Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rikie

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Leekens maakt jullie dit jaar kampioen en dan heb je ook 15 miljoen in de pocket. Dat is dan ook te danken aan Anderlecht (toch de meeste punten geleverd voor het coëfficiënt als ik mij niet vergis)!

Standard heeft ietsje meer dacht ik.

edit: ahnee, blijkbaar niet:

41 Anderlecht Bel 12.9000 0.9000 14.7400 5.9200 14.0200 48.480
45 Standard Liège Bel 1.9000 10.9000 17.7400 0.9200 15.0200 46.480
61 Club Brugge Bel 2.9000 6.9000 11.7400 3.9200 10.0200 35.480
108 Racing Genk Bel 0.9000 0.9000 3.2400 2.4200 9.0200 16.480
133 AA Gent Bel 0.9000 0.9000 2.7400 5.9200 2.0200 12.480

Nahrtent

Legacy Member
asmo zei:
De doelpunten van Gillet verbloemden vorig jaar zijn compleet gebrek aan voetballend vermogen. Nu dat die doelpunten wegvallen zit je daar met een beperkte voetballer die niet goed genoeg is voor de rechterflank en zichzelf te goed voelt voor de rechtsbackpositie. Jovanovic irriteerde vorig seizoen ook al enorm en gaat nu gewoon op zijn elan door.
De Sutter heeft hard gewerkt, leuk. Het feit dat hij geen bal kan controleren, niet kan kaatsen, niet kan koppen, niet op doel kan schieten, de fysiek heeft van een 10-jarige (serieus, dat is echt een profvoetballer onwaardig), dat doet er allemaal niet toe. Want ja, hij werkte hard enzo.

Ik verwachtte niet dat die jongens zoals Bruno e.d starten in deze kwalificatiematch. Maar ze moeten wel nog steeds meer kansen krijgen in de competitie.

Pfff ja zeg, Gillet was vandaag wat ongelukkig in z'n afwerking en hij is niet in vorm. Dat heb ik daarnet al gezegd. En ik snap toch niet waar je dat verbloemen vandaan haalt, 19 doelpunten op 43 wedstrijden noem jij chance hebben ofzo? En ik heb hem vorig jaar ook heel wat prachtige steekpasses edm zien geven, maar ok: dit jaar komt het er niet uit. Dus we verkopen hem zoals we ook Mbokani indertijd verkochten want het 'kwam er niet uit'. En nu is't merci Dieu alhier en merci Dieu aldaar. Tjaja..

En wat Tom De Sutter betreft, die rode kaken hebben niets met zijn fysiek te maken. Je hebt toch zelf ook gezien dat hij nog niet wou vervangen worden :wtf:? Eerst geef je toe dat hij hard werkt (met een beetje een air van 'we zijn er voor de rest toch niets mee dus smijt maar buiten') e dan zou hij plotseling een rotfysiek hebben, contradictie much? En je hebt toch zelf ook gezien hoe het koppel De Sutter/Mbokani die vorige ploeg in de CL (hoe heten die ook weer? :p) kapotgespeeld hebben. Die jongen kan er toch ook niet aan doen dat hij A) tegenover twee kleerkasten staat en B) alle bruikbare ballen op z'n mindere linker zaten.

Ik lijk hier wss de grootste fanboy ooit, terwijl ik het eig zelf ook helemaal niet voor Gillet en co. heb, maar wat jij doet - ze op basis van een mindere periode als "slechte voetballers, geld niet waard" bestempelen - is gewoon oneerlijk. Nogmaals; Bruno en Jakovenko gaan ook niet week in week uit de heerlijke acties blijven opstapelen hoor.

Ik denk dat je van minstens 2 à 3 van de spelers in dat lijstje dat je daar net gaf nog gaat verschieten dit seizoen.

Fraa

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Genk en Standard hebben dan weer de voorbije jaren financieel erg goed geboerd, daar lijkt het toch ook vooral een probleem met wat ze met dat geld aanvangen.

Zwijgt er van man, als ik bedenk op wat voor ne berg geld dat Genk momenteel zit & dat ze er niks mee aanvangen... om ziek van te worden. Met een beetje gezond verstand & wat know how stelt ge een ploeg samen die alles kapot speelt, nu is het weer allemaal middenmoot materiaal.

The Black Mamba

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik kan best begrijpen dat jij dat vindt, maar ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan mezelf. Het feit is dat ik hier niet achterbaks enthousiast ga zijn over Anderlecht dat ze door zijn terwijl ik mezelf stiekem voor AEL aan't supporteren was.

Ik vraag trouwens ook niet dat als Standard europees speelt iedereen plots voor hen supportert, dat hoeft voor mij totaal niet.

Ik vind andere ploegen Europees leuk. Ik kan er met leven als ze winnen en ik ga eens glimlachen als ze uitgeschakeld zijn. Al die hypocrisie hoeft niet hoor jongens. Ik geloof gerust dat er zijn die voor elke Belgische ploeg supporteren in Europa maar een echte Brugge of Anderlecht supporter gaan toch nooit voor elkaars ploeg kunnen supporteren. Zo ervaar ik het toch alleszins al jaren in mijn omgeving. Tegenover Genk en Standard is dat gevoel wel een stuk minder, zeker toen Standard zo'n leuke ploeg had zag ik ze graag verder geraken.

asmo

Legacy Member
Sindweller zei:
Ik denk dat je van minstens 2 à 3 van de spelers in dat lijstje dat je daar net gaf nog gaat verschieten dit seizoen.
Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen. Ik heb niets liever dan dat ze dat doen in feite.

puni

Legacy Member
Sindweller zei:
Dus we verkopen hem zoals we ook Mbokani indertijd verkochten want het 'kwam er niet uit'. En nu is't merci Dieu alhier en merci Dieu aldaar. Tjaja..

Mbokani lag indertijd niet onder contract bij Anderlecht maar werd gehuurd bij mijn weten. En die wou zelf niet permanent overkomen omdat hij geblokkeerd werd door andere spitsen en geen geduld had. Plus dat er twijfels waren over zijn karakter en mentaliteit toen, en terecht. Wat een belachelijke vergelijking.

The Black Mamba

Legacy Member
Sindweller zei:
Pfff ja zeg, Gillet was vandaag wat ongelukkig in z'n afwerking en hij is niet in vorm. Dat heb ik daarnet al gezegd. En ik snap toch niet waar je dat verbloemen vandaan haalt, 19 doelpunten op 43 wedstrijden noem jij chance hebben ofzo? En ik heb hem vorig jaar ook heel wat prachtige steekpasses edm zien geven, maar ok: dit jaar komt het er niet uit. Dus we verkopen hem zoals we ook Mbokani indertijd verkochten want het 'kwam er niet uit'. En nu is't merci Dieu alhier en merci Dieu aldaar. Tjaja..

En wat Tom De Sutter betreft, die rode kaken hebben niets met zijn fysiek te maken. Je hebt toch zelf ook gezien dat hij nog niet wou vervangen worden :wtf:? Eerst geef je toe dat hij hard werkt (met een beetje een air van 'we zijn er voor de rest toch niets mee dus smijt maar buiten') e dan zou hij plotseling een rotfysiek hebben, contradictie much? En je hebt toch zelf ook gezien hoe het koppel De Sutter/Mbokani die vorige ploeg in de CL (hoe heten die ook weer? :p) kapotgespeeld hebben. Die jongen kan er toch ook niet aan doen dat hij A) tegenover twee kleerkasten staat en B) alle bruikbare ballen op z'n mindere linker zaten.

Ik lijk hier wss de grootste fanboy ooit, terwijl ik het eig zelf ook helemaal niet voor Gillet en co. heb, maar wat jij doet - ze op basis van een mindere periode als "slechte voetballers, geld niet waard" bestempelen - is gewoon oneerlijk. Nogmaals; Bruno en Jakovenko gaan ook niet week in week uit de heerlijke acties blijven opstapelen hoor.

Ik denk dat je van minstens 2 à 3 van de spelers in dat lijstje dat je daar net gaf nog gaat verschieten dit seizoen.

De Sutter is gewoon altijd al een matige speler geweest hoor. Belachelijk hoe de pers hem ophemelt na een (toegegeven knap) doelpunt tegen ocharme Ekranas (5-0 en 0-6 :rofl:).

Gillet hoort gewoon niet op die rechtsbuiten. Ja hij kan een doelpunt scoren maar voetballend is het toch echt niet wat het moet zijn. Ik heb hem maar weinig goede steekpassen zien geven maar eens een goede tik dat kon hij wel das waar. Een voorzet trappen is dan weer te veel gevraagd terwijl dat toch redelijk cruciaal is op zijn plaats. Gillet hoort gewoon op de rechtsback, jammer genoeg scoort hij te graag.

Mbokani is hier vertrokken door Franky Vercauteren. Het bestuur wou hem houden ondanks twijfels over zijn mentaliteit, het publiek zeker. Wie gaat er een speler nu niet willen houden na een hattrick in een van zijn eerste wedstrijden? De klasse droop er toen al vanaf hoor. Standard heeft toen gewoon kunnen profiteren van het feit dat Dieu kwaad was dat hij zo lang moest wachten op speelminuten (en gelijk had hij) en Anderlecht te lang gewacht had met hem een contract aan te bieden (hij werd geleend van TP Mazembe als ik mij niet vergis). Mbokani is in de eerste plaats nooit verkocht geweest en ten tweede dus al zeker niet omdat het er niet uitkwam.

Andere spelers die nooit bij Anderlecht zijn doorgebroken dankzij Meneer Vercauteren: Tioté, Lamah, Vadis en Martens. Een mooi maar pijnlijk lijstje.

Rikie

Legacy Member
Volgens de journalist van de NOS was de frustratie bij AEL Limassol groot en probeerden zes AEL-spelers de kleedkamer van Anderlecht te bestormen. "Ik stond nog op het veld en heb het niet gezien", zegt Van den Brom. "Maar ik heb er wel van gehoord. Jammer dat het dan op die manier moet aflopen."
hihi

SwagYolo

Legacy Member
Rikie zei:

Haha :p Ik kreeg ook een brede glimlach toen ze gefrustreerd waren omdat het spel niet vooruit ging na de 1-0. Eerst zelf minuuuuten pakken en dan als het 1-0 is kan het niet snel genoeg gaan :lol:

The Black Mamba

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Begrijp echt niet waarom TDS nu opeens zou moeten opkrassen ? Hoe ondankbaar zou dat niet zijn zeg.

Inderdaad 1 miljoen euro/jaar voor een matige, vaak geblesseerde speler. Heel ondankbaar...

Gelukkig heeft hij ons de CL ingekopt dankzij dat doelpunt tegen Ekranas.

Maxwell

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Inderdaad 1 miljoen euro/jaar voor een matige, vaak geblesseerde speler. Heel ondankbaar...

Als dat de reden is is TDS wel de speler die je moet aanhalen ja :niceone:

Rikie

Legacy Member
Prachtig:
album_large_5117144.jpg

album_large_5117196.jpg

album_large_5117420.jpg


Ik mis wel nog het moment dat VDB op Hasi ligt. :D

Muismat

Legacy Member
FUCK YEAH, goe da we Dieu terug hebben gehaald, de rest van die ploeg is maar matig voor in Europa.

Kenneke10

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Ik vind andere ploegen Europees leuk. Ik kan er met leven als ze winnen en ik ga eens glimlachen als ze uitgeschakeld zijn. Al die hypocrisie hoeft niet hoor jongens. Ik geloof gerust dat er zijn die voor elke Belgische ploeg supporteren in Europa maar een echte Brugge of Anderlecht supporter gaan toch nooit voor elkaars ploeg kunnen supporteren. Zo ervaar ik het toch alleszins al jaren in mijn omgeving. Tegenover Genk en Standard is dat gevoel wel een stuk minder, zeker toen Standard zo'n leuke ploeg had zag ik ze graag verder geraken.

dikke 2, als club supporter kan ik onmogelijk voor de mauven supporteren.

Nuja match gezien meer dan verdiende zege, al had het anders kunne lopen als 1 van hun twee reuze kansen binnen ging de eerste helft.

Zo heeft proto ook zen deel in de kwalificatie

Timothy555

Legacy Member
Vind ik zo ne zever hé, ik ben die-hard RSCA supporter, in competitieverband zou ik alle ziekten van de wereld afroepen over Brugge/Standard spelers/supporters, maar als ze Europees spelen zit ik verd**** te roepen voor mijn TV en moeten de 'buitenlandse' ploegen er aan.

Alles voor het vaderland!

Dus dat Brugge Debrecen thuis maar zo'n nederlaag toedient dat ze er in Hongarije volgend jaar nog van wenen, dat Lokeren maar wint tegen FC stommeploeg en dat Genk die klowete-Zwitsers maar naar huis speelt, zo hard dat ze na drie dagen nog op hun mama liggen te roepen.


Ik ben mijn stem kwijt van gisteren, pff... :D

Cerv.Be

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Begrijp echt niet waarom TDS nu opeens zou moeten opkrassen ? Hoe ondankbaar zou dat niet zijn zeg.
Ondankbaar? Groot contract en Anderlecht kan makkelijk zonder hem.
Voor Tom zou het ook beter zijn als hij andere oorden opzoekt..

Hannibal

Legacy Member
asmo zei:
De doelpunten van Gillet verbloemden vorig jaar zijn compleet gebrek aan voetballend vermogen. Nu dat die doelpunten wegvallen zit je daar met een beperkte voetballer die niet goed genoeg is voor de rechterflank en zichzelf te goed voelt voor de rechtsbackpositie. Jovanovic irriteerde vorig seizoen ook al enorm en gaat nu gewoon op zijn elan door.
De Sutter heeft hard gewerkt, leuk. Het feit dat hij geen bal kan controleren, niet kan kaatsen, niet kan koppen, niet op doel kan schieten, de fysiek heeft van een 10-jarige (serieus, dat is echt een profvoetballer onwaardig), dat doet er allemaal niet toe. Want ja, hij werkte hard enzo.

Ik verwachtte niet dat die jongens zoals Bruno e.d starten in deze kwalificatiematch. Maar ze moeten wel nog steeds meer kansen krijgen in de competitie.
De Sutter die niet kan kaatsen ? :oink:
Zijn assist op Jova tegen Bergen niet gezien misschien ? Die jongen heeft verdomme 2 seizoen zitten verkommeren op de bank dankzij AJ.
Eens die terug wat matchritme heeft is dat een ideale tweede spits samen met Dieu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan