puni
Legacy Member
Jonas89 zei:Lyon en Zenit zijn momenteel niet top in hun eigen competitie
En Gent is Gent, blijft een belachelijk argument. Ze spelen vandaag met mannen als Rafinha en Matton..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Lyon en Zenit zijn momenteel niet top in hun eigen competitie
puni zei:En Gent is Gent, blijft een belachelijk argument. Ze spelen vandaag met mannen als Rafinha en Matton..
chomo zei:M'enfin chelsea....