Sir.Killalot
Legacy Member
Sindweller zei:Barcelona onderschat zelden een tegenstander (al is dat in het geval van Anderlecht nu ook niet nodig), Messi en co zullen wss op de bank beginnen, maar als de match niet goed loskomt zie ik hem wel spelen hoor. Daarbij, die gast speelt toch bijna elke wedstrijd, buiten mss returns in de beker als ze de heenmatch met 5-0 gewonnen hebben? Ik heb hem eigenlijk nog nooit ernstig geblesseerd geweten, nu ik erover nadenk. Straffe gast.
Als hij een nieuw record wil vestigen zal hij wel spelen!
12 goals tegen Anderlecht alleen al dan! 


