JanVH
Legacy Member
Haha, mopje...SomeDude zei:Die was gisteren ook al te horen hoor, en wss op internet ook wel te vinden!
Ga voor een 0-3!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, mopje...SomeDude zei:Die was gisteren ook al te horen hoor, en wss op internet ook wel te vinden!
Ga voor een 0-3!
Gavin zei:Ja, dat lijkt me logisch, maar dat bedoelde ik niet.
Ik zal het anders formuleren: in de tijden van hun dominantie lieten ze tegenstanders op hun limieten stootten met hun plat countervoetbal, maar nu, in het kielzog van Barcelona en Bayern neem ik aan, willen ze iets meer proactief spelen (zelfs Chelsea probeert dat toch iets meer IMO, ook al blijft dat nog altijd overwegend het andere) maar stoten ze op hun eigen limieten. Engelse ploegen waren enkel succesvol door grotendeels een muur op te trekken. Ik geloof persoonlijk ook dat dat niet noodzakelijk gelinkt moet zijn met de dalende kwaliteit, al zal het er wel toe bijdragen.
De laatste echt grote kwaliteitsvolle (dat is een CL + titel voor zeker twee jaar) Engelse ploeg was United 07-09, maar zouden die bijvoorbeeld ietwat voetballender evenveel succes gehad hebben? Geen idee, ik durf dat te bewtijfelen. Misschien is dat gewoon niet weggelegd voor Engelse ploegen om zo op topniveau te spelen gezien hun binnenlandse competitie grotendeels iets anders vraagt om te winnen? Ik weet ook niet hoe ge die mentaliteit echt kunt omkeren gezien de beleving van precies dat voetbal in dat land. Nu bij de Engelse nationale ploeg ziet ge dat wel een beetje, maar dat komt door de generatiewissel. Dat hebt ge niet op clubniveau. Op clubniveau moet ge hopen op een trainer die het 100% perfect omkeert (lukt niet bij Arsenal, lukt niet bij Citeh, lukt niet bij ...) of een finainciële injectie die het toelaat om helemaal opnieuw te beginnen op één/twee jaar zoals PSG ... en dat zal dan van City moeten komen. Maar wat die gisteren dan weer uitsteken, tja.
Allez, toch een mooie analyse, niet?![]()
sharpshot zei:Is het vanavond uitverkocht in Gent? Mensen op het werken beweerden van niet maar dat zou me heel raar lijken.
Gavin zei:Zijn er nu nog altijd EPL believers na al die jaren?
Laten we ook niet vergeten dat tijdens de jaren van Engelse dominantie het platte counterteams waren. Buiten Arsenal dan, maar die hebben ook nooit iets gewonnen buiten een gepikte finaleplaats dus ja. Nu proberen ze allemaal te voetballen (allez ja, wat United probeert weet ik eigenlijk niet) zoals echte grote ploegen horen te doen en is het nogal duidelijk dat zowel de grote als de kleinere teams daar de mindere in zijn.
Italië staat nog twee tienden achter Engeland voor de vierde CL-plaats op de coëfficiëntranking. Stel u voor, vriendjes, stel u eens voor, de bubbel die ontploft net nu ze hun nieuwe TV-deal hebben ...![]()
Slayer_Kev666 zei:De tickets van €75-€100 en de business seats zijn nog niet uitverkocht. Verder, vanavond wordt genieten! Nooit durven dromen als klein manneke, en al zeker niet op de speelplaats toen bijna iedereen lachtte met de Gantoise (en terecht, we waren bijna morsdood). En doet me deugd om te zien dat de schoolgaande jeugd meer en meer voor Gent begint te kiezen. Verder zal er toch een traantje vloeien bij de hymne, want ik had nooit durven dromen dat Gent zou mogen aantreden op het kampioenenbal. Prono voor vanavond is 0-4, Lacazette is een beest! Al mag van mij Depoitre zeker scoren, hij verdiend het! Mijn avond kan niet meer stuk :applause:
Carl "poedelkop" Huybrechts ontbreekt ook nog.Sheldon Cooper zei:2BE moet echt wel het zwakste commentteam in jaren hebben... Astrid Bryan ontbreekt nog.