Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou wel gaan moest dat haalbaar zijn, maar is al makkelijk €200 voor vliegtuigtickets, €65 voor visum en dan heb je je ticket en verblijf nog niet... De rest ga ik wel doenPauliMascona zei:Ik geloof echt niet dat we in deze groep 0/18 halen. Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Gent gaat alles geven, de andere ploegen gaan ons onderschatten. En in eigen huis gaan we punten halen. Ben ik de enige die uitkijk naar de verplaatsing nr st Petersburg?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Wa is 265€ + tickee en verblijf voor a once in a lifetime experience?JanVH zei:Ik zou wel gaan moest dat haalbaar zijn, maar is al makkelijk €200 voor vliegtuigtickets, €65 voor visum en dan heb je je ticket en verblijf nog niet... De rest ga ik wel doen![]()
PauliMascona zei:Wa is 265€ + tickee en verblijf voor a once in a lifetime experience?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Iets mogelijkPauliMascona zei:Kutloting?
Ben ferm blij met de loting. We zullen altijd de underdog zijn, maar er is wel iets mogelijk in deze groep. Thuis kunnen we punten pakken. In andere groepen zou dit geen waar geweest zijn. Zullen natuurlijk op ons best moeten zijn.
Wat noemt gij "iets mogelijk?" een punt? 2 punten? Als ge content zijt met een Europese Campagne zoals die van Genk een aantal jaar terug, ok. Maar ik vond dat tenenkrommend pijnlijk om te zien.
. Enfin, Benfica hoort ook niet in pot 1 thuis imo maar dat heeft niks met dit seeding systeem te maken.Zelfde verhaal met Israel...Jebedia zei:Waarom zit er eigenlijk een ploeg uit fucking kazachstan bij? Ik weet ook dat bij het Europees kampioenschap die landen erbij zijn maar waarom? Heeft toch geen hol meer met europa te maken. En liggen die al niet korter bij Azie om daar kunnen mee te doen?
1 keer in u leven? Als ge kunt overwinteren in de europa league kunde zelfs tegen zenith spelen.![]()
LolPauliMascona zei:Als we geluk hebben kunnen we thuis punten pakken. 5/9 thuis is volgens mij echt haalbaar als Gent top is. Elk punt is moneytime btw. Ik weet ook dat we de underdog zijn, maar in tegenstelling tot in de real Madrid poule bv, kan Gent op een perfecte dag punten nemen tegen deze ploegen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Iets te optimistisch vrees ik