Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steve- zei:Fuck dat been van Shaw. Verschrikkelijk.
Op verschillende plaatsen vrees ik. Dat was gewoon elastiek precies. Seizoen voorbij.Maxwell zei:Gebroken ofwat?
Feit. Tegen ploegjes als Club en PSV gaat het vlot, in Engeland lukt voorlopig niks.Kiiilerke zei:lukt precies alleen maar in de Cl voor hem![]()
Riverdale27 zei:Memphis wel vieren tegen zijn oude club. Niet netjes, niet netjes. Een classy topper zal hij dus al niet worden.
NightFlyer zei:Had het voor de match al gezegd dat hij gewoon zou vieren als hij zou scoren. Ik zie het probleem niet.
Steve- zei:Die fucking Moreno. Eikel.
BeeLz zei:Wat is dat nu voor een opmerking? Was een zuivere tackle en je ziet dat die jongen er zelf van afziet. Zeker gezien die op het WK zelf zijn been gebroken heeft en 6 maanden out was.
Jepjep zei:Die Deferme gaat zijn onderbroek mogen verwisselen denk ik wanneer Debruyne erop komt.