Gavin
Legacy Member
Riverdale27 zei:Waar het misschien wel goed kan doen is in de Liga, de League 1 en de Bundesliga, waar meestal 1, 2 soms 3 topclubs domineren en de rest echt geen kloten voorstelt.
Ja wat is het nu?Riverdale27 zei:Ik zie eigenlijk op dit ogenblik geen enkel probleem met die hoge prijzen, buiten mensen die niet in staat zijn om zich mentaal daarover te zetten, maar dat is vooral hun probleem.





