Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romelus zei:Bwoa, het schijnt dat die nogal kan wegen op een verdediging.
Googke zei:Congratz Gent, jullie verdiende echt te winnen. Alleen tweemaal dom rood gepakt. Die eerste kans van Depoitre moest zitten en Neto moest voluit een penalty faken. Buiten dat was Depoitre enorm goed, die heeft een progressie gemaakt zeg. Gun die wel een wedstrijd tegen Andorra ofz !

Goal van Lyon was geen corner, en penaltie was buitenspel. Lyon had echt wel de sheidsrechter mee, en kreeg bij alle fases het voordeel. Dat ferri ontsnapt aan rood na een aanslag, en brecht rood krigt in een latere fase is ferm overdreven. Net als uw reactie dat 1pt te weinig is. Dit GENT heeft getoond at het waard is. Blijven voetballen met 10. Alsof e gewoon maar eventjes van lyon moesten gewonnen hebben.Kenneke10 zei:1pt is te weinig dit was de match waar drie punten moesten gehaald worden, lyon is echt aan het sukkelen. dejaegere donkerrood, die kaart moest die fransman ook moeten hebben.
Voor de rest kan je de scheids weinig verwijten. Zenith wint op valencia dat is ook al geen goed nieuws.
Slayer_Kev666 zei:Goal van Lyon was geen corner, en penaltie was buitenspel. Lyon had echt wel de sheidsrechter mee, en kreeg bij alle fases het voordeel. Dat ferri ontsnapt aan rood na een aanslag, en brecht rood krigt in een latere fase is ferm overdreven. Net als uw reactie dat 1pt te weinig is. Dit GENT heeft getoond at het waard is. Blijven voetballen met 10. Alsof e gewoon maar eventjes van lyon moesten gewonnen hebben.
Ik zeg het niet graag moet ik toegeven, maar wat Hein hier aan het doen is (en was, vorig jaar met de titel), dat is toch wel straf.JanVH zei:Kums, Depoitre, Neto
Hein
Trots op mijn ploeg. De drie punten waren mogelijk geweest, maar helaas. Chapeau voor Hein, niet aanpassen aan de tegenstander maar gewoon attractief en aanvallend voetbal proberen brengen. De enige terechte trainer van het voorbije jaar imo.
Rikie zei:Wie is die Koems waar Aad het steeds over heeft?
BleKKie zei:Ik zeg het niet graag moet ik toegeven, maar wat Hein hier aan het doen is (en was, vorig jaar met de titel), dat is toch wel straf.
Gavin zei:"zijn tackles zijn kunst"
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CPDQrFVUAAA1PtG.mp4
"zijn penalty's zijn kunst, er is nooit schrik in zijn ogen te zien"
https://vine.co/v/eUeulA7THUl
NemesisBE zei:FABREGAS GISTEREN WEL ASSIST EN GOAL HE !!!!!!

Nog zoiets dat ondertussen niet meer om aan te zien is. Ze hadden al een slechte loting met Bayern, en dan meteen onderuit in Zagreb om echt zeker te zijn van maximaal de tweede plaats ... en bijbehorend verlies in de eerste ronde na de winter.JorisBlack zei:Zaterdag tegen Arsenal