puni
Legacy Member
Jonas89 zei:Gohja Puni, dan moet je bijna elke wedstrijd zo eene trekken
Dan moet het maar. Ik vind dat Van Dejaegere qua intensiteit niet erger dan wat Ferri daar deed. Dat was ook een gestrekt been en studs open, vol in de tackle.
Allez, die discussie van onfeilbare techniek en superhoog omzetpercentage moet over hem ook al niet meer gevoerd worden.
Ik wil hem bij Brugge!