Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee wa supportersclub gaat ge?Slayer_Kev666 zei:Had zo graag naar Arsenal of City geweest, jammer nog steeds dat het Zenit is. Valencia en Lyon zullen het dus worden![]()
AlexisS zei:Zo enorm spijtig van Fekir, toptalentje.

JorisBlack zei:Aaah, 15 september begint het weer allemaal![]()

Als gij liever niet naar Gent kijkt, kan ik dat begrijpen, maar om daarvoor nu direct voor The Undateables te gaan ... goh ja.JorisBlack zei:Maar gelukkig is er nog Ned3.

JorisBlack zei:Bijna
Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar vind het ook een beetje jammer dat er een Belgische ploeg meedoet. Enkel en alleen omdat 2BE dan altijd die match gaat uitzenden. Ik kijk bv toch liever naar AS Roma - Barcelona dan naar Gent - Lyon. Maar gelukkig is er nog Ned3.

JorisBlack zei:Maar gelukkig is er nog Ned3.
Met overheidsgeld 10 tot 15 miljoen euro betalen voor de rechten in crisistijden, het valt dus wel te begrijpen dat ze er mee stoppen. Wel geweldig zonde want de samenvattingen op de NOS kwamen snel na elkaar, op 2BE waren dat altijd lange samenvattingen met reclame tussen. Alé toch toen ik 5 jaar geleden naar 2BE keek, sindsdien NOS-kijker.|steven| zei:Aan NOS zal je niets hebben, die zijn de rechten kwijt.
Rikie zei:Streams genoeg hé. Wie wil er nu trouwens naar Dirksje Deferme en Tom Soetaers luisteren?![]()
Rikie zei:Streams genoeg hé. Wie wil er nu trouwens naar Dirksje Deferme en Tom Soetaers luisteren?![]()
