dat ook is.
Rubmifer zei:Hoe leidt extra geld voor Anderlecht nu naar een sterkere competitie? Ja, Anderlecht kan betere spelers aankopen, maar wat winnen de andere teams daar nu bij?
Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.