Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Laszlo in de basis morgen! Yeah!
Benji overigens ook...
Jammer dat de wedstrijd op zich niet veel belang meer heeft.
TheRedDevils zei:Club Brugge blundert en neemt niet-speelgerechtigde speler mee - Sportwereld
Man man, zeer professioneel![]()
BuBbA zei:Chelsea - Genk???![]()
TheRedDevils zei:Club Brugge blundert en neemt niet-speelgerechtigde speler mee - Sportwereld
Man man, zeer professioneel![]()

TazzDeMazz zei:Alsof het wat uitmaakt.

.Tir zei:keer dicht bij ons vak (oostkant)
Alcoholic Punk zei:Merendeel mag toch niet meer binnen in de oostkant?
Heb dat eens horen vallen dat ze wel nog tickets krijgen maar niet voor de oostkant (vak 314-315).
sharpshot zei:Groot deel mag niet meer binnen en van 314-315-324-325 MOESTEN ze familie tribune van maken. Nu moeten families die daar zitten de obscene gebaren en uitdagingen zien van de uitsupporters, wat natuurlijk veel beter is!
Er zullen er wel zijn die een nieuwe plaats gekregen hebben.

TheRedDevils zei:Club Brugge blundert en neemt niet-speelgerechtigde speler mee - Sportwereld
Man man, zeer professioneel![]()
NemesisBE zei:Club met:
Bojan; Hogli, Almebäck, Jordi, Blondel; Van Acker, Verstraete; Meunier, Vleminckx, Tchité, Refaelov.
experimenteel, dat wel![]()
