Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Romelus zei:
Bwoa, het schijnt dat die nogal kan wegen op een verdediging.
emoji38.png

Googke

Legacy Member
Congratz Gent, jullie verdiende echt te winnen. Alleen tweemaal dom rood gepakt. Die eerste kans van Depoitre moest zitten en Neto moest voluit een penalty faken. Buiten dat was Depoitre enorm goed, die heeft een progressie gemaakt zeg. Gun die wel een wedstrijd tegen Andorra ofz !

Slayer_Kev666

Legacy Member
Trots, maar beetje ontgoocheld in de arbitrage deze avond. Alle belangerijke fases waren in ons nadeel. Verder denk ik dat dit wel propaganda was voor het wbelgisch voetbal. Blijven voetballen, zelfs met 10. Match om nooit te vergeten!

Kenneke10

Legacy Member
1pt is te weinig dit was de match waar drie punten moesten gehaald worden, lyon is echt aan het sukkelen. dejaegere donkerrood, die kaart moest die fransman ook moeten hebben.
Voor de rest kan je de scheids weinig verwijten. Zenith wint op valencia dat is ook al geen goed nieuws.

Kenneke10

Legacy Member
Googke zei:
Congratz Gent, jullie verdiende echt te winnen. Alleen tweemaal dom rood gepakt. Die eerste kans van Depoitre moest zitten en Neto moest voluit een penalty faken. Buiten dat was Depoitre enorm goed, die heeft een progressie gemaakt zeg. Gun die wel een wedstrijd tegen Andorra ofz !

Neto moet een penalty faken hoor jij wel goed wat je zegt ? , als er hier iemand laat vallen schreeuwt iedereen moord en brand en jij ga het toejuichen :puke:

Slayer_Kev666

Legacy Member
Kenneke10 zei:
1pt is te weinig dit was de match waar drie punten moesten gehaald worden, lyon is echt aan het sukkelen. dejaegere donkerrood, die kaart moest die fransman ook moeten hebben.
Voor de rest kan je de scheids weinig verwijten. Zenith wint op valencia dat is ook al geen goed nieuws.
Goal van Lyon was geen corner, en penaltie was buitenspel. Lyon had echt wel de sheidsrechter mee, en kreeg bij alle fases het voordeel. Dat ferri ontsnapt aan rood na een aanslag, en brecht rood krigt in een latere fase is ferm overdreven. Net als uw reactie dat 1pt te weinig is. Dit GENT heeft getoond at het waard is. Blijven voetballen met 10. Alsof e gewoon maar eventjes van lyon moesten gewonnen hebben.

Kenneke10

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Goal van Lyon was geen corner, en penaltie was buitenspel. Lyon had echt wel de sheidsrechter mee, en kreeg bij alle fases het voordeel. Dat ferri ontsnapt aan rood na een aanslag, en brecht rood krigt in een latere fase is ferm overdreven. Net als uw reactie dat 1pt te weinig is. Dit GENT heeft getoond at het waard is. Blijven voetballen met 10. Alsof e gewoon maar eventjes van lyon moesten gewonnen hebben.

Als je derde wil worden wel dat is de realiteit, gent heeft goed gespeeld dat geef ik toe maar lyon totaal niet het was de moment om ze te pakken.
Dat de brecht geen rood verdiende ben ik niet akkoord hij is te laat en plant zen voet op de enkel van een speler.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Dat Bdj rood krijgt kan ik begrijpen, maar de aanslag ervoor niet. De realiteit is gwn genieten en zoveel mogelijk punten pakken. Ge moogt het gelijkspel zoveel mogelijk minimaliseren, Gent was top tegen een (op papier) veel betete tegenstander en gingen zwaar op hun doos krijgen. Het kneusje van de groep, hahah Gent,...Met een onpartijdige scheids pakten we mss zelfs de 3 punten.

JanVH

Legacy Member
Kums, Depoitre, Neto :love:
Hein :love:

Trots op mijn ploeg. De drie punten waren mogelijk geweest, maar helaas. Chapeau voor Hein, niet aanpassen aan de tegenstander maar gewoon attractief en aanvallend voetbal proberen brengen. De enige terechte trainer van het voorbije jaar imo.

Babaluna

Legacy Member
Top gespeeld van de Buffalo's , de rode kaart van Dejaegere was terecht maar aan de overkant moest er ook eentje getrokken worden .
Arbitrage was slecht , Belgische ploegen altijd benadeeld ?
laatste vraagje : Hein wisselen voor Hasi ? :)

BleKKie

Legacy Member
JanVH zei:
Kums, Depoitre, Neto :love:
Hein :love:

Trots op mijn ploeg. De drie punten waren mogelijk geweest, maar helaas. Chapeau voor Hein, niet aanpassen aan de tegenstander maar gewoon attractief en aanvallend voetbal proberen brengen. De enige terechte trainer van het voorbije jaar imo.
Ik zeg het niet graag moet ik toegeven, maar wat Hein hier aan het doen is (en was, vorig jaar met de titel), dat is toch wel straf.

JorisBlack

Legacy Member
Als Lyon op dit niveau tegen Valencia en Zenit gaat spelen, dan zit die derde plaats er zeker in voor Gent. Ik was ook echt verrast door Gent, ze speelden allemaal vol overgave, iets dat ge niet altijd kunt zeggen bij Belgische ploegen.


Rikie zei:
Wie is die Koems waar Aad het steeds over heeft?

Ik was al aan het denken: als ge naar deze match kijkt met Engelse commentaar, dan zit ge met ene "Kums" en ene "Fokket".

BleKKie zei:
Ik zeg het niet graag moet ik toegeven, maar wat Hein hier aan het doen is (en was, vorig jaar met de titel), dat is toch wel straf.

Ik kan me ook zo ergeren aan die zijn interviews, maar dat is een heel goeie coach.

Gavin

Legacy Member
Durf ik te betwijfelen, lijkt me eerder zelfs andersom.

Goed, Nainggolan kan nog wel de voorkeur van de twijfel krijgen, het is een dwaze vechtjas maar lijkt me nog een faire speler uiteindelijk vergeleken met wat er op die positie allemaal rondloopt in het voetbal. En uiteindelijk ging dat misschien wel over zijn geslaagde tackles en niet de woeste rest van zijn acties. Hazard zijn penaltymythe is natuurlijk al lang "debunked", het ging over de onbevreesde blik in zijn ogen zelfs bij een misser!!!


2015 is toch echt een zeer mooi voetbaljaar aan het worden, zoveel maskers die afvallen. Fantastisch.

JorisBlack

Legacy Member
NemesisBE zei:
FABREGAS GISTEREN WEL ASSIST EN GOAL HE !!!!!!

Zaterdag tegen Arsenal, we zullen zien :)


Wat ik eigenlijk nog opmerkelijker vind dan Hazard die zijn penalty mist, is dat hij de tweede penalty niet neemt. Als hij echt bij de besten ter wereld behoorde, zou hij die tweede er gewoon in schieten.

Gavin

Legacy Member
JorisBlack zei:
Zaterdag tegen Arsenal
Nog zoiets dat ondertussen niet meer om aan te zien is. Ze hadden al een slechte loting met Bayern, en dan meteen onderuit in Zagreb om echt zeker te zijn van maximaal de tweede plaats ... en bijbehorend verlies in de eerste ronde na de winter.

Om het plaatje compleet te maken mist Giroud nog een grote kans en pakt dan later gewoon rood. Het enige dat nog ontbrak, was een vliegtuig boven het stadion met een banner "Wenger kan het niet aan" erachter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan