PauliMascona
Legacy Member
Moeten optimistisch blijven als supporter heJanVH zei:LolIets te optimistisch vrees ik

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten optimistisch blijven als supporter heJanVH zei:LolIets te optimistisch vrees ik

Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch.Reverz zei:Zelfde verhaal met Israel...

De champions League maakt het ook allemaal wat zwaarder. Gent hun kern is gewoon iets te beperkt vrees ik. Inderdaad spijtig dat er geen enkele vedetten ploeg bij zit. Als speler wil je dat ook, ookal weet je dat winnen praktisch onmogelijk is.PauliMascona zei:Moeten optimistisch blijven als supporter he
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Meh, Servië speelt toch ook tegen Kroatië en Bosnië? Ok, we zijn ondertussen wel wat, 25jaar?, na datum maar toch...Gavin zei:Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch.![]()
5/9??? Hahaha. Ivan De Witte is that you?PauliMascona zei:Als we geluk hebben kunnen we thuis punten pakken. 5/9 thuis is volgens mij echt haalbaar als Gent top is. Elk punt is moneytime btw. Ik weet ook dat we de underdog zijn, maar in tegenstelling tot in de real Madrid poule bv, kan Gent op een perfecte dag punten nemen tegen deze ploegen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
De Witte doet een Van HolsbeeckskeIvan De Witte zei:Zenit ken ik niet zo goed, Lyon heb ik wel al vaker gezien. Misschien hebben we daar nog het meest kans tegen.
Die dacht in 2009 ook dat er iets mogelijk was tegen Lyon. Ahja, want Lyon had juist Juninho verkocht! 5-1 uit en 1-3 thuis den boot in. Ik heb nog nooit zo hard gelachen met den Anderlecht. 
Gavin zei:Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch.
Ik weet niet welke vreemde Aziatische ploegen er nog bij UEFA zitten, maar ik zou zeggen dat het om prestige te doen is bij Kazachstan. En die hebben zelf heel wat geld om onder stoelen en banken door te schuiven naar de UEFA en zo. Barça heeft daar een paar jaar terug ook eens een potje liggen klaarstomen.
marcel zei:de europese geografische grens is ginder het Oeral gebergt, en dat loopt door Kazakhstan, dus een deel van dat land is Europa. hetzelfde met Turkije, waar de grens door de Bosporus loopt (dus enkel de linkeroever van Istanbul is Europa), en Rusland.
Georgie etc zijn Kaukasus-landen, dus dat ligt ook juist tegen te grens
UEFA is niet de voetbalvereniging van de EU he, maar van geografisch Europa.
enkel Israel is de vreemde eend in de bijt, maar bij de Engelse bond zijn ook ploegen aangesloten die niet in Engeland liggen (Swansea, bvb, ligt in Wales)
Moh kijk eens aan ja wadde dadde, tis zo. Al die Stannen!NemesisBE zei:Was dat niet in Oezbekistan beste Gavvers? Bij Bunyodkor zijnde.

Joa, ik was et Oezbekistan bezig. En die zitten nog niet bij de UEFA!marcel zei:
Reverz zei:Meh, Servië speelt toch ook tegen Kroatië en Bosnië? Ok, we zijn ondertussen wel wat, 25jaar?, na datum maar toch...
Riverdale27 zei:Schone loting voor Chelsea... weet zelfs niet of het nog beter had gekund.

JorisBlack zei:Ik zie Gent toch niet zo maar punten pakken tegen Zenit en Valencia. Lyon zal ook héél moeilijk worden, maar daar hebben ze wel het meeste kans tegen.
Maar ja, wat maakt het uit, het zal sowieso plezant worden voor de Gent-supporters.

Pegasus zei:'t is dat
Als ik lees dat Lyon de topscorer van Frankrijk (voor Ibra) en Valbuena in huis heeft, zie ik puntjes pakken ook al minder zitten
't zal dus meteen erop of eronder zijn op de eerste thuismatch tegen hen
maar't zal idd sowieso plezant zijn voor ons en er zitten twee relatief leuke logistiek haalbare tegenstanders bij