Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
sharkmen zei:
Best wel een triestige instelling van Zenit. 40% balbezit...

Idd, ze hebben gewonnen maar t'is al. Ze meten precies hun stappen, ik erger me al ganse avond aan.

Jepjep

Legacy Member
'Er had meer ingezeten'

Standaardzin na een Europese wedstrijd van een Belgische ploeg.

Pegasus

Legacy Member
Mili ook van de minste. Toch weer match om fier op te zijn vind ik.
Oh ja: Kums, wat een speler

Verstuurd vanaf mijn XT1052 met Tapatalk

Bubba

Legacy Member
chomo zei:
Ze konden er al 3 of 4 tegengekregen hebben in de 2de helft, Porto is véél sterker
Dat had je langs de andere kant ook kunnen zeggen:

- Hazard die per se recht wilt blijven, anders altijd contact en penalty
- Costa onderkant lat
- Hands van porto op het einde = rood en penalty
...

Al was het natuurlijk wederom een schijt match.

Jepjep

Legacy Member
Ik vind dat de Engelse ploegen gewoon forfait moeten geven dit jaar. Gewoon concentreren op de eigen competitie.

Jonas89

Legacy Member
Jepjep zei:
Ik vind dat de Engelse ploegen gewoon forfait moeten geven dit jaar. Gewoon concentreren op de eigen competitie.

Lol, ja want Chelsea is daar ook zeer goed bezig
Nee nee, volop richten op de FA Cup!!!

AlexisS

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat had je langs de andere kant ook kunnen zeggen:

- Hazard die per se recht wilt blijven, anders altijd contact en penalty
- Costa onderkant lat
- Hands van porto op het einde = rood en penalty
...

Al was het natuurlijk wederom een schijt match.

Die Chelsea boys toch... Gotta love them. :lol:

SomeDude

Legacy Member
Swagger zei:
Heb zelfde voorgehad als lombaerts; bij mij ligamenten gescheurd. Toch dikke maand gips.

Nooit gips laten leggen voor gescheurde ligamenten. Heeft 0 nut buiten dat uw revalidatie nog langer duurt!



Zenit was zwak, Kums is beter dan Witsel.
En engelse ploeg :rofl:

Plopperdeplop

Legacy Member
Pegasus zei:
Mili ook van de minste. Toch weer match om fier op te zijn vind ik.
Oh ja: Kums, wat een speler

Verstuurd vanaf mijn XT1052 met Tapatalk

Kums is een laatbloeier maar de matchen die die gisteren en tegen Lyon speelde, heb ik Defour bij Anderlecht nog niet zien doen.

Gisteren toch wat zwakke schakels bij Gent. Rafinha, Milicevic echt niet goed, Depoitre al heel wat minder dan tegen Lyon en die vervanger van Foket, wat was dat. Die kon werkelijk niks met rechts en dat begon op een bepaald moment toch wel behoorlijk voorspelbaar te worden, altijd dat terugkappen.

Hele goeie Sels, Matton en Kums vooral ja. 60% balbezit op Zenith, ook al kregen ze weinig kansen en counterde Zenith sterk, dat is positief en gewaagd voetbal en Hein scoort wederom goeie punten. Gisteren zag je gewoon de limieten van het materiaal waar hij het mee moet doen. Ik zou hem graag bezig zien bij een betere ploeg.

Plopperdeplop

Legacy Member
Jepjep zei:
'Er had meer ingezeten'

Standaardzin na een Europese wedstrijd van een Belgische ploeg.

Voor Napoli had er ook meer ingezeten tegen Club, een 8-0 of zo als ze wat efficiënt waren.

Belgische clubs doen het naar budget en grootte van de competitie de laatste jaren gewoon goed. Zowel qua veldspel als qua resultaten. We zijn bij de besten van de kleintjes, en meer kan je niet verwachten. Het gebeurt nog maar zelden dat we echt kansloos af gaan, op wat nonprestaties van Standard na.

rafiki

Legacy Member
Ik denk dat Heintje toch wel op z'n borst mag kloppen voor de tot nu toe geleverde prestaties in de CL. Gent speelt frivool en snel voetbal. Ben er zeker van dat Zenit en zeker Lyon toch wel verrast waren van het hoge tempo-pressing van de Gentenaars. Voor een club met een miniem budget tov andere CL ploegen, vind ik dit toch knap. Bijkomend zap ik ook niet snel weg als Gent CL speelt, wat in het verleden al wel eens het geval was.
Een ander vraagje, zou Hein deze overgave ook bij de Rode Duivels kunnen afdwingen? ;)

chomo

Legacy Member
Stond hiernet op internet:

ivanovic zijn stats gisteren :
10 slechte passes
10 tackles ingezet waarvan 1 succesvol
Geen enkel luchtduel gewonnen
Geen enkele crosspass aangekomen

En die werd keer op keer in de wind gezet op zijn flank...

Jaja laat die maar staan Mourinho...

Maxwell

Legacy Member
Philharmoniker zei:
FC bayern masjien. Costa masjien lewangoalski masjien alles masjien...

Douglas Costa wat minder in de spotlight dan Lewandowski momenteel maar wa ne geniale speler...
Zwaar fan :bow:

rafiki

Legacy Member
chomo zei:
10 slechte passes
10 tackles ingezet waarvan 1 succesvol
Geen enkel luchtduel gewonnen
Geen enkele crosspass aangekomen
Enige stat die iets zegt is die van de uitgevoerde tackles, de rest zegt eigenlijk bitterweinig... tenzij je het aantal (cross)passes/luchtduels kent.
We kunnen wel niet ontkennen dat Ivanovic speelt als een natte dweil de laatste tijd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan