Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Sindweller zei:
Barcelona onderschat zelden een tegenstander (al is dat in het geval van Anderlecht nu ook niet nodig), Messi en co zullen wss op de bank beginnen, maar als de match niet goed loskomt zie ik hem wel spelen hoor. Daarbij, die gast speelt toch bijna elke wedstrijd, buiten mss returns in de beker als ze de heenmatch met 5-0 gewonnen hebben? Ik heb hem eigenlijk nog nooit ernstig geblesseerd geweten, nu ik erover nadenk. Straffe gast.


Als hij een nieuw record wil vestigen zal hij wel spelen! :unsure: 12 goals tegen Anderlecht alleen al dan! :p

Thorazer

Legacy Member
Gisteren gaan zien was zeker en vast geen goede match maar we hebben wel dik verdiend gewonnen.

En voor mij is het dus dikke bs dat je voor geen andere Belgische ploeg kan supporteren in de competitie zal je weinig goede woorden van mij horen voor de concurrentie maar in Europa supporter ik voor elke Belgische ploeg ;)

Nu is het gewoon genieten in de CL afgaan zullen we zeker maar de 3de plaats zou misschien haalbaar zijn alles hangt af van de loting.

CuRv3

Legacy Member
morgen gilly.

Genietpoule: barcelona, manchester city, ajax, borussia dortmund
Wishpoule: Porto, Olympiakos, Ajax, FC Nordsjealland

Nahrtent

Legacy Member
Morgen, voor de derde keer al in deze thread.
En Curv3, Anderlecht zit in pot 3 en kan dus niet tegen Ajax geloot worden afaik.

Cerv.Be

Legacy Member
Thorazer zei:
Gisteren gaan zien was zeker en vast geen goede match maar we hebben wel dik verdiend gewonnen.

En voor mij is het dus dikke bs dat je voor geen andere Belgische ploeg kan supporteren in de competitie zal je weinig goede woorden van mij horen voor de concurrentie maar in Europa supporter ik voor elke Belgische ploeg ;)

Nu is het gewoon genieten in de CL afgaan zullen we zeker maar de 3de plaats zou misschien haalbaar zijn alles hangt af van de loting.

3e plaats moet altijd de doelstelling zijn..

Hannibal

Legacy Member
Iemand die een samenvatting heeft van gisteren ? Ik vind er geen terug en dat video center van sporza.be werkt ook van geen kanten.

Bontus

Legacy Member
Gillet is ook enkel een goede spelers in de ogen van de scorebordjournalisten.

Kortzichtige supps zoals mijn pa vinden hem dus ook superbelangrijk.
Is eigenlijk gewoon een ramp van een middenvelder.

CuRv3

Legacy Member
Sindweller zei:
Morgen, voor de derde keer al in deze thread.
En Curv3, Anderlecht zit in pot 3 en kan dus niet tegen Ajax geloot worden afaik.

ye had verwacht pot 4 my bad ;) Op basis van gister was da wel verdiend :p Ach hopelijk komt er mooie poule uit dan ga ik weer naar alle Ajax matches <3.

Andres_

Legacy Member
BeeLz zei:
Poule
Milan, Braga, Anderlecht, Bate
en dan met 0 punten naar huis :D

Toch straf dat Braga vorig seizoen zo lang heeft meegedaan voor de titel en nu nog eens Udinese uitschakeld terwijl Brugge daar toch niet voor moest onderdoen in de EL vorig jaar (én 4 op 6 tegen pakte).

United, Benfica en Celtic aub.

Rikie

Legacy Member
Kopenhagen zou blijkbaar ook in pot 3 komen? Achja de terugkeer van Ariël naar Anderlecht uitstellen tot in de halve finales hé! ;)

Jepjep

Legacy Member
Rikie zei:
Kopenhagen zou blijkbaar ook in pot 3 komen? Achja de terugkeer van Ariël naar Anderlecht uitstellen tot in de halve finales hé! ;)

Ik zie lille gewoon doorgaan hoor, zou wel een kleine stunt zijn als kopenhagen het haalt. Jacobs wordt instant cultheld dan in Denemarken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan