Bart Religion
Legacy Member
MrBrightside zei:Haha, die Figueras is echt dé slechtste speler die ze al in jaren hebben laten mee voetballen. Hier kan je toch gemakkelijk een belofte speler zetten? Ik denk dat ze bij de duiveltjes nog meer talent hebben lopen.![]()
Van een speler die door een Spaanse eersteklasser als sterkhouder beschouwd werd zou je idd meer verwachten.
Racing_Genk zei:Hebben ze nog wel geld? Want ze kopen alleen maar spelers..
Ja, onlangs nog een injectie van 60 miljoen euro gekregen (waarvan 45 miljoen voor het nieuw stadium)
Het gaat om flinke bedragen. Op korte termijn – voor de jaarwisseling nog – is dat 15 miljoen euro. Dat geld, dat vooral door voorzitter Bart Verhaeghe op tafel wordt gelegd, dient voor het grootste deel om nieuwe investeringen te doen. In spelers, maar ook en vooral in een jeugdcentrum.


.
Die hebben ze precies juist van de schoolbanken gehaald.
de bal zo na vor knallen.