Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharkmen zei:Best wel een triestige instelling van Zenit. 40% balbezit...
Dat had je langs de andere kant ook kunnen zeggen:chomo zei:Ze konden er al 3 of 4 tegengekregen hebben in de 2de helft, Porto is véél sterker
Jepjep zei:Ik vind dat de Engelse ploegen gewoon forfait moeten geven dit jaar. Gewoon concentreren op de eigen competitie.
Jonas89 zei:RIP Engels voetbal
BuBbA zei:Dat had je langs de andere kant ook kunnen zeggen:
- Hazard die per se recht wilt blijven, anders altijd contact en penalty
- Costa onderkant lat
- Hands van porto op het einde = rood en penalty
...
Al was het natuurlijk wederom een schijt match.

Swagger zei:Heb zelfde voorgehad als lombaerts; bij mij ligamenten gescheurd. Toch dikke maand gips.

Pegasus zei:Mili ook van de minste. Toch weer match om fier op te zijn vind ik.
Oh ja: Kums, wat een speler
Verstuurd vanaf mijn XT1052 met Tapatalk
Jepjep zei:'Er had meer ingezeten'
Standaardzin na een Europese wedstrijd van een Belgische ploeg.

Philharmoniker zei:FC bayern masjien. Costa masjien lewangoalski masjien alles masjien...

Enige stat die iets zegt is die van de uitgevoerde tackles, de rest zegt eigenlijk bitterweinig... tenzij je het aantal (cross)passes/luchtduels kent.chomo zei:10 slechte passes
10 tackles ingezet waarvan 1 succesvol
Geen enkel luchtduel gewonnen
Geen enkele crosspass aangekomen
