Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lilspanyol

Legacy Member
Heb nog altijd nachtmerries van vorig jaar die loting. Als ik mij goed herinner kon Genk bij Chelsea of Barcelona gezet worden (of andersom weet het niet meer), de rest was al geloot. Zo dicht er bij :doh:

Gavin

Legacy Member
JuG zei:
ten tweede gaat een ploeg als Barça hier met een veredeld b-elftal spelen
Niet zolang de kwalificatie niet binnen is hoor. Tenzij de clasico begin oktober net erna valt.


Van mij mogen ze absoluut Barcelona loten! :applause:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hoe hatelijk Mbokani altijd was, toch heel mooi om hem te zien met zijn zoontje. Ook een heel stuk volwassener dan vroeger. Minder vuil spel, geen opvliegendheid, ... Sterk!

kingjulie

Legacy Member
Sindweller zei:
Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen :love:.

redelijke kans? you fo reel brah?
Twa bibberen tot de laatste minuten tegen een ploeg uit Cyprus vanavond...

Cerv.Be

Legacy Member
Ik supporter volledig voor Belgische ploegen in Europa, maakt niet uit wie het is..
Maar als Club supporter mag ik het toch wel ergens jammer vinden dat RSCA weer 17 miljoen rijker is? De kloof met RSCA en de rest in België is al behoorlijk groot. Wat ze er mee aanvangen is natuurlijk een ander verhaal.

Nahrtent

Legacy Member
JuG zei:
Ten eerste zou ik me weinig illusies maken als ik RSCA supporter zou zijn, ten tweede gaat een ploeg als Barça hier met een veredeld b-elftal spelen & dan spelen die u nog van de mat. Niks om héél happy van te worden dus :)

Bwah, ik ben niet echt anderlechtsupporter, ik heb niet echt een specifieke ploeg. En Chelsea heeft toch ook met Drogba tegen Genk gespeeld? Ik denk dan dat ze eerder in de competitie eens een halve B-ploeg gaan opstellen tegen een promovendus ofzo.

wakel

Legacy Member
kingjulie zei:
redelijke kans? you fo reel brah?
Twa bibberen tot de laatste minuten tegen een ploeg uit Cyprus vanavond...

Een ploeg uit Cyprus heeft verleden jaar de kwartfinale gespeeld.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Verdiende overwinning, er was maar één ploeg die wilde voetballen.

Ik hoop dat A'lecht sowieso één Engelse topper loot en dan nog liefst Arsenal!

Eagle`

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Hoe hatelijk Mbokani altijd was, toch heel mooi om hem te zien met zijn zoontje. Ook een heel stuk volwassener dan vroeger. Minder vuil spel, geen opvliegendheid, ... Sterk!

't was een meisje aka "la petite" :unsure:

Radbraker

Legacy Member
Anderlecht in koker 3, welke ploegen zitten in koker 4 ? Is Kopenhagen mogelijk ? :cool:

Fraa

Legacy Member
Sindweller zei:
Bwah, ik ben niet echt anderlechtsupporter, ik heb niet echt een specifieke ploeg. En Chelsea heeft toch ook met Drogba tegen Genk gespeeld? Ik denk dan dat ze eerder in de competitie eens een halve B-ploeg gaan opstellen tegen een promovendus ofzo.

Nope, Torres stond telkens in de spits, Drogba niet gezien :)

Ja maar voor Barça is RSCA een promovendus =)

wakel zei:
Een ploeg uit Cyprus heeft verleden jaar de kwartfinale gespeeld.

Die ploeg leek me dan ook een betere ploeg te hebben dan RSCA, met alle respect.

TazzDeMazz

Legacy Member
Nja, kga me denk ik ook ergeren aan supss en hvh die de loftrompet gaan opsteken. Maar wie denkt dat er hierdoor zeker overwintert word en los kampioen word, is gek.
Leuk voor het belgisch voetbal maar daar eindigd het ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan