Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slayer_Kev666 zei:Buitenspel of niet? Moeilijk te zien in het stadion
Idd sterk Gent, zal ook wel de verdienste zijn van Gent dat Lyon vrij zwak is momenteel.SomeDude zei:Gent kan me bekoren!
Lyon wel minder sterk dan ik had verwacht
Gavin zei:Ja, dat lijkt me logisch, maar dat bedoelde ik niet.
Ik zal het anders formuleren: in de tijden van hun dominantie lieten ze tegenstanders op hun limieten stootten met hun plat countervoetbal, maar nu, in het kielzog van Barcelona en Bayern neem ik aan, willen ze iets meer proactief spelen (zelfs Chelsea probeert dat toch iets meer IMO, ook al blijft dat nog altijd overwegend het andere) maar stoten ze op hun eigen limieten. Engelse ploegen waren enkel succesvol door grotendeels een muur op te trekken. Ik geloof persoonlijk ook dat dat niet noodzakelijk gelinkt moet zijn met de dalende kwaliteit, al zal het er wel toe bijdragen.
De laatste echt grote kwaliteitsvolle (dat is een CL + titel voor zeker twee jaar) Engelse ploeg was United 07-09, maar zouden die bijvoorbeeld ietwat voetballender evenveel succes gehad hebben? Geen idee, ik durf dat te bewtijfelen. Misschien is dat gewoon niet weggelegd voor Engelse ploegen om zo op topniveau te spelen gezien hun binnenlandse competitie grotendeels iets anders vraagt om te winnen? Ik weet ook niet hoe ge die mentaliteit echt kunt omkeren gezien de beleving van precies dat voetbal in dat land. Nu bij de Engelse nationale ploeg ziet ge dat wel een beetje, maar dat komt door de generatiewissel. Dat hebt ge niet op clubniveau. Op clubniveau moet ge hopen op een trainer die het 100% perfect omkeert (lukt niet bij Arsenal, lukt niet bij Citeh, lukt niet bij ...) of een finainciële injectie die het toelaat om helemaal opnieuw te beginnen op één/twee jaar zoals PSG ... en dat zal dan van City moeten komen. Maar wat die gisteren dan weer uitsteken, tja.
Allez, toch een mooie analyse, niet?![]()
Ter stegen...nog erger dan TC zijn schandalige goal van vorig jaar.puni zei:Doelpunt van het jaar van Florenzi tegen Barça, wai wai.
puni zei:Terecht rood, maar dan had Ferri daarstraks ook wel moeten gaan douchen. Op dat vlak een matige beslissing.