Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PauliMascona

Legacy Member
Ale verlof is aangevraagd voor Lyon en Valencia. De verplaatsing waar ik het meest naar uit keek, zal ik niet bij kunnen zijn :doh::doh::doh:

Misschien voor volgend jaar dan naar Zenit he :D

Fella

Legacy Member
Lyon is gewoon een tof ploegske, op papier dan toch.
Lacazette & Fekir, dan nog Gonalons ...

Slayer_Kev666

Legacy Member
Had zo graag naar Arsenal of City geweest, jammer nog steeds dat het Zenit is. Valencia en Lyon zullen het dus worden :D

PauliMascona

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Had zo graag naar Arsenal of City geweest, jammer nog steeds dat het Zenit is. Valencia en Lyon zullen het dus worden :D
Mee wa supportersclub gaat ge?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Fella

Legacy Member
Spijtig dat Fekir uitvalt, had het duo Lacazette-Fekir wel eens aan het werk willen zien.

Fella

Legacy Member
AlexisS zei:
Zo enorm spijtig van Fekir, toptalentje.

Blijkbaar is die Tolisso op het middenveld ook wel iemand om naar uit te kijken.
& Hun keeper blijkt ook geen amateur te zijn.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Lyon is echt een leuke en degelijke ploeg. Zijn zeker titelkandidaat dit seizoen.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Ik ga woensdag toch een traantje wegpinken. Had ik als Buffalo supporter nooit durven dromen, en zeker niet na al de kut jaren met verschillende trainers. Dit wordt kiekevel eens de champions league hymne gaat afspelen. Na de wedstrijd zal het minder zijn na een serieuze pandoering :D

JorisBlack

Legacy Member
JorisBlack zei:
Aaah, 15 september begint het weer allemaal :)

Bijna :)


Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar vind het ook een beetje jammer dat er een Belgische ploeg meedoet. Enkel en alleen omdat 2BE dan altijd die match gaat uitzenden. Ik kijk bv toch liever naar AS Roma - Barcelona dan naar Gent - Lyon. Maar gelukkig is er nog Ned3.

Gavin

Legacy Member
JorisBlack zei:
Maar gelukkig is er nog Ned3.
Als gij liever niet naar Gent kijkt, kan ik dat begrijpen, maar om daarvoor nu direct voor The Undateables te gaan ... goh ja. :unsure:

Rikie

Legacy Member
JorisBlack zei:
Bijna :)


Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar vind het ook een beetje jammer dat er een Belgische ploeg meedoet. Enkel en alleen omdat 2BE dan altijd die match gaat uitzenden. Ik kijk bv toch liever naar AS Roma - Barcelona dan naar Gent - Lyon. Maar gelukkig is er nog Ned3.

Streams genoeg hé. Wie wil er nu trouwens naar Dirksje Deferme en Tom Soetaers luisteren? :s

Airjinx

Legacy Member
|steven| zei:
Aan NOS zal je niets hebben, die zijn de rechten kwijt.
Met overheidsgeld 10 tot 15 miljoen euro betalen voor de rechten in crisistijden, het valt dus wel te begrijpen dat ze er mee stoppen. Wel geweldig zonde want de samenvattingen op de NOS kwamen snel na elkaar, op 2BE waren dat altijd lange samenvattingen met reclame tussen. Alé toch toen ik 5 jaar geleden naar 2BE keek, sindsdien NOS-kijker.
Opvallend is wel dat het aantal kijkers jaar na jaar terugliep. Zo keken er in 2011 nog 3.4 miljoen Nederlanders naar de CL-finale, in 2014 waren dit nog slechts 2.2 miljoen.

Riverdale27

Legacy Member
Rikie zei:
Streams genoeg hé. Wie wil er nu trouwens naar Dirksje Deferme en Tom Soetaers luisteren? :s

Welke site gebruikt gij daarvoor? Die wat ik volg zijn meestal rubbish. Of russisch. Of beide.

Chelsea wordt alvast niet uitgezonden op normale TV heb ik de indruk...

PauliMascona

Legacy Member
Rikie zei:
Streams genoeg hé. Wie wil er nu trouwens naar Dirksje Deferme en Tom Soetaers luisteren? :s

Al enkel voor de Soetaers reden, ben ik blij dat ik live ga gaan kijken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan