Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Goeie 2de helft. Volgende match mogen ze van mij een jonge ploeg op het veld zetten.

Wilcao

Legacy Member
jeperdejep zei:
Twente en psv uitgeschakeld. De hoop van de kaaskoppen rust op de schouders van ajax.

Zwaar balen! PSV en Twente kunnen daarvan profiteren in de competitie (moest Ajax zich plaatsen voor de EL).

TheRedDevils

Legacy Member
Onze opkomende backs zijn echt niets waard.
En dan hebben we nog 2 doelpunten cadeau gegeven...
We verdienden gewoon niet meer.

waffel

Legacy Member
Jammer Club, het is natuurlijk geen cadeau om tegen Girondins te spelen.
Niemand heeft nog het maximum van de punten, zoals vorig jaar. Oh wacht!

Elegance

Legacy Member
Marseille_Fenerbah_e_0_1_Bekir_Goal_Hq.gif

.Tir

Legacy Member
Hey allemaal. Ik lees al een hele tijd mee in de voetbalsectie hier, zonder eigenlijk te posten, maar nu moet er mij toch iets van het hart. :$

Ik had mij zo'n Europa League-abonnementje gekocht dus was ik er gisteren bij in het Jan Breydelstadion. Ik moet zeggen: ik ga verre van naar iedere thuismatch kijken van Club want door mijn werk ben ik genoodzaakt om mijn matchen er een beetje uit te kiezen.
Ok, het was gisteren gewoon niet goed. De achterlinie speelde weer maar eens op flanellen benen, er werd achteraan veel te krampachtig gevoetbald.
Dat is al genoeg gezegd geweest, denk ik, maar wat mij nog het meest onthutst heeft is gewoon het gedrag van de eigen Club-"supporters"! De verwijten die Figueras en Buysse te pas en te onpas naar hun hoofd geslingerd kregen, waren beneden alle peil. Ik weet dat niet iedere supporter zo reageert op het falen van zijn ploeg maar toch schrok ik van de vele mensen die rechtveerden om Buysse en/of Figueras gewoon flagrant uit te schelden iedere keer dat die spelers dichter bij de zijlijn kwamen. Zoveel frustratie, woede en negativiteit... ongelofelijk! Op de koop toe brak er bijna een gevecht uit achter me tussen de supporters annex voetbalorakels omdat ze geen weg meer wisten met hun frustraties en zenuwachtigheid. Ik begon stilletjesaan gedegouteerd te raken en was blij dat de match uiteindelijk achter de rug was.
Dan buiten aan het stadion, op weg naar de weg de wagen nog twee opstootjes tussen Club-supporters gekruist. Heel gezellig avondje uit zou dat geweest zijn voor mijn zoontje als ie er toevallig was bij geweest. :ironic:

Een paar tips aan die kerels: als je je niet kan beheersen, blijf the f*ck thuis!

Maxwell

Legacy Member
Niet de eerste keer dat mensen hier op het forum klagen over Club supporters die het onderling beginnen uitvechten...

Jack Wilshere

Legacy Member
Ik vind dat enorm zielig, heb het op Anderlecht ooit ook zien gebeuren tijdens een Europese wedstrijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan