Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zolang de kwalificatie niet binnen is hoor. Tenzij de clasico begin oktober net erna valt.JuG zei:ten tweede gaat een ploeg als Barça hier met een veredeld b-elftal spelen
Sindweller zei:Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen.
shiche zei:Iemand die weet wanneer de poules geloot worden?
JuG zei:Ten eerste zou ik me weinig illusies maken als ik RSCA supporter zou zijn, ten tweede gaat een ploeg als Barça hier met een veredeld b-elftal spelen & dan spelen die u nog van de mat. Niks om héél happy van te worden dus![]()
kingjulie zei:redelijke kans? you fo reel brah?
Twa bibberen tot de laatste minuten tegen een ploeg uit Cyprus vanavond...
shiche zei:Iemand die weet wanneer de poules geloot worden?
Cpt. Kablammo zei:Hoe hatelijk Mbokani altijd was, toch heel mooi om hem te zien met zijn zoontje. Ook een heel stuk volwassener dan vroeger. Minder vuil spel, geen opvliegendheid, ... Sterk!

Sindweller zei:Bwah, ik ben niet echt anderlechtsupporter, ik heb niet echt een specifieke ploeg. En Chelsea heeft toch ook met Drogba tegen Genk gespeeld? Ik denk dan dat ze eerder in de competitie eens een halve B-ploeg gaan opstellen tegen een promovendus ofzo.

wakel zei:Een ploeg uit Cyprus heeft verleden jaar de kwartfinale gespeeld.
s.i.m.o.n zei:Verdiende overwinning, er was maar één ploeg die wilde voetballen.
Ik hoop dat A'lecht sowieso één Engelse topper loot en dan nog liefst Arsenal!
Topper
Topper
Topper
Rikie zei:Ik hoop zo hard op Kopenhagen![]()
shiche zei:Iemand die weet wanneer de poules geloot worden?