Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Ach kom, we zijn nog altijd maar Gent. Als we steeds minder dan 3 doelpunten tegen krijgen per wedstrijd zou al een groot mirakel zijn. 0/18 zit er dik in, alles dat meer is moet gevierd worden :D

Gavin

Legacy Member
Reverz zei:
Zelfde verhaal met Israel...
Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch. :p

Ik weet niet welke vreemde Aziatische ploegen er nog bij UEFA zitten, maar ik zou zeggen dat het om prestige te doen is bij Kazachstan. En die hebben zelf heel wat geld om onder stoelen en banken door te schuiven naar de UEFA en zo. Barça heeft daar een paar jaar terug ook eens een potje liggen klaarstomen.

Archaos

Legacy Member
Toch wel een teleurstellende loting. Zeker Zenit als topploeg...

Valencia is eigenlijk de enige interessante ploeg.

3e worden, is bijna onmogelijk, maar ik zie eigenlijk geen enkele groep waarin dat mogelijk was...

Xcessive-

Legacy Member
PauliMascona zei:
Moeten optimistisch blijven als supporter he :)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
De champions League maakt het ook allemaal wat zwaarder. Gent hun kern is gewoon iets te beperkt vrees ik. Inderdaad spijtig dat er geen enkele vedetten ploeg bij zit. Als speler wil je dat ook, ookal weet je dat winnen praktisch onmogelijk is.

Reverz

Legacy Member
Gavin zei:
Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch. :p
Meh, Servië speelt toch ook tegen Kroatië en Bosnië? Ok, we zijn ondertussen wel wat, 25jaar?, na datum maar toch...

Maar swoit, Australië speelt ook die Aziatische poules voor het WK tegenwoordig.

PauliMascona zei:
Als we geluk hebben kunnen we thuis punten pakken. 5/9 thuis is volgens mij echt haalbaar als Gent top is. Elk punt is moneytime btw. Ik weet ook dat we de underdog zijn, maar in tegenstelling tot in de real Madrid poule bv, kan Gent op een perfecte dag punten nemen tegen deze ploegen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
5/9??? Hahaha. Ivan De Witte is that you?

Nee serieus:
Ivan De Witte zei:
Zenit ken ik niet zo goed, Lyon heb ik wel al vaker gezien. Misschien hebben we daar nog het meest kans tegen.
De Witte doet een Van Holsbeeckske :rofl: Die dacht in 2009 ook dat er iets mogelijk was tegen Lyon. Ahja, want Lyon had juist Juninho verkocht! 5-1 uit en 1-3 thuis den boot in. Ik heb nog nooit zo hard gelachen met den Anderlecht. :lol:

Airjinx

Legacy Member
Toch leuk altijd die hernieuwde hoop in het begin van een voetbalseizoen? Weet je nog die keer dat Club echt wel kans had tegen ManU?

marcel

Legacy Member
Gavin zei:
Waarom Israël geen matchen gaat afwerken tegen hun buurlanden lijkt me toch wel redelijk logisch. :p

Ik weet niet welke vreemde Aziatische ploegen er nog bij UEFA zitten, maar ik zou zeggen dat het om prestige te doen is bij Kazachstan. En die hebben zelf heel wat geld om onder stoelen en banken door te schuiven naar de UEFA en zo. Barça heeft daar een paar jaar terug ook eens een potje liggen klaarstomen.

de europese geografische grens is ginder het Oeral gebergt, en dat loopt door Kazakhstan, dus een deel van dat land is Europa. hetzelfde met Turkije, waar de grens door de Bosporus loopt (dus enkel de linkeroever van Istanbul is Europa), en Rusland.
Georgie etc zijn Kaukasus-landen, dus dat ligt ook juist tegen te grens

UEFA is niet de voetbalvereniging van de EU he, maar van geografisch Europa.

enkel Israel is de vreemde eend in de bijt, maar bij de Engelse bond zijn ook ploegen aangesloten die niet in Engeland liggen (Swansea, bvb, ligt in Wales)

Bosvos

Legacy Member
marcel zei:
de europese geografische grens is ginder het Oeral gebergt, en dat loopt door Kazakhstan, dus een deel van dat land is Europa. hetzelfde met Turkije, waar de grens door de Bosporus loopt (dus enkel de linkeroever van Istanbul is Europa), en Rusland.
Georgie etc zijn Kaukasus-landen, dus dat ligt ook juist tegen te grens

UEFA is niet de voetbalvereniging van de EU he, maar van geografisch Europa.

enkel Israel is de vreemde eend in de bijt, maar bij de Engelse bond zijn ook ploegen aangesloten die niet in Engeland liggen (Swansea, bvb, ligt in Wales)

In Engeland heeft dat dan ook vooral te maken met het niveau van die ploegen. Bij Israel is dat, en ik doe een wilde gok, omdat ze daar niet erg geliefd zijn in de regio.

Gavin

Legacy Member
NemesisBE zei:
Was dat niet in Oezbekistan beste Gavvers? Bij Bunyodkor zijnde.
Moh kijk eens aan ja wadde dadde, tis zo. Al die Stannen!

Maar dan nog, het zal er niet ver naast zitten voor Kazachstan. :p

marcel zei:
Joa, ik was et Oezbekistan bezig. En die zitten nog niet bij de UEFA!

Riverdale27

Legacy Member
Schone loting voor Chelsea... weet zelfs niet of het nog beter had gekund.

Plopperdeplop

Legacy Member
Reverz zei:
Meh, Servië speelt toch ook tegen Kroatië en Bosnië? Ok, we zijn ondertussen wel wat, 25jaar?, na datum maar toch...

Lol, dit is wel een graad of 5 erger. Als Israel in het Midden-Oosten een kwalificatieronde gaat afwerken komt er elke match wel 1 speler met een bommengordel het veld op.

chomo

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Schone loting voor Chelsea... weet zelfs niet of het nog beter had gekund.

schone loting voor mensen die punten willen sprokkelen, wsl. boeit die wedstrijd tegen die Israelieten geen reet waardoor ze weer met punten gaan smijten ^^ paar jaar geleden tegen Genk, 7 loyalty punten als ge die match ging zien in Londen. Dat + de punten die je al kreeg bij verlenging van je lidkaart en je zit goed voor de rest van het seizoen, inclusief top 4 :)

JorisBlack

Legacy Member
Ik zie Gent toch niet zo maar punten pakken tegen Zenit en Valencia. Lyon zal ook héél moeilijk worden, maar daar hebben ze wel het meeste kans tegen.

Maar ja, wat maakt het uit, het zal sowieso plezant worden voor de Gent-supporters.

Pegasus

Legacy Member
JorisBlack zei:
Ik zie Gent toch niet zo maar punten pakken tegen Zenit en Valencia. Lyon zal ook héél moeilijk worden, maar daar hebben ze wel het meeste kans tegen.

Maar ja, wat maakt het uit, het zal sowieso plezant worden voor de Gent-supporters.

't is dat

Als ik lees dat Lyon de topscorer van Frankrijk (voor Ibra) en Valbuena in huis heeft, zie ik puntjes pakken ook al minder zitten :(
't zal dus meteen erop of eronder zijn op de eerste thuismatch tegen hen

maar't zal idd sowieso plezant zijn voor ons en er zitten twee relatief leuke logistiek haalbare tegenstanders bij

marcel

Legacy Member
het zal vooral hopen zijn dat alles al beslist is tegen dat Zenit naar Gent komt, en dat die dan een B-ploeg opstellen (en hopelijk mag Lombaerts dan spelen)

JorisBlack

Legacy Member
Pegasus zei:
't is dat

Als ik lees dat Lyon de topscorer van Frankrijk (voor Ibra) en Valbuena in huis heeft, zie ik puntjes pakken ook al minder zitten :(
't zal dus meteen erop of eronder zijn op de eerste thuismatch tegen hen

maar't zal idd sowieso plezant zijn voor ons en er zitten twee relatief leuke logistiek haalbare tegenstanders bij

Mocht ik een Gent-supporter zijn, zou ik het ook tof vinden om mee te gaan naar Valencia en/of Lyon. Leuke steden, en niet echt ver.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan