Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Link_006_

Legacy Member
C en H lijken me slechtst en wat trekken ze ... Niks aan te doen zeker
Zenit(RUS)
Valencia(ESP)
Lyon(FRA)
Gent(BEL)

fordjah

Legacy Member
Gent thuis tegen Lyon. Daar lijkt er wel iets mogelijk.
Maar voor de rest, mja :p

Kenneke10

Legacy Member
Zo een kut loting geen enkele klinkende naam, maar toch moeilijke tegenstanders.

Pegasus

Legacy Member
geen goeie loting wat mij betreft
maar goed, Ryan weten we wel te kloppen thuis ;)

Steve-

Legacy Member
United vrij gemakkelijk groep, City zal het weer moeilijk hebben om door te stoten, en Gent, tja, kutloting.

jhonaz

Legacy Member
Wat voor een onzin is da toch dat 2 ploegen uit hetzelfde land niet te samen kunnen zitten in een poule! Dat is toch geen loterij meer....

Kenneke10

Legacy Member
Sneu voor gent dat ze geen absolute topper loten. Real Madrid, barca, etc.
Lyon thuis liggen wel mogelijkheden, valencia en zenit is onhaalbaar vrees ik.

JanVH

Legacy Member
Ik ben tevreden, Valencia is een coole ploeg (Zenith ook eigenlijk).
Valencia & Lyon toffe verplaatsingen (en Sint-Petersburg zeer mooie stad, maar met visum en zo wordt dat een beetje moeilijk vrees ik).

PauliMascona

Legacy Member
Kutloting?

Ben ferm blij met de loting. We zullen altijd de underdog zijn, maar er is wel iets mogelijk in deze groep. Thuis kunnen we punten pakken. In andere groepen zou dit geen waar geweest zijn. Zullen natuurlijk op ons best moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Slayer_Kev666

Legacy Member
Ik ben best nog tevreden, voor mij hoefde zelfs barca en real niet, want die Spaanse ploegen zeggen mij niets. Enkel Zenit is jammer, had liever Bayern gehad. Een 0/18 zit er dik in, maar elk puntje moet gevierd worden als een overwinning.

PauliMascona

Legacy Member
Ik geloof echt niet dat we in deze groep 0/18 halen. Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Gent gaat alles geven, de andere ploegen gaan ons onderschatten. En in eigen huis gaan we punten halen. Ben ik de enige die uitkijk naar de verplaatsing nr st Petersburg? :)



Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

JanVH

Legacy Member
PauliMascona zei:
Ik geloof echt niet dat we in deze groep 0/18 halen. Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Gent gaat alles geven, de andere ploegen gaan ons onderschatten. En in eigen huis gaan we punten halen. Ben ik de enige die uitkijk naar de verplaatsing nr st Petersburg? :)



Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Ik zou wel gaan moest dat haalbaar zijn, maar is al makkelijk €200 voor vliegtuigtickets, €65 voor visum en dan heb je je ticket en verblijf nog niet... De rest ga ik wel doen :-)

PauliMascona

Legacy Member
JanVH zei:
Ik zou wel gaan moest dat haalbaar zijn, maar is al makkelijk €200 voor vliegtuigtickets, €65 voor visum en dan heb je je ticket en verblijf nog niet... De rest ga ik wel doen :-)
Wa is 265€ + tickee en verblijf voor a once in a lifetime experience?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Jebedia

Legacy Member
Waarom zit er eigenlijk een ploeg uit fucking kazachstan bij? Ik weet ook dat bij het Europees kampioenschap die landen erbij zijn maar waarom? Heeft toch geen hol meer met europa te maken. En liggen die al niet korter bij Azie om daar kunnen mee te doen?

PauliMascona zei:
Wa is 265€ + tickee en verblijf voor a once in a lifetime experience?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

1 keer in u leven? Als ge kunt overwinteren in de europa league kunde zelfs tegen zenith spelen. :p

Reverz

Legacy Member
PauliMascona zei:
Kutloting?

Ben ferm blij met de loting. We zullen altijd de underdog zijn, maar er is wel iets mogelijk in deze groep. Thuis kunnen we punten pakken. In andere groepen zou dit geen waar geweest zijn. Zullen natuurlijk op ons best moeten zijn.
Iets mogelijk :lol: Wat noemt gij "iets mogelijk?" een punt? 2 punten? Als ge content zijt met een Europese Campagne zoals die van Genk een aantal jaar terug, ok. Maar ik vond dat tenenkrommend pijnlijk om te zien.

Dit is zowat de grootste kut loting die er bestaat imo, geen top club (ik zie geen enkele club uit deze poule de round of 16 overleven tenzij Valencia de poule wint en dan ook nog goed loot) maar al deze ploegen zijn wel goed genoeg om Gent gewoon te crushen.

Heel dit nieuwe seeding systeem is overigens van den hond zen kloten. Bedoel... PSV in pot 1 :lol:. Enfin, Benfica hoort ook niet in pot 1 thuis imo maar dat heeft niks met dit seeding systeem te maken.

Jebedia zei:
Waarom zit er eigenlijk een ploeg uit fucking kazachstan bij? Ik weet ook dat bij het Europees kampioenschap die landen erbij zijn maar waarom? Heeft toch geen hol meer met europa te maken. En liggen die al niet korter bij Azie om daar kunnen mee te doen?

1 keer in u leven? Als ge kunt overwinteren in de europa league kunde zelfs tegen zenith spelen. :p
Zelfde verhaal met Israel...

PauliMascona

Legacy Member
Als we geluk hebben kunnen we thuis punten pakken. 5/9 thuis is volgens mij echt haalbaar als Gent top is. Elk punt is moneytime btw. Ik weet ook dat we de underdog zijn, maar in tegenstelling tot in de real Madrid poule bv, kan Gent op een perfecte dag punten nemen tegen deze ploegen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

JanVH

Legacy Member
PauliMascona zei:
Als we geluk hebben kunnen we thuis punten pakken. 5/9 thuis is volgens mij echt haalbaar als Gent top is. Elk punt is moneytime btw. Ik weet ook dat we de underdog zijn, maar in tegenstelling tot in de real Madrid poule bv, kan Gent op een perfecte dag punten nemen tegen deze ploegen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Lol :) Iets te optimistisch vrees ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan