Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die nog altijd zo depressief als het op Club aankomt :')Rubmifer zei:JurgenV weer zijn optimistische zelve op bzf, gevolgd door een shitload aan reacties.![]()
Romelus zei:Almeback![]()
![]()
Iedereen maar afvragen waarom ik die liever in de tribune zie... Daarom dus.

Racing_Genk zei:Ik snap dat Club zoekt naar een andere keeper, Jorgacevic is toch maar heel matig
MyDyingBride zei:Trikovsky er blijkbaar van?
Vond ik nochtans de beste in de eerste helft...
Racing_Genk zei:Spijtig dat Clement nie mee mag komen koppen bij de corners

DrVic69 zei:Dieumerci Mbokani :
Wat een boertige vlegel is me dat, niet van hechting met je club, gewoon puur voort geld, hopelijk vertrekt hij gauw en krijgen we wat meer de sutter.
Swagger zei:verdediging club: dat wordt shoppen met nieuwjaar!
MrBrightside zei:Haha, die Figueras is echt dé slechtste speler die ze al in jaren hebben laten mee voetballen. Hier kan je toch gemakkelijk een belofte speler zetten? Ik denk dat ze bij de duiveltjes nog meer talent hebben lopen.![]()